Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 juni 2009, 12:44   #31
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chase Bekijk bericht
Vanwaar die vijandige houding? Beng je bang dat je zwendeltje.. ik bedoel handeltje instort?
Ik geef mijn mening onderbouwd door feiten. Jij bent wel heel snel op je teentjes gestapt zeg.
[/quote]

Je bent hier alleen maar om te rellen.

Haarweb binnenkomen met als doel rogaine.nl zwart te maken en vals beschuldigen van samenwerking met een illegale winkel als orderminoxidil.com duidt erop dat je een concurrent bent.
Je had het wat subtieler aan kunnen pakken door alleen te vermelden dat revita bij orderminoxidil.com goedkoper te verkrijgen is.


Citaat:
Rogaine.nl is onderdeel van welk buitenlands bedrijf? En buitenlandse bedrijven die hier in Nederland ondernemen moeten zich ook inschrijven in KvK.
Rogaine.nl onderneemt niet in Nederland, maar is wel gericht op de Nederlandse markt. Daarom is een KVK-inschrijving niet nodig.
Omdat het op de Nederlandse markt gericht is moet het wel de Nederlandse wetten en regels volgen.


Citaat:
Interessant 3 tot 7 dagen vind ik niet snel. Echter dit is mijn mening en ik ben vrij om die te uiten.
Inderdaad, dat is jouw mening. Maar in vergelijking met andere sites die dezelfde supplementen verkopen is het wel snel.

Citaat:
Wat ook interessant is is het volgende:

Precies hetzelfde als www.orderminoxidil.com

Dit heet dus dropshipping. Je klanten jou laten betalen en vervolgens zelf een order plaatsen op die website met de adresgegevens van je klant.
Je hebt er blijkbaar geen kaas van gegeten, dus houd eens op met dingen zeggen waar je geen verstand van hebt.

Bij dropshipping heeft de ondernemer een contract met een dropshipleverancier. De ondernemer handelt de bestellingen, betaling etc. allemaal zelf af, maar houd zelf geen voorraad aan.
Eenmaal per dag word de complete orderlist naar de dropshipper verzonden. De dropshipper verpakt en verstuurd vervolgens de bestelling adhv de droplist. Een soort van warehousing-service.

De bestelling word dezelfde dag verzonden.

Omdat het vanuit een ander Europees land verzonden word duurt het langer dan de gebruikelijke 1 a 2 dagen bij TNT post.

Er word dus helemaal niets op de website van de dropshipper ingevuld. Rogaine.nl heeft een partnership met de distributeurs.

De enige functie van een dropshipper is het ontvangen van de dagelijkse orderlist, en het verzenden van de producten.

Rogaine.nl werkt nu tijdelijk via een aantal officiele distributeurs/dropshippers totdat onze eigen voorraad binnen is.
Dan word het vanuit onze eigen distributiecentrum (ook in een ander Europees land) verzonden.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 13:09   #32
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Jongens ga toch voortaan voor een haarwerk (ik wel althans) als je niet meer zoals ik aan de minox kan komen (hoef je nooit meer te smeren en te slikken)

En met een haarwerk kan je je haar zo vol en zo mooi krijgen als je zelf wilt.

Nooit geen kale plekken meer.

Mijn keuze is gemaakt.
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 13:26   #33
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Norwood2, rogaine.nl is onderdeel van een groter mediabedrijf, er gaat dus ook een heel bedrijf schuil achter.
Alsjeblieft jaapie...ik heb je nooit geloofd.

Je bent gewoon een particuliere verkoper. De soms lange wachttijden waren inderdaad al erg verdacht.

Je hoeft niet met chique termen als vergunningen, BTW, KvK, officiele distribiteurs te strooien. Je bent wel heel onverstandig bezig als je je verkoop via deze weg bewandelt. Een dief van je eigen portomonnee. Nu wil je het gewoon groter aanpakken. That's it, niks regeltjes en vergunningen.


Het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Echter, zowel jij en odessa kunnen via dit forum, wat er eigenlijk niet voor is, wat meer centjes bijverdienen. Echter, andere prietpraat erbij is niet nodig.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Jongens ga toch voortaan voor een haarwerk (ik wel althans) als je niet meer zoals ik aan de minox kan komen (hoef je nooit meer te smeren en te slikken)

En met een haarwerk kan je je haar zo vol en zo mooi krijgen als je zelf wilt.

Nooit geen kale plekken meer.

