Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 juni 2013, 09:37   #1
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Beste shampoo/conditioner voor dikker haar

Ik zoek een nieuwe shampoo en conditioner met als ultieme doel dikker haar. Ik weet dat je niet veel van een shampoo of conditioner mag verwachten, maar als ik deze producten dan toch moet gebruiken, dan liever producten die me op cosmetisch vlak een beetje kunnen helpen. Het is echter ook heel belangrijk dat de producten 'goed' zijn voor mijn haar, ik wil geen extra shedding krijgen of ingrediënten die niet goed zijn voor het haar.

Wat de shampoo betreft, ga ik daarom waarschijnlijk opteren om nogmaals een flesje Regenepure aan te schaffen of Revita eens een kans geven.

Wat de conditioner betreft, heb ik al veel goede zaken gehoord over Aveda Pure Abundance Voluminizing Conditioner, iemand ervaring mee? Thin-to-thick van Jason is ook redelijk goed, maar het haar wordt er vreselijk zacht van, wat ik niet graag heb. TiGi Catwalk Thickening Conditioner schijnt ook behoorlijk goed te zijn. Thicker Fuller Hair Weightless Conditioner van Schwarzkopf krijgt ook lovende recensies.

Kunnen er in feite, net als bij shampoo bijv. SLS, ook dergelijke schadelijke producten in conditioner zitten? En zo ja, op welke ingrediënten moet ik letten?

Eerste functie moet blijven 'goed tegen haarverlies', maar tweede functie blijft toch vooral een cosmetisch bevredigend resultaat.

EDIT: Deze shampoo (Nexxus Sublime Luscious Bodifying Conditioner) ziet er ook erg goed uit. Lovende recensies en o.a. flaxseed oil helpt ook als UV bescherming. Iets wat ik ook kan appreciëren met de zomermaanden voor de boeg. Wel erg duur voor een conditioner.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie

Laatst gewijzigd door Hairpilot; 10 juni 2013 om 09:48
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2013, 13:04   #2
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Iemand?

Zag vanmorgen in de douche shampoo van mijn vriendin, Elsève blabla voor gekleurd haar. Zat geen SLS in en beschermt de haarkleur via een UV filter tegen verkleuring. Zou dergelijke shampoo dan ook geschikt zijn voor niet-gekleurd haar dat echter wel de neiging heeft in de zomer lichter te worden door de zon? Ik weet dat er ook zo'n product bestaat 'Soleil nog iets' maar dat is zo vreselijk duur..
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 17 oktober 2013, 14:30   #3
Nieuwhier
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2013
Berichten: 3
Ik ben hier ook erg benieuwd naar, zoek ook een shampoo die mijn haar iets voller maakt. Het gaat mij voornamelijk om het cosmetische effect, het hoeft niet persé tegen haaruitval te zijn.

Zag in de badkamer een shampoo van een huisgenoot staan: Goji berry volumizing shampoo, dat zag er ook wel goed uit: http://hairoright.nl/producten/goji-...-400ml-a11540/.

Iemand ervaringen hiermee? Heb jij al een nieuwe favoriet, Hairpilot?
Nieuwhier is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2013, 11:59   #4
Sanne88
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 oktober 2013
Berichten: 3
Ik weet niet of je in de buurt van Adam woont, maar ik ga altijd naar de kapper Day and Night. Ze werken sowieso met sassoon en morroconoil (?) en sebastian. heb me laten vertellen dat die producten echt helpen voor gezonder haar...Ik geloof sowieso niet in middeltjes die je haar dikker maken, onzin. nou succes ermee, dit is trouwens de website! http://www.dayandnighthairdressers.com/
Sanne88 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2013, 20:55   #5
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Joh de afgelopen 8 jaar heb ik alle shampoo's & conditioners gebruikt die allen beloven dat je haar dikker & voller wordt. Nou bij mij hielp niets hoor. Was echt weggegooid geld. Wat ik niet aan shampoo's, conditioners, mousse, haarlak en weet ik veel heb uitgegeven wil je niet weten; dure merken, goedkope, niets hielp. Van al dat geld had ik voor de komende tien jaar mooie haarwerken kunnen kopen Ik geloof er (niet) meer in
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 november 2013, 00:31   #6
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Goede shampoos kunnen wel degelijk je haar ietsje beter maken, je mag er gewoon geen wonderen van verwachten. Het blijft ook cosmetisch en dus tijdelijk; je haar kan niet 'echt dikker' worden.

@Nieuwhier: Nope, nog niet! Jij wel? Ik ben nog op zoek. Goede link trouwens; ziet er een interessante shampoo uit.
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2013, 23:30   #7
Chris1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2013
Berichten: 28
Nioxin cleanser 2.
Aanrader!
Chris1984 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.