Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 30 september 2020, 18:45   #16
Waylon
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2020
Berichten: 27
Geslacht:
3500 inclusief vervoer in istanbul , hotel en ticket ? Ze zijn wel binnen 10 uren...het was denk ik wel zwaar zo lang stil zitten. 3500 is niet duur..wat houdt een reclame blokken in? Dat ze jouw als model gebruiken?

Laatst gewijzigd door Waylon; 30 september 2020 om 18:49
Waylon is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2020, 19:29   #17
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Mediakorting? Hoe werkt dat?
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2020, 02:20   #18
Stekkiebap27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 41
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Waylon Bekijk bericht
3500 inclusief vervoer in istanbul , hotel en ticket ? Ze zijn wel binnen 10 uren...het was denk ik wel zwaar zo lang stil zitten. 3500 is niet duur..wat houdt een reclame blokken in? Dat ze jouw als model gebruiken?
Ja het was een lange zit. Was er op het einde ook wel goed klaar mee inderdaad. Mediakorting houdt in dat ze mij hebben gefilmd en geïnterviewd en ik dus op de site en social media van Esteworld kom te staan. Als het ware als model voor Esteworld. Het vliegticket was los van de prijs dus die heb ik nog afzonderlijk moeten boeken. Gelukkig waren de prijzen niet heel duur vanwege Corona.

Laatst gewijzigd door Stekkiebap27; 1 oktober 2020 om 02:23
Stekkiebap27 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 17:53   #19
Haarwonder
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 juli 2019
Locatie: Amsterdam
Berichten: 21
Geslacht:
Behoorlijke aantal, goede kans dat het grotendeels gedekt is, heel veel succes alvast. Eerst gaf je aan dat ze een dubbele behandeling aanraadden, het is dus uiteindelijk in 1 behandeling gelukt? Dat is wel heel goed.
Haarwonder is offline   Met citaat reageren
Oud 6 oktober 2020, 18:34   #20
Stekkiebap27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 41
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarwonder Bekijk bericht
Behoorlijke aantal, goede kans dat het grotendeels gedekt is, heel veel succes alvast. Eerst gaf je aan dat ze een dubbele behandeling aanraadden, het is dus uiteindelijk in 1 behandeling gelukt? Dat is wel heel goed.
Nee het is uiteindelijk wel een dubbele behandeling geworden, maar dit voeren ze gewoon op 1 dag uit. Een dubbele behandeling is meer de benaming voor een behandeling met 4500+ grafts geloof ik. Thanks!
Stekkiebap27 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2020, 17:57   #21
Stekkiebap27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 41
Geslacht:
4 weken update

Zie hier de foto's na 4 weken tijd. De haren zijn begonnen met uitvallen, vooral op de gebieden die voor de haartransplantatie kaal waren. Mn donor is goed hersteld, alleen het gedeelte achter mn oren zie je nog wel dat het wat dunner is. Maar hopelijk herstelt dit met de tijd. Heb m'n hele donorgebied weer op 2mm getrimd na het nemen van deze foto's, ziet er weer een stuk verzorgder uit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4480.jpg‎ (137,7 KB, 906x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4477.jpg‎ (135,9 KB, 801x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4476.jpg‎ (141,8 KB, 705x gelezen)
Stekkiebap27 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2020, 22:07   #22
e-79
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2020
Berichten: 24
Geslacht:
Leuk om te zien. Ik ben afgelopen donderdag vrijwel hetzelfde behandeld dus mooi om bij jou te zien hoe het bij mij er uit gaat zien over een paar weken.
e-79 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2020, 21:04   #23
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stekkiebap27 Bekijk bericht
Zie hier de foto's na 4 weken tijd. De haren zijn begonnen met uitvallen, vooral op de gebieden die voor de haartransplantatie kaal waren. Mn donor is goed hersteld, alleen het gedeelte achter mn oren zie je nog wel dat het wat dunner is. Maar hopelijk herstelt dit met de tijd. Heb m'n hele donorgebied weer op 2mm getrimd na het nemen van deze foto's, ziet er weer een stuk verzorgder uit.
Hoe gaat het nu? Je bent nu een maand verder, heb je een update ?
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2020, 21:50   #24
Stekkiebap27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 41
Geslacht:
8 weken update!