Mijn keuze is gemaakt.
Dat heb jij heel goed gezien, remco. Iets Jan Vayne's achtig lijkt mij jouw heel goed staan.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 13:56   #34
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Nou ik weet het zo net nog niet NW2, als hij een particuliere verkoper was, dan zou er nog wel minoxidil aangeboden worden op de site, nietwaar?
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 14:03   #35
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Hoe verneuk je je geloofwaardigheid? Zo dus. Die progressie is niet eens met deze producten behaald.
__________________
Regime:
2x per dag Rogaine Foam (minox 5%)
2x per week Rooscure

Gestopt:
1x per dag 1/4 Propecia 0.25mg Finas
1x per dag Propecia 1mg Finas

Status:
NW3A (kruin wordt lichter). Pijnlijke inflammation verdwenen door Rooscure.

Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 14:28   #36
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stifter Bekijk bericht
Hoe verneuk je je geloofwaardigheid? Zo dus. Die progressie is niet eens met deze producten behaald.
Ja het schijn dus dat die foto,s behaald zijn met minox en fina tesamen maar zelfs dan kun je nooit zo een fantastisch resultaat behalen.

Maargoed heel vreemd allemaal.
)Remco is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:04   #37
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door )Remco Bekijk bericht
Ja het schijn dus dat die foto,s behaald zijn met minox en fina tesamen maar zelfs dan kun je nooit zo een fantastisch resultaat behalen.

Maargoed heel vreemd allemaal.
Waarom zou dat niet mogelijk kunnen zijn? Daar zijn groeimiddelen toch voor. Bij de een slaat het alleen beter aan dan bij de ander.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:27   #38
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Nou ik weet het zo net nog niet NW2, als hij een particuliere verkoper was, dan zou er nog wel minoxidil aangeboden worden op de site, nietwaar?
Nee niet waar. Zoals gezegd, daar zit geen winst meer in + die site moet ook in de lucht gehouden worden, met de daarbij horende kosten. Dat schiet niet op hoor, als Remco zo nu en dan daar eens een busje besteld. En sowieso, nu Remco volldig aangegeven heeft voor het haarwerk te gaan, is de chaos compleet.

Je moet tussen de regels doorlezen en het is niets anders dan te veel geouwehoer/moeite/kosten tegenover te weinig rendement.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:29   #39
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Ach Norwood2, ik heb duidelijk uitgelegd hoe rogaine.nl opereert, en als je dat niet geloofd dan moet je het zelf weten. Heb je weleens iets bij rogaine.nl besteld? Volgens mij niet, anders zou je weten dat de bestellingen niet vanuit Nederland verzonden worden wat de langere levertijd verklaart.

Je leest wel erg selectief. Ik heb eerder vermeld dat minoxidil (dus ook rogaine foam) niet meer verkocht mag worden. Als ik een particuliere verkoper zou zijn, dan zou ik lak hebben aan de regels en het blijven verkopen.

Bestel over een week of 4 eens iets bij rogaine.nl zodra wij de nieuwe voorraad binnen hebben. Dan zie je onze nieuwe logo op de verpakking en vind je een informatiefolder in de doos.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:34   #40
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Ach Norwood2, ik heb duidelijk uitgelegd hoe rogaine.nl opereert, en als je dat niet geloofd dan moet je het zelf weten. Heb je weleens iets bij rogaine.nl besteld? Volgens mij niet, anders zou je weten dat de bestellingen niet vanuit Nederland verzonden worden wat de langere levertijd verklaart.

Je leest wel erg selectief. Ik heb eerder vermeld dat minoxidil (dus ook rogaine foam) niet meer verkocht mag worden. Als ik een particuliere verkoper zou zijn, dan zou ik lak hebben aan de regels en het blijven verkopen.
Dat werd net al verteld Jaap, omdat je iedere order die binnenkomt, eerst zelf nog moet bestellen. Je wist niet voor niets zelden aan te geven wanneer de handel nu eigenlijk bij de mensen aankwam. Omdat je daar geen invloed op had.

Je hebt ook lak aan de regels, want je hebt er helemaal niks mee te maken. Je kan het gewoon blijven verkopen, maar het levert je niks op. En misschien ga je het nu wel zakelijker aanpakken, maar dat was voorheen allerminst het geval. Ik heb nooit een probleem gemaakt van je verkoop, vind het slim, maar blijf aub op dit forum eerlijk.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:41   #41
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nee niet waar. Zoals gezegd, daar zit geen winst meer in + die site moet ook in de lucht gehouden worden, met de daarbij horende kosten. Dat schiet niet op hoor, als Remco zo nu en dan daar eens een busje besteld. En sowieso, nu Remco volldig aangegeven heeft voor het haarwerk te gaan, is de chaos compleet.

