Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 april 2007, 10:27   #1
Poema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 93
Super Million Hair? Ervaringen? Oplossing voor kale plekken?

Hoi allemaal!

Hier weer eens een berichtje van mij.
Hier gaat het op en af. Ik scheer nog steeds en zodra het groeit dan pluk ