Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 4 mei 2004, 21:53   #1
SjonKanon
Shut up, you fool!
 
SjonKanon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Locatie: Den Haag
Berichten: 85
Regime vermelden in signature

Het lijkt mij heel erg handig als iedereen zijn regime in zijn sig zet. Tenminste het is erg handig om bij de mannen in het Medicijnen forum te kunnen zien welk regime ze toepassen als ze praten over bepaalde verschijnselen die optreden e.d. Het probleem is alleen dat veel mensen die wel een regime toepassen dit niet in hun sig hebben. Zou hier misschien op "aangedrongen" kunnen worden op de een of andere manier? In ieder geval dat nieuwe leden en ook oude leden er op attent worden gemaakt dat het handig is. Dit vergemakkelijkt en verduidelijkt de gesprekken of het forum. Ik zat me eerst af te vragen of het misschien mogelijk is om dit in het forum te verwerken bij profiel o.i.d., maar toen bedacht ik mij dat de leden van de andere subfora vaak geen regime toepassen, dus dit is waarschijnlijk niet mogelijk. Of wel? Heeft iemand anders misschien een idee om dit te bevorderen?

Owja en ook de status en de leeftijd erbij vind ik zelf erg handig.
__________________
Status
19 jaar, NW 2

Regime
sinds 06-06-2004 Weleda Rozemarijn Shampoo
sinds 04-05-2004 Biegist (Kruidvat)
sinds 04-05-2004 Rooscure shampoo
sinds 11-04-2004 1 mg finasteride (Propecia)
sinds zomer 2003 Dagravit Totaal 30 Multivitaminen

Laatst gewijzigd door SjonKanon; 4 mei 2004 om 21:56
SjonKanon is offline   Met citaat reageren
Oud 4 mei 2004, 22:03   #2
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 juni 2003
Berichten: 1.798
Euh SjonKanon... Check deze Link eens...
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2004, 00:40   #3
SjonKanon
Shut up, you fool!
 
SjonKanon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Locatie: Den Haag
Berichten: 85
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pindakaas
Euh SjonKanon... Check deze Link eens...
Ja ik ken die link, maar dat is een weggezakte thread. Nieuwe members zullen die thread niet snel meer lezen. Ik bedoel met mij startpost ook niet dat ik een nieuw idee heb, maar ik wil proberen dat zoveel mogelijk mensen (iedereen) zijn regime erin zet.
__________________
Status
19 jaar, NW 2

Regime
sinds 06-06-2004 Weleda Rozemarijn Shampoo
sinds 04-05-2004 Biegist (Kruidvat)
sinds 04-05-2004 Rooscure shampoo
sinds 11-04-2004 1 mg finasteride (Propecia)
sinds zomer 2003 Dagravit Totaal 30 Multivitaminen
SjonKanon is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2004, 01:09   #4
Mailman
HaarWeb lid
 
Mailman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 februari 2004
Locatie: Nederland
Berichten: 415
Het invoerveldje Additional Information bij je profiel leent zich daar goed voor. Ik weet niet of een groot gedeelte van de leden die een bepaald 'regime' volgt de behoefte heeft om z'n regime als signature te hebben. Sommige mensen hebben er liever iets anders staan.

Ook is de link die Pindakaas aan heeft gehaald een goede thread om de bijwerkingen van diverse medicijnen/haargroeimiddelen te bespreken. Maar ik zal het e.e.a. 's voorleggen aan m'n collega's.
__________________
2001 | FUT bij Laser Aesthetic, Haarlem. 1800 grafts. Tevreden.
2005 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 1650 grafts, waarvan hooguit 20 procent is aangeslagen. Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2006 | HST (FUE) bij Hair Science Institute, Amsterdam. 500 grafts (proefbehandeling, deels aangeslagen). Succesratio donorgebied onbekend. Niet tevreden.
2010 | FUE bij Prohairclinic, Wilrijk (BE). 2000 grafts. Tevreden (klik).

Foto's (augustus 2011) zijn hier te zien.
Mailman is offline   Met citaat reageren
Oud 5 mei 2004, 18:27   #5
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Lightbulb Regime vermelding.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SjonKanon
Het lijkt mij heel erg handig als iedereen zijn regime in zijn sig zet. Tenminste het is erg handig om bij de mannen in het Medicijnen forum te kunnen zien welk regime ze toepassen als ze praten over bepaalde verschijnselen die optreden e.d. Het probleem is alleen dat veel mensen die wel een regime toepassen dit niet in hun sig hebben. Zou hier misschien op "aangedrongen" kunnen worden op de een of andere manier? In ieder geval dat nieuwe leden en ook oude leden er op attent worden gemaakt dat het handig is. Dit vergemakkelijkt en verduidelijkt de gesprekken of het forum. Ik zat me eerst af te vragen of het misschien mogelijk is om dit in het forum te verwerken bij profiel o.i.d., maar toen bedacht ik mij dat de leden van de andere subfora vaak geen regime toepassen, dus dit is waarschijnlijk niet mogelijk. Of wel? Heeft iemand anders misschien een idee om dit te bevorderen?

Owja en ook de status en de leeftijd erbij vind ik zelf erg handig.
Beste SjonKanon,

Goede suggestie! Na de recente introductie van onze vernieuwde HaarWeb Forum ben ik hier ook over aan het nadenken gegaan. Mijn mening is dat het signature-veld zich eigenlijk niet leent voor het vermelden van je regime. O.a. om de reden die Smorlez aanhaalt:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smorlez
Ik weet niet of een groot gedeelte van de leden die een bepaald 'regime' volgt de behoefte heeft om z'n regime als signature te hebben. Sommige mensen hebben er liever iets anders staan.
Het is een goede 'tussen-oplossing', maar ik wil het in de toekomst op een andere c.q. betere wijze gaan aanpakken.

We kunnen onze leden niet 'dwingen' het signature-veld in te vullen, maar er zijn wèl andere mogelijkheden die ik in gedachte heb (inderdaad: uitbreiding van het leden-profiel o.a.) en die zal ik -met onze Moderators- de komende tijd gaan bespreken.

Dus... je hoort nog van ons! Bedankt voor je goede suggestie!

PS: In tegenstelling tot wat Smorlez opmerkt, wil ik je bij deze aanraden het veld 'Additional Information' hiervoor NIET te gebruiken. Dit veld is daar niet geschikt voor met het oog op onze toekomstige uitbreidingen. Maak voorlopig gewoon maar gebruik van je signature, zoals de meeste dat doen.
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 5 mei 2004 om 18:30
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.