Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2007, 18:38   #16
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
Ja ik moet geen mensen beledigen, maar ik wordt toch beledigt? En INT waarom zou ik tegen jou gaan zeggen waarom ik een jaar heb gekregen. En ik noem mezelf geen tough guy zo wordt ik genoemd door die andere gozer.
50_cent_G is offline  
Oud 6 maart 2007, 19:11   #17
Balende
HaarWeb lid
 
Balende's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 151
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hee 50Cents,

Geen mensen gaan beledigen!
Je zei toch dat je hersens hebt?
Wordt 't dan geen tijd dat 50Cents eindelijk een Euro wordt?!!
Wat een giller!
Balende is offline  
Oud 6 maart 2007, 20:09   #18
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
Ja ik moet geen mensen beledigen, maar ik wordt toch beledigt? En INT waarom zou ik tegen jou gaan zeggen waarom ik een jaar heb gekregen. En ik noem mezelf geen tough guy zo wordt ik genoemd door die andere gozer.
50, als je 14 bent kan je helemaal geen jaar krijgen of je moest al een paar massamoorden op je naam hebben staan ... Ik dacht dat je de hersens van een vwo'er?
INT is offline  
Oud 6 maart 2007, 20:17   #19
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
reacties

Wat een belachelijke reacties over en weer.
Niveau daalt hier echt met de dag
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline  
Oud 6 maart 2007, 22:04   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G Bekijk bericht
Ja ik moet geen mensen beledigen, maar ik wordt toch beledigt? .
Nee, 50Cent, jij werd niet beledigd; er werd alleen maar gezegd dat je je aanstelt. Het is wel zo, dat Guoy gestart is met onnodig grof taalgebruik.
Ga er maar niet meer op in; menigeen hier op dit web is ontzettend jaloers op jouw dikke bos haar en daarom mag jij je niet meer zo aanstellen. Snap je?

En INT, ik denk dat iemand van 15 jaar wel degelijk een jaar tuchthuis kan krijgen...
Hanna is offline  
Oud 6 maart 2007, 22:21   #21
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee, 50Cent, jij werd niet beledigd; er werd alleen maar gezegd dat je je aanstelt. Het is wel zo, dat Guoy gestart is met onnodig grof taalgebruik.
Ga er maar niet meer op in; menigeen hier op dit web is ontzettend jaloers op jouw dikke bos haar en daarom mag jij je niet meer zo aanstellen. Snap je?

En INT, ik denk dat iemand van 15 jaar wel degelijk een jaar tuchthuis kan krijgen...
Nee iemand van VEERTIEN jaar zal bij normale misdrijven maximaal naar burau Halt kunnen gaan of het moest al een serial killer zijn... Wat beteft zijn dikke bos haar... Logisch als je 14 bent dat je dan nog zo een haar hebt. Ik zou pas jaloers op hem zijn als het er zo achter 20 jaartjes nog altijd zo uitzag.
INT is offline  
Oud 6 maart 2007, 23:01   #22
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee, 50Cent, jij werd niet beledigd; er werd alleen maar gezegd dat je je aanstelt. Het is wel zo, dat Guoy gestart is met onnodig grof taalgebruik.
Ga er maar niet meer op in; menigeen hier op dit web is ontzettend jaloers op jouw dikke bos haar en daarom mag jij je niet meer zo aanstellen. Snap je?

En INT, ik denk dat iemand van 15 jaar wel degelijk een jaar tuchthuis kan krijgen...
Hanna, het is heel lief van je dat je zo'n klein jongetje wil verdedigen en beschermen!
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 6 maart 2007, 23:10   #23
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Kun jij je niet meer herinneren dat je op die leeftijd kwaad werd als ze jou een klein jongetje durfden te noemen?!
Hanna is offline  
Oud 6 maart 2007, 23:27   #24
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Kun jij je niet meer herinneren dat je op die leeftijd kwaad werd als ze jou een klein jongetje durfden te noemen?!
Je moet ook door mijn berichtje heen lezen. 2 kwartjes heeft je bescherming niet nodig, Hanna, hij is gewoon lekker aan het rellen en op deze manier help ik hem een beetje

Enne, wijs het grove taalgebruik van Guoy eens aan? Ik kon het niet vinden ... ik vond zijn post vooral raak
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline  
Oud 7 maart 2007, 11:24   #25
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Nee, 50Cent, jij werd niet beledigd; er werd alleen maar gezegd dat je je aanstelt. Het is wel zo, dat Guoy gestart is met onnodig grof taalgebruik.
Ga er maar niet meer op in; menigeen hier op dit web is ontzettend jaloers op jouw dikke bos haar en daarom mag jij je niet meer zo aanstellen. Snap je?

