Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 mei 2009, 19:13   #16
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
of een sterk laserproduct.
Oh ja, en dit is zeker een bewezen middel?
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 19:16   #17
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Ja, FDA approved en vele homemade lasergebruikers rapporteren een positieve werking.
Ik heb het dus niet over de telsell laserkam he.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 19:24   #18
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Ja, FDA approved en vele homemade lasergebruikers rapporteren een positieve werking.
Ik heb het dus niet over de telsell laserkam he.
En wat is het verschil in basisconcept tussen die telsell-speeltjes, de FDA-clearanced troep van Lexington en de zelfgemaakte star-wars helmen?
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 19:58   #19
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Ja, FDA approved en vele homemade lasergebruikers rapporteren een positieve werking.
Oh ja, en nog iets. Waar lees jij dat allemaal dat de gebruikers er positief over zijn? Je moet echter niet vergeten dat forums als HLH, HLT en Regrowth gedomineerd worden door randdebielen die zijn ingehuurd door bedrijven als Lexington, het is daarom ook niet gek dat daar zoveel positieve berichten zijn te lezen.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 22:34   #20
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Volgens mij zijn er evenveel positieve als negatieve oordelen over een zogeheten laserkam maar ik zou het best zelf eens een tijdje willen proberen.

T zou kunnen dat het werkt maar het zou dus net zo goed kunnen dat het (niet) werkt.
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2009, 22:55   #21
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Volgens mij zijn er evenveel positieve als negatieve oordelen over een zogeheten laserkam maar ik zou het best zelf eens een tijdje willen proberen.

T zou kunnen dat het werkt maar het zou dus net zo goed kunnen dat het (niet) werkt.
Ik heb er absoluut geen vertrouwen in. Maar ja, degenen die het wil uitproberen, ga je gang zou ik zeggen.

Sommige figuren hier maken ook nog eens onderscheid tussen verschillende soorten laserprodukten van verschillende fabrikanten, alsof er daadwerkelijk een verschil is. En dan is er een tweede groep die zowel de telsell-zooi als de Lexington-garbage als scam beschouwen, die kopen of bouwen dan zelf een helm met wat meer output. Die hoge output kan misschien zelfs werken als een hair-removal device, zo roekeloos is men tegenwoordig.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 10:39   #22
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Oh ja, en nog iets. Waar lees jij dat allemaal dat de gebruikers er positief over zijn? Je moet echter niet vergeten dat forums als HLH, HLT en Regrowth gedomineerd worden door randdebielen die zijn ingehuurd door bedrijven als Lexington, het is daarom ook niet gek dat daar zoveel positieve berichten zijn te lezen.
Hoi Hans.
Op diverse fora, zelfs hier op haarweb hebben wij een aantal leden die een laserproduct met succes gebruiken. Bijvoorbeeld Wesley, Cloud, etc, dat zijn natuurlijk ook randdebielen?
Heb je enig bewijs waarmee aangetoond kan worden dat het overgrote deel van de lasergebruikers op de Amerikaanse fora ingehuurd is door lexington en co.? Nee.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Volgens mij zijn er evenveel positieve als negatieve oordelen over een zogeheten laserkam maar ik zou het best zelf eens een tijdje willen proberen.

T zou kunnen dat het werkt maar het zou dus net zo goed kunnen dat het (niet) werkt.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter Bekijk bericht
Ik heb er absoluut geen vertrouwen in. Maar ja, degenen die het wil uitproberen, ga je gang zou ik zeggen.

