Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 augustus 2012, 13:35   #1
Isabella1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2012
Berichten: 1
Haar stijlen

Hallo allemaal,

Ik heb golvend haar. Ik stijl mijn haar iedere ochtend met een stijltang en vervolgens doe ik er haarlak in.
Als ik echter op de fiets naar mijn werk ga is er niets meer van mijn gestijlde haar over, de golven zitten er net zo goed weer in!
Heeft iemand enig idee hoe ik er voor kan zorgen dat mijn haar de hele dag stijl blijft?
Isabella1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2012, 19:52   #2
MirandaLoves
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2012
Berichten: 3
Hoi Isabella,

Het ligt er maar net aan wat voor stijltang je gebruikt. Als het een stijltang van bijvoorbeeld €20 a €30 euro hebt, dan kan het wel zo zijn (overigens niet altijd) dat je stijle haren geen lange levensduur hebben.

Als je je stijltang regelmatig gebruikt, dan adviseer je ik je bijvoorbeeld te keizen voor kwaliteit en dat is één keer duur, maar gaat zeker 5+ jaar mee. En dan heb ik het over de CHI stijltangen van Farouk Systems.

Ik moet daarbij wel vermelden dat je voordat je een dure CHI tang koopt, wel eerst een overweging moet maken van wat nou precies bij je past. De plaatselijke kapsalon kan je daar zeker verder bij helpen (die gebruiken meestal ook CHI) en weten ongeveer welke tang het best bij je past!
MirandaLoves is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.