En INT, ik denk dat iemand van 15 jaar wel degelijk een jaar tuchthuis kan krijgen...
Ik kan je verzekeren dat het niks met jarloesheid te maken heeft. Keiharde waarheid vind ik het.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline  
Oud 7 maart 2007, 12:32   #26
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door INT
Alleen guoy is het hier niet het AGA gedeelte maar het 'haarproblemen bij mannen' gedeelte en mag hier natuurlijk best over andere zaken als AGA worden gepraat maar dan nog... 50 cent je stelt je aan...
Sluit ik me ook bij aan. Hij mag zeiken, maar hij hoeft niet veel medelijden te verwachten. Behalve van Hanna dus. Maar zij heeft zelf kinderen in deze leeftijd?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G
Ja je hebt gelijk pik maar jij snapt niet hoe een tough guy zig in het echt voelt, maar dat zul jij nooit snappen want jij bent zon nerdje die nooit een wijf krijgt. Maar kijk je hebt gelijk dat ik heb overdreven uiteindelijk viel het wel mee maarja.
Haha, mooie reply. Wel veel taalfouten en vaak een incorrecte zinsopbouw. Ik vind mijn nerdgehalte en wijfloosheid overigens wel meevallen hoor. Maar op je 15e is het inderdaad makkelijker meisjes versieren met een jaar gevangenis dan op je 24ste met een hoog nerdgehalte.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G
Kijk ik weet wat voor type die INT is zon kaaskop met lange haren en een staartje en ik loop niet met een diadeem rond gappie.
Check je eerste foto nog eens. In mijn tijd noemden we dat nog gewoon een diadeem. Don’t know what you kids call those things these days!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G
Zon gaytje bent ik niet maar vriend nooit oordelen over iemand zijn''problemen'' totdat je het zelf meemaakt ga jij jaartje zitten dan.
Zoals ik al zei heb ik het wel meegemaakt en nog een stukje erger dan jij. Qua haar. Gevangenissen vond ik altijd suf, dus die heb ik altijd links laten liggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G
En over mijn vriendin inhoudloze kut, man man denk je dat me vriendin weg gaat omdat me haar raar zit. wahahahahahaha dat deed ik aleen om het aan te dikken.
Wacht, check nogmaals het woordje ‘als’ in mijn reply.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Kijk, ---> als <--- ze dat doet is ze een inhoudsloze kut.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Hee 50Cents,

Geen mensen gaan beledigen!
Wat een mooie moederlijke reactie.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna
Ga er maar niet meer op in; menigeen hier op dit web is ontzettend jaloers op jouw dikke bos haar en daarom mag jij je niet meer zo aanstellen. Snap je?
Mwah, op m’n 15e had ik ook zoveel haar hoor. Ik ben blij voor hem dat hij het nog allemaal heeft. Aanstellen is een relatief begrip, en misschien is een paar centimetertjes teveel eraf wel een ontzettende ramp voor een onzekere patser…. Maar ja…… Kijk dan altijd naar je helden: “What would 50 Cent do?” Niet wat 50_Cent_G doet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 50_cent_G
Ja ik moet geen mensen beledigen, maar ik wordt toch beledigt? En INT waarom zou ik tegen jou gaan zeggen waarom ik een jaar heb gekregen. En ik noem mezelf geen tough guy zo wordt ik genoemd door die andere gozer.
Wat zonde! Een jaar gevangenis op je 14e is een kut maar vroeg begin van je CV. Maar ja, je moet ook niet coke gaan lopen dealen op een basisschool.

