Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM bij kinderen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 oktober 2004, 17:23   #1
gotchica
HaarWeb lid
 
gotchica's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2004
Locatie: den helder, noord-holland, nederland
Berichten: 37
h0oi

nou ik ben hier ook nieuw
en ik vraag me af of ik een van de jonste ben die dit heeft en die op deze site is
ik ben 13 jaar en ik heb dit al vanaf me 6e maar toen kwam ik er weer van af
maar in groep 7 kwam het terug en nu zit ik al in de 2e
ondertussen weet de hele klas het al (een vriendin had het doorverteld ) ik wordt er niet mee gepest of zo daar ben ik wel blij mee
maar ik bijt ook nagels en zow is dat raar want ik weet wel dat sommige dit en sommige dat hebben maar als je meerdere dingen doet dan nog raarder ???????
ik weet trouwens niet of dit met me verleden te maken heeft maar der zijn een paar niet zo hele leuke dingen gebeurd en zow
sorry dat het zow een lang berrichie was

bedankt voor jullie berichies

Laatst gewijzigd door gotchica; 2 november 2004 om 17:28
gotchica is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 18:36   #2
Nerakje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2004
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 80
Je moet je niet verantschuldigen over lange berichten hoor. Der staan der al veeeel langere op.
Ik ben Karen, ben 18 en heb al TTM sinds mijn geboorte ofzo. Het is helemaal niet raar hoor als je meerdere dingen doet. Ik doe er zoveel. Ik trek mijn hoofdhaar en mijn wimpers uit, bijt op mijn nagels en praat vaak tegen mezelf om mezelf te kalmeren.
Je moet die dingen niet als raar aanzien hoor. Voor jou en velen van ons, is dat doodnormaal en werken sommige dingen kalmerend.
Over je leeftijd moet je ook niet inzitten. Het is juist heel goed dat je het nu al weet. Dan kun je er ook nu iets aan beginnen doen voordat je na jaren stil lijden eindelijk naar buiten durft te komen want dat is moeilijker hoor.
Rot dat je vriendin is gaan praten, maar langs de andere kant weet iedereen het dan en hoef je het niet te verbergen en kan je er open over praten. Ik zou ook willen dat iedereen het zou weten hoor, maar ik durf het (nog) niet zeggen hoor

Ghihi, mijn bericht is langer .

Dikke kus
xXx Nerakje xXx
__________________
De genezing nabij
Nerakje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 19:40   #3
karinnetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 56
Ik heb dit forum ook pas ontdekt, ik ben karin (nóg een karin hier, volgens mij zit het in de naam ofzo , ik heb trich sinds mijn 12e jaar ongeveer.
__________________
freak on a leash
karinnetje is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2004, 23:41   #4
bolleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 december 2001
Locatie: Antwerpen
Berichten: 1.670
Hoi Gotchica,

Nou, ik kon dus wel je moeder zijn ..
Dus, je ziet, ttm kent geen leeftijd en geen grenzen.
Welkom in onze club! Je bent inderdaad jong maar wees blij dat je ons nu reeds gevonden hebt!
Misschien kan je hier wel iets van ons leren. Je kan in elk geval steun en medeleven krijgen!
Ik weet nog goed toen ik veertien was en alles begon dat ik me wanhopig en gek voelde. Ik dacht dat ik alleen was op de wereld met die rare 'tic'.
Jij weet nu al dat er anderen zijn, dat je niet alleen bent en dat je zeker niet gek bent!!! We zijn gewoon een beetje 'anders'. Maar eigenlijk is iedereen een beetje 'anders' op zijn eigen manier. Alleen zie je dat bij de meeste mensen niet...

Succes meid!
Bolleke (Daniëla)
bolleke is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.