Sommige figuren hier maken ook nog eens onderscheid tussen verschillende soorten laserprodukten van verschillende fabrikanten, alsof er daadwerkelijk een verschil is. En dan is er een tweede groep die zowel de telsell-zooi als de Lexington-garbage als scam beschouwen, die kopen of bouwen dan zelf een helm met wat meer output. Die hoge output kan misschien zelfs werken als een hair-removal device, zo roekeloos is men tegenwoordig.
300 lasers versus 1 laser noem ik wel degelijk verschil.
De klinische lasers hebben zelfs een sterkere output dan de homemade laserhelmen.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 11:09   #23
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Hoi Hans.
Op diverse fora, zelfs hier op haarweb hebben wij een aantal leden die een laserproduct met succes gebruiken. Bijvoorbeeld Wesley, Cloud, etc, dat zijn natuurlijk ook randdebielen?
Hoi, eikel. Wesley? Het lijkt erop dat zijn enorme transplantaat uit zijn knikkebol begint te groeien na ruim een jaar, en het gebruik van hoge concentraties minoxidil en als laatste natuurlijk dutasteride. Die helm is pas ingezet en kan het succes dus niet worden toegeschreven aan dat ding. Cloud heeft tijdenlang de lasercomb van hairmax gebruikt, en volgens naar eigen zeggen met succes. Later bleek volgens haarzelf dat de lasercomb niet sterk genoeg zou zijn voor hergroei, terwijl ze hergroei had naar eigen zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Heb je enig bewijs waarmee aangetoond kan worden dat het overgrote deel van de lasergebruikers op de Amerikaanse fora ingehuurd is door lexington en co.? Nee.
Het overgrote deel van de succes-stories is te lezen bij die genoemde fora' s, maar niet bij fora' als deze http://hair-restoration-info.com/eve/forums

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
300 lasers versus 1 laser noem ik wel degelijk verschil.De klinische lasers hebben zelfs een sterkere output dan de homemade laserhelmen.
Heb je misschien ook ergens de trails op papier met de hair count data' s? Je praat alsof het werkelijk een remedie is tegen androgenetische alopecia, he, die drie decennia oude achterhaalde troep?

Laatst gewijzigd door starfighter; 22 mei 2009 om 11:23
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 11:39   #24
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Hoi troll, wie ben je echt?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 11:55   #25
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Hoi troll, wie ben je echt?
Er is hier één authentieke trol, en dat ben jij zelf. En wie ik ben, zijn niet jouw zaken, vandaar dat er zoiets bestaat als nicks.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 11:59   #26
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Held, lekker anoniem schelden. Aan je posts te zien kom je al langer op haarweb dan vandaag.
Ik wil best met je in discussie gaan als je met concreet bewijs komt om je standpunten waar te maken.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 12:33   #27
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter
Hoi, eikel. Wesley? Het lijkt erop dat zijn enorme transplantaat uit zijn knikkebol begint te groeien na ruim een jaar, en het gebruik van hoge concentraties minoxidil en als laatste natuurlijk dutasteride. Die helm is pas ingezet en kan het succes dus niet worden toegeschreven aan dat ding. Cloud heeft tijdenlang de lasercomb van hairmax gebruikt, en volgens naar eigen zeggen met succes. Later bleek volgens haarzelf dat de lasercomb niet sterk genoeg zou zijn voor hergroei, terwijl ze hergroei had naar eigen zeggen.
ik herinner me geen post waar ik daadwerkelijk in zeg dat ik haargroei heb van een laserhelm , dit zou veel te vroeg zijn... ik heb in men posts gezegd dat er wel iets afspeelt onderhuids sinds ik de laserhelm gebruik : men hoofdhuid voelt warmer aan , ook op de dag dag ik de helm niet gebruik, men hoofdhuid zit minder strak , ik voel meer druk op men FUT scar , alles wijst erop dat er meer bloed onder men hoofdhuid pompt, wat zeker niet slecht is , ook begint er wat meer groei bovenop te komen nu , wat ervoor heel traag was tegenover men haar achteraan of op de zijkant...
voor verdere resultaten is het nog te vroeg... op gebied van mijn hergroeihaar : deze bevind zich deels voor men HT haarlijn en heeft dus niks te zien met mijn ht... sinds men helm toegevoegd aan men regime worden deze haartjes dikker