Je moet tussen de regels doorlezen en het is niets anders dan te veel geouwehoer/moeite/kosten tegenover te weinig rendement.

Dan snap ik niet dat ze nu met dat nieuwe pakket komen, dat is ook duurder dan ´normaal´.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:46   #42
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Hahaha.
Wanneer een bestelling vanuit een ander land word verstuurd dan kan je geen exacte leverdatum doorgeven. Soms is het 3 dagen onderweg en soms 8 dagen.

Je hebt geen verstand van internetmarketing, Nederlandse wetgeving, distributie etc. Maar je denkt wel te weten hoe rogaine.nl in elkaar steekt terwijl je er niet eens klant bent, dat vind ik knap hoor.

Dus nogmaals, als je het niet geloofd, jouw zorg. Maar ga geen domme dingen zeggen want dat is pure laster.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:47   #43
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ryan R Bekijk bericht
Dan snap ik niet dat ze nu met dat nieuwe pakket komen, dat is ook duurder dan ´normaal´.
Je uiteraard, maar het gaat om de winstmarges hé. Verhouding tussen de omzet en de winst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Hahaha.
Wanneer een bestelling vanuit een ander land word verstuurd dan kan je geen exacte leverdatum doorgeven. Soms is het 3 dagen onderweg en soms 8 dagen.

Je hebt geen verstand van internetmarketing, Nederlandse wetgeving, distributie etc. Maar je denkt wel te weten hoe rogaine.nl in elkaar steekt terwijl je er niet eens klant bent, dat vind ik knap hoor.

Dus nogmaals, als je het niet geloofd, jouw zorg. Maar ga geen domme dingen zeggen want dat is pure laster.
Ik zal best hier en daar ergens fout zitten, maar zit toch verdomd dicht bij de waarheid en dat weet je. Daarnaast, doe je toch erg veel moeite om alles te ontkrachten.

Uiteraard ben ik geen klant. Dat zou te maken kunnen hebben dat ik liever niet (veel) meer betaal dan nodig is ? En je gaat mij vertellen hoe de wetgeving in elkaar zit en komt HIER met laster aanzetten ?!?

Laatst gewijzigd door norwood2; 6 juni 2009 om 16:02
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:55   #44
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Je uiteraard, maar het gaat om de winstmarges hé. Verhouding tussen de omzet en de winst.
Oh god, meneer heeft eens opgelet tijdens de economieles op het VMBO.

P.s. de winstmarge op de huidige producten is een stuk lager dan op minoxidil.

Citaat:
Ik zal best hier en daar ergens fout zitten, maar zit toch verdomd dicht bij de waarheid en dat weet je. Daarnaast, doe je toch erg veel moeite om alles te ontkrachten.

Uiteraard ben ik geen klant. Hoe zou dat nu komen denk je ? Zou het te maken kunnen hebben dat ik liever niet meer betaald dan nodig is ?
Je zit overal fout, en dat is pure laster. Ik ontkracht je valse beweringen omdat je donders goed weet dat mensen door jouw uitspraken een verkeerd beeld van rogaine.nl krijgen. Misschien is dat wel je bedoeling?

Als je het elders goedkoper kan krijgen, dan moet je het vooral daar bestellen.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2009, 15:59   #45
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
P.s. de winstmarge op de huidige producten is een stuk lager dan op minoxidil.
Niet liegen Jaap.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie Bekijk bericht
Je zit overal fout, en dat is pure laster. Ik ontkracht je valse beweringen omdat je donders goed weet dat mensen door jouw uitspraken een verkeerd beeld van rogaine.nl krijgen. Misschien is dat wel je bedoeling?

Als je het elders goedkoper kan krijgen, dan moet je het vooral daar bestellen.
Hoe je het went of keert Jaap. Je hebt weinig in de pap te brokkelen. Dit forum is in zijn geheel eigenlijk helemaal niet bedoelt om producten/klinieken aan te prijzen. Je hebt er alleen maar baat bij gehad, maar oh wee als er kritische noten gekraakt worden...dan is het ineens laster. Je kan me nog geen ei bakken.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
werkt er uberhaubt iets? dazzler Medicijnen/haargroeimiddelen 16 21 maart 2010 10:02
iets nieuws tegen haaruitval maltie Van alles en nog wat... 0 30 september 2004 20:12
Iets tegen lichte haaruitval? ~Karin~ Haarproblemen bij vrouwen 9 19 augustus 2004 08:53
Lion heeft weer iets nieuws uitgebracht. Jaapie Medicijnen/haargroeimiddelen 7 22 april 2004 21:10
iets nieuws mischien? veens764 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 29 oktober 2003 06:00


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:18.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.