Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 oktober 2020, 23:42   #16
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickolas Bekijk bericht
Thanks voor je bericht!
Op zich begrijpelijk en het is juist goed dat we voorzichtig en scherp zijn met alle reviews, maar om direct iemand aan te vallen in de allereerste reactie met de vraag of ik ook een HARTtransplantatie overwogen heb, vind ik onbeschoft en zeer ongepast.
Wij kunnen toch onze twijfels ook op een beleefde wijze uiten? Je bereikt toch het meest met de juiste toon? ?
Als ik het goed heb onthouden was er een tijdje terug iemand die ook een topic had aangemaakt over een HT bij Cinik, maar per abuis harttransplantatie had getypt i.p.v. haartransplantatie.

Is een grapje dus

Succes met het herstel!
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 23:44   #17
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickolas Bekijk bericht
Hoi KidMinchia,
Nee mijn hart heeft geen grafts nodig en of Dr. Cinik een legende is, laat ik je over een half jaar weten, wanneer ik hopelijk het echte resultaat zal zien.
Ook als ik meer te weten kom over transplantatie van hersenen, zal ik dat uiteraard met je delen! ?
Haha die kan ik inderdaad ook wel gebruiken Trouwens zeker geen afgunst hoor en niks tegen jou, maar zonder foto’s leek het de zoveelste neppe super positieve review. Een harttransplantatie was als grapje bedoeld, aangezien er kort ervoor ook een verdachte review was geplaatst waarin daarover gesproken werd. Excuus als ik je gekwetst heb. Succes met je herstel en hopen op een mooi resultaat.
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 16:55   #18
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Als ik het goed heb onthouden was er een tijdje terug iemand die ook een topic had aangemaakt over een HT bij Cinik, maar per abuis harttransplantatie had getypt i.p.v. haartransplantatie.

Is een grapje dus

Succes met het herstel!
Ja maar dit was geen typfoutje, maar thanks!
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2020, 17:13   #19
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Haha die kan ik inderdaad ook wel gebruiken Trouwens zeker geen afgunst hoor en niks tegen jou, maar zonder foto’s leek het de zoveelste neppe super positieve review. Een harttransplantatie was als grapje bedoeld, aangezien er kort ervoor ook een verdachte review was geplaatst waarin daarover gesproken werd. Excuus als ik je gekwetst heb. Succes met je herstel en hopen op een mooi resultaat.
Nou "gekwetst" is een groot woord... had ik maar geweten dat Dr. Cinik zo'n gevoelig onderwerp was hier
Hij bestaat echt hoor en qua service en het aantal grafts, ben ik super blij, maar dat was ik ook na mijn eerste HT en uiteindelijk viel het resultaat toch een beetje tegen.
Dus ik wacht het gewoon rustig af.
Thanks!
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2020, 11:54   #20
Arno1990
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juli 2018
Berichten: 114
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickolas Bekijk bericht
Nou "gekwetst" is een groot woord... had ik maar geweten dat Dr. Cinik zo'n gevoelig onderwerp was hier
Hij bestaat echt hoor en qua service en het aantal grafts, ben ik super blij, maar dat was ik ook na mijn eerste HT en uiteindelijk viel het resultaat toch een beetje tegen.
Dus ik wacht het gewoon rustig af.
Thanks!
Wat een aantal! Volgens mij zijn we allemaal heel erg benieuwd naar hoe zo'n body hair transplantatie zich ontwikkelt, dus houdt op zeker op de hoogte.
Arno1990 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2021, 20:12   #21
Wg88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 mei 2019
Locatie: Hollandia
Berichten: 35
Geslacht:
Nog een update?
Wg88 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dr. cinik, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.