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter
Het overgrote deel van de succes-stories is te lezen bij die genoemde fora' s, maar niet bij fora' als deze http://hair-restoration-info.com/eve/forums
er zijn veel positieve posts van laserhelmgebruikers, dat je zegt dat een laserhelm niks uitdoet , das totaal ongegrond...
heb jij er zelf ervaring mee ? aangezien je niks moet afbreken waar je niks van weet...
die vernoemde site van jouw lijkt me eerder dat ze ht's aanraden op de eerste plaats... voor hun zijn we allemaal maar toekomstige klanten hoor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door starfighter
Heb je misschien ook ergens de trails op papier met de hair count data' s? Je praat alsof het werkelijk een remedie is tegen androgenetische alopecia, he, die drie decennia oude achterhaalde troep?
http://www.sunetics.com/default.aspx...linicalstudies

http://www.sunetics.com/presshighlights_ISHRS_pr.aspx

http://www.palmbeachglamhair.com/Rep...air%20Loss.pdf

er zijn nog veel meer studies , zoek maar eens grondig rond via google
ik moet gaan werken, groeten...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 22 mei 2009 om 12:36
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 15:16   #28
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik herinner me geen post waar ik daadwerkelijk in zeg dat ik haargroei heb van een laserhelm , dit zou veel te vroeg zijn... ik heb in men posts gezegd dat er wel iets afspeelt onderhuids sinds ik de laserhelm gebruik : men hoofdhuid voelt warmer aan , ook op de dag dag ik de helm niet gebruik, men hoofdhuid zit minder strak , ik voel meer druk op men FUT scar , alles wijst erop dat er meer bloed onder men hoofdhuid pompt, wat zeker niet slecht is , ook begint er wat meer groei bovenop te komen nu , wat ervoor heel traag was tegenover men haar achteraan of op de zijkant...
voor verdere resultaten is het nog te vroeg... op gebied van mijn hergroeihaar : deze bevind zich deels voor men HT haarlijn en heeft dus niks te zien met mijn ht... sinds men helm toegevoegd aan men regime worden deze haartjes dikker
Nee, het ging erom dat een aantal Haarweb-leden succes boekten met de hoge output lasers, waarbij jouw naam genoemd werd. Ik weet alleen niet wat er met 'succes' bedoelt wordt. Verder gebuik jij een hele scala aan smeersels die deels bewezen zijn werkzaam te zijn. Vergeet echter niet dat teveel nooit goed kan zijn en dan heb ik het niet alleen over je banksaldo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
er zijn veel positieve posts van laserhelmgebruikers, dat je zegt dat een laserhelm niks uitdoet , das totaal ongegrond...
heb jij er zelf ervaring mee ? aangezien je niks moet afbreken waar je niks van weet...die vernoemde site van jouw lijkt me eerder dat ze ht's aanraden op de eerste plaats... voor hun zijn we allemaal maar toekomstige klanten hoor
De medische laserindustrie met hun 'koude lasers' heeft een decennia' s lange scam-geschiedenis, dus is het in dit geval gegronder om te zeggen dat de devices geen ene moer zullen uithalen. Verder is de site die ik hier geplaatst heb, een site waar vooral objectieve en onafhankelijke professionals zijn betrokken en vele ex-gebruikers die door laserklinieken voor duizenden Dollars zijn opgelicht. Op die site komen er meer zaken aan te pas, en dus niet alleen HT' s.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
Give me a break, die onderzoeken zijn gedaan door het bedrijf zelf en behoort dus niet tot de onafhankelijke onderzoeken.

Laatst gewijzigd door starfighter; 22 mei 2009 om 15:19
starfighter is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 17:52   #29
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Binnen 10 jaar lees je hier nog steeds hetzelfde ..succes met dit..hergroei met dit ..en ga zo maar door ,maar je ziet hier NOOIT een FOTO ...NEVER ...waar blijven die succes foto's (buiten foto's van een HT ) ???
Als het allemaal zo goed werkte waren alle HT klinieken allang failliet !
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2009, 22:29   #30
starfighter
HaarWeb lid
 
starfighter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2009
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Ik wil best met je in discussie gaan als je met concreet bewijs komt om je standpunten waar te maken.
Ik heb mijn standpunten al waar gemaakt door de feiten keihard op die arrogante smoel van je te smijten. Jouw kennis over endocrinologie en overtuiging in de werking van die laser-garbage laat precies zien wat jij bent, een eerste klas zakkenwasser.
starfighter is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nanogen - Nanogaine (SOD) Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 26 februari 2008 19:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.