Kijk 50, ik wilde je niet beledigen. Je had alleen een virtuele klap voor je kop nodig, dus offerde ik me daarvoor op. Ik ben blij dat je zelf inmiddels door hebt dat je je aanstelt.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline  
Oud 7 maart 2007, 14:24   #27
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
ik zie niet zo goed verschil tussen die twee foto's van 50_cent: het haar is op de ene met gel op de ander zonder en ze zijn uit een andere hoek genomen. Niet goed te vergelijken dus.

50_cent heeft een prachtige bos haar maar hij geeft zelf aan dat hij ervaart dat hij meer haar verliest dan normaal en dat zijn haarbos dunner wordt. Ik kan daar niet over oordelen op een afstand en zonder goede foto's, dus dat ga ik ook niet doen. Mij lijkt de grootste kans dat het ofwel niks is, ofwel stressgerelateerde haaruitval. In dat laatste geval zal het vanzelf weer overgaan als je weer wat beter in je vel zit.

Wel kan ik hem aanraden even naar een dermatoloog te gaan als hij inderdaad merkt dat het haar dunner wordt. Die zijn experts op dit gebied. Je kunt dan bijv. ook een paar maanden later nog eens gaan als je de indruk hebt dat het nog niet over is, en dan kan de dermatoloog bepalen of het inderdaad erger is geworden.

Heel veel meer valt hier toch niet over te zeggen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline  
Oud 7 maart 2007, 16:04   #28
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo Tiuri,
Dat haaruitval-verhaal hadden we al afgesloten. 50Cents is nu alleen maar kwaad op de kapper. Op de 1e foto zie je dat hij veel langer haar had dan op de 2e foto.

Hij heeft nu in deze thread wel genoeg klappen gekregen van de grotere jongens, dus kunnen we dit beter afsluiten, denk ik.
Hanna is offline  
Oud 7 maart 2007, 17:24   #29
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
ik vind het wel grappig als je mensen over je hoort babbelen. Maar kijk wat kan mij die zinsopbouw schelen, waarom zou dat goed moeten zijn dan? Maarja ik heb ook geen heel jaar gehad maar 9 maanden maar tog weetje je kan makkelijk een jaar krijgen. Kijk vroeger dacht ik ook zoals INT maar hij weet niet hoe het is, totdat je een keer de fout in gaat dan zie je gewoon dat het een kut systeem is in nederland. Maarja jullie kennen me niet daarom praten jullie zo alsof jullie het tegen een pubertje hebt, als je me in het echt zou zien zou je me minimaal 16 schatten. Ennuh guoy maak je maar niet druk, want ik heb niet een jaar of 9 maanden gezeten. dus praat niet met je CV denk je dat ik zo dom ben om iets zo erg te doen dat ik vast moet zitten kijk ik heb wel een jaar voorwaardelijk maar geen strafblad ofzo. En als nu de wind meezit dan zit ie straks tog tegen weetje dus het kan beter een keer hard op je bek gaan misgaan. Daar leer je ook weer van weetje.
50_cent_G is offline  
Oud 7 maart 2007, 17:26   #30
50_cent_G
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 december 2006
Berichten: 99
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hallo Tiuri,
Dat haaruitval-verhaal hadden we al afgesloten. 50Cents is nu alleen maar kwaad op de kapper. Op de 1e foto zie je dat hij veel langer haar had dan op de 2e foto.

Hij heeft nu in deze thread wel genoeg klappen gekregen van de grotere jongens, dus kunnen we dit beter afsluiten, denk ik.
klappen van de grotere jongens? wahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahhahahahahahahahaha
denk je dat me wat kan schelen laat ze maar praten op internet veilig achter hun computertje.
50_cent_G is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
haarwerk voor dochter (7 jr.) lizanne Haarwerken 11 4 juni 2005 07:33
Obesessies en TTM? swickie TTM - Algemeen 6 3 juni 2005 23:13
Je haar is ook niet alles! swickie TTM - Algemeen 2 14 mei 2005 14:00
is het duidelijk wat ik heb met mijn haar boes Haarproblemen bij vrouwen 0 1 februari 2003 17:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.