Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 januari 2016, 00:26   #31
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Ik denk dat ik na 10 maanden de balans kan opmaken. Fue in fut kan echt werken. Ik heb nu m'n haar op 3 mm geschoren. Zo kort in 20 jaar niet meer gehad, eindelijk. Wat heerlijk om dit weer te doen. De uitname spots zijn op 1 plekje na niet meer zichtbaar op 3 mm en ongeveer 1 bij 0,8 cm van de grote kale plek, dus het het midden, heeft niks gedaan. Wel kleiner nu dus want de randen hebben wel gepakt maar nog steeds een kaal plekje. Maar ik heb een garantie dus ik ga hier nog voor terug. Foto's volgen.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2016, 00:46   #32
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Inmiddels ruim een jaar verder en helaas heeft de grotere plek geen nieuwe haren meer getoond. Ook de uitname is op enkel plekje nog zichtbaar (weliswaar bij erg kortgeschoren maar toch, het moet nu gewoon goed zijn) ik wil mijn haar voortaan echt weer op 2 of 3 mm kunnen houden zonder onzekerheid dat men het ziet. En ik geloof dat dit moet lukken. Ik ben voor het overige bijzonder tevreden en baal ontzettend dat ik eerst 3 x chirurgisch heb lopen klooien...had dit jaren eerder moeten doen. Kon tot deze fue behandeling niet korter dan 1 cm scheren. De oude lineaire littekenstreep nu is compleet onzichtbaar geworden op 4/5 mm en echt nagenoeg onzichtbaar (omdat ik het weet) op 2/3 mm en dan niet eens lineair maar een enkel plekje wat verdund is. Nu nog met 30 grafts de kale plek nog 1 keer proberen en de uitnamespotjes met een graft of 15 terugvullen en dan ben ik klaar. Hoop zo dat het nu wel pakt! Alles is al geregeld en onder garantie dus prima geregeld. Eind april is het zover. Resultaat zal ik hier delen.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 mei 2016, 12:21   #33
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Inmiddels 11 dagen geleden dat de behandeling heeft plaatsgevonden. Er zijn ongeveer 65 grafts uitgenomen en herplaatst waarvan 35 in het grote litteken en de rest in de twee eerdere uitnamespotjes. Moest achterkant helemaal kaalscheren dus ff slikken maar groeit snel weer aan. Zo kunnen ze wel het beste resultaat bereiken. De behandeling zelf op de spuiten na (vooral in het litteken) bijna pijnloos en vlot en betrokken/vriendelijke behandelaars. Direct erna geen zwelling of heel veel wondvocht dus so far so good. Inmiddels bijna korstjesvrij (en zie je amper nog iets vd behandeling) en eigenlijk alles soepel verlopen behalve op de 2eerste nachten nauwelijks durven te slapen omdat het aan beide achter/zijkanten is geplaatst. Nu afwachten over paar maanden weet ik of de laatste poging om de ellende op te lossen is geslaagd.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 augustus 2016, 13:01   #34
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Inmiddels ruim 3 maanden na de behandeling. Ik ben buitengewoon enthousiast over het resultaat tot heden. Paar weken na behandeling was bijna alles uitgevallen. Vreselijk weer die kale plek. Maarrrrrr inmiddels lijkt wel of alles wat is ingezet al is teruggegroeid. Echt snel. Vorige week alles teruggeschoren op 3 mm en het (de kale plek) is echt niet meer zichtbaar. meerdere feestjes gehad (buiten overdag) met een strak geschoren koppie achter en zijkant. Heerlijk om dat te kunnen doen. ook de uitnamespotjes van 1e behandeling, die zijn opgevuld zijn op 3 mm niet meer zichtbaar (ik ga eind aug eens op 1 mm scheren). Ook de extracties compleet onzichtbaar zo. Het resultaat is beter dan ik had durven dromen. Conclusie, ja Fue in Fut kan dus wel werken. Ik had niet 3 x chirurgisch moeten laten corrigeren. 1 x was voldoende om litteken glad en goed doorbloed te krijgen . Verder bij fue niet haarbesparend want dat betekent te dicht bij elkaar oogsten en is creëren v nieuw probleem. Kliniek Veldhoven (de dames die mij hielpen) is aanrader en Peter vd Velden is zeer correct, fair en realistisch. Klasse! En bedankt! Foto's...mocht er interesse zijn, volgen.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2016, 15:03   #35
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Nu een half jaar verder. Eindelijk is het litteken geen issue meer. Scheer mijn haar nu elke twee weken tot op 2 mm zijkant en achterkant onder. Litteken compleet onzichtbaar. Na zoveel jaar gaat dit hoofdstuk nu definitief dicht. Gewoon kort haar, lekker over straat, niet druk maken om wat mensen wel of niet zien die achter je zitten of lopen. Ik voeg er nog twee fotos bij,(foto met vette flits op paar cm afstand) voor en na en dan ben ik hier klaar. Blijft een interessant forum dus zal het af en toe hier nog volgen.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2016, 09:21   #36
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Je kan een kapotte vaas reparen, maar de scheurtjes zal je altijd bijven zien...
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2016, 10:36   #37
Frank1975
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 december 2013
Berichten: 35
Mister damaged one trick poney. Maar zelfs die moeten wel het verhaal lezen en fotos bekijken voor ze hun momentje van fame weer pakken.
Frank1975 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2016, 20:28   #38
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
mooi resultaat !!!!

Ik ga dit ook doen.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 24 januari 2021, 15:56   #39
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Hallo allemaal, ik vroeg me af of er inmiddels meer ervaringen zijn met het herstellen van een FUT litteken door dit litteken op te vullen met haren (die met FUE zijn uitgenomen)? In het verleden heb ik enkele FUT behandelingen ondergaan bij Transhair en ben het litteken inmiddels zat. Littekencorrectie door uitsnijden van het litteken jaren terug, heeft niet geholpen. Haren in het litteken laten zetten lijkt nu de beste oplossing.

Ben benieuwd wie daar ervaring mee heeft, zowel patiënten als klinieken.
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)



Laatst gewijzigd door test123; 24 januari 2021 om 16:44
test123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fue in litteken, litteken

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.