Aanschouw hierbij de update na precies 8 weken. Bijna alle getransplanteerde haren zijn uitgevallen, dit was te verwachten helaas. Voor nu is het geduld hebben en hopelijk begint het gestaag te groeien allemaal na ca 3 maanden. Ik trim al mn haren (behalve ontvangstgebied) kort op 2mm zodat het er nog een beetje verzorgd uit blijft zien. M'n donor is wel iets beter hersteld t.o.v. 4 weken terug. Heb verder helemaal geen last van jeuk of andere dingen. Afwachten dus!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1433.jpg‎ (143,9 KB, 714x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1435.jpg‎ (144,5 KB, 678x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1437.jpg‎ (148,0 KB, 765x gelezen)
Stekkiebap27 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2020, 23:19   #25
geennmicky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2020
Berichten: 37
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stekkiebap27 Bekijk bericht
Aanschouw hierbij de update na precies 8 weken. Bijna alle getransplanteerde haren zijn uitgevallen, dit was te verwachten helaas. Voor nu is het geduld hebben en hopelijk begint het gestaag te groeien allemaal na ca 3 maanden. Ik trim al mn haren (behalve ontvangstgebied) kort op 2mm zodat het er nog een beetje verzorgd uit blijft zien. M'n donor is wel iets beter hersteld t.o.v. 4 weken terug. Heb verder helemaal geen last van jeuk of andere dingen. Afwachten dus!!
Netjes man, ziet er goed uit. Donor zie je nog wel maar dit wel wegtrekken met de tijd, hou me maar elke maand op de hoogte. Ik zelf zit nu op ongeveer een maand. 2000 bij beau en 4000 bij este laten doen. Verder hou ik me zeikanten ook erg kort en kan werken met een pet op. Succes
geennmicky is offline   Met citaat reageren
Oud 26 november 2020, 17:25   #26
Oguz Khan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2020
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stekkiebap27 Bekijk bericht
Aanschouw hierbij de update na precies 8 weken. Bijna alle getransplanteerde haren zijn uitgevallen, dit was te verwachten helaas. Voor nu is het geduld hebben en hopelijk begint het gestaag te groeien allemaal na ca 3 maanden. Ik trim al mn haren (behalve ontvangstgebied) kort op 2mm zodat het er nog een beetje verzorgd uit blijft zien. M'n donor is wel iets beter hersteld t.o.v. 4 weken terug. Heb verder helemaal geen last van jeuk of andere dingen. Afwachten dus!!
Ziet er inderdaad netjes uit qua herstel. Aan de foto's van je ontvangstgebied te zien, lijkt het erop dat we in hetzelfde schuitje zitten. Al was mijn haarmodel, -lijn en -groei net even iets anders. Ik zit zelf nu bijna op de 5 weken. Ik trim de zijkanten en donorgebied inmiddels ook kort om het netjes eruit te laten zien. Verder kwestie van geduld en afwachten! Ik zal binnenkort ook eens een update geven. Succes!
Oguz Khan is offline   Met citaat reageren
Oud 10 januari 2021, 13:15   #27
Stekkiebap27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 41
Geslacht:
3 maanden update

Aangezien haarweb er een tijdje uit lag, hier nog de update precies 3 maanden na de behandeling. De haren beginnen nu echt goed door te komen, op sommige plekken wat meer dan andere plekken. Inmiddels is dit wel weer rechtgetrokken, dit gaan jullie nog veel beter zien in de aankomende 4 maanden update. Daarnaast is de donor ook veel beter hersteld. De goede maanden zitten eraan te komen!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_4730_2.jpg‎ (132,5 KB, 669x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4726_2.jpg‎ (124,1 KB, 525x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4725_2.jpg‎ (124,4 KB, 489x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_4724_2.jpg‎ (126,3 KB, 473x gelezen)
Stekkiebap27 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2021, 19:26   #28
nirvana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2012
Berichten: 9
Dank voor de update, ik blijf dit met smart volgen aangezien ik zelfde behandeling bij dezelfde kliniek overweeg.

Wat ik me nog wel afvraag; tijdens consult met Este wordt mij ACELL behandeling geadviseerd. Heb jij hier ook gebruik van gemaakt, en waarom wel/niet?

Thanks!
nirvana is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2021, 23:10   #29
Stekkiebap27
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2020
Berichten: 41
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nirvana Bekijk bericht
Dank voor de update, ik blijf dit met smart volgen aangezien ik zelfde behandeling bij dezelfde kliniek overweeg.

Wat ik me nog wel afvraag; tijdens consult met Este wordt mij ACELL behandeling geadviseerd. Heb jij hier ook gebruik van gemaakt, en waarom wel/niet?

Thanks!
Nee ik heb geen gebruik gemaakt van de Acell behandeling, werd me ook niet aangeraden. Dit omdat mijn bestaande haren al zodanig waren aangetast dat een Acell behandeling niet veel meer zou helpen. Daarnaast was ik zelf ook erg sceptisch over die Acell behandeling, lijkt me meer een marketing praatje. Volgens mij is de effectiviteit van Acell nooit echt goed wetenschappelijk onderbouwd. De haargroei gaat nu bijzonder snel! Maar dat zul je zien in de volgende update 😇
Stekkiebap27 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2021, 23:15   #30
nirvana
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2012
Berichten: 9
Ja precies! Thx.
nirvana is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
6000 grafts, 6100 grafts, esteworld

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.