Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 oktober 2012, 14:17   #1
-Bosnian.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 5
Vreemd probleem met kapsel

Uhm, ik heb nogal een vreemd probleem met mijn kapsel / haarlijn.

Op het eerste gezicht lijkt het alsof mijn linkerham minder diep gaat dan mijn rechterham. Dacht dacht ik een lange tijd ook.

Een ander probleem is dat ik een lange tijd heb gedacht dat het linkerdeel van mijn hoofd ronder is en het rechterdeel van mijn hoofd een stuk hoekiger. Dat kon je ook voelen.

Ik heb een lange tijd (6 -7 jaar) mijn haar golvend naar rechts gestijld / gestyled. Daardoor gaat de linkerhelft met haar heel makkelijk richting rechts en de rechterhelft met haar gaat heel makkelijk naar rechts, maar als ik het met wax of iets dergelijks naar de andere kant (links) probeer te maken, ziet het er raar uit.

Om die reden is mijn haar het gewend aan geraakt aan dat patroon, en zo lijkt het alsof mijn rechterham dieper is dan mijn linker ham. Echter als ik met 'polijstbewegingen' beide kanten naar voren stijl, dan ziet het er normaal uit. Dan voelen beiden kanten van mijn hoofd hetzelfde. Even rond / hoekig. Maar mijn haar is niet gewend om te krullen (ik heb vreemd haar, als ik net gedouchet heb en mijn haren heb gedroogd lijk ik net een poedel), dus dan gaat het vanzelf terug naar het bekende ongewenste patroon.

Zo kan ik ook nooit aan beide kanten evengoed geknipt worden bij de kapper. Vaak moet ik het dan thuis nog even zelf bijwerken.

Dus even beknopt: linkerhelft met haar groeit richting rechts. Rechterkant met haar groeit ook richting rechts.

Met andere woorden, hoe zorg ik ervoor dat de rechterkant weer naar links gaast groeien?

Beetje raar verhaal I know.
-Bosnian. is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2012, 23:07   #2
-Bosnian.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 5
Niemand? Ik vraag mij af of die 6 miljoen hits wel juist zijn..
-Bosnian. is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2012, 17:41   #3
hey69
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 augustus 2010
Berichten: 302
Geslacht:
ik denk dat je wel zelf de oplossing weet? wat langer laten groeien en consistent naar de andere richting kammen ,borstelen en eventueel met jel of lak fixeren.. ik denk dat dit kwestie van een voldoende tijd vol te houden... (just my 2 cents)
hey69 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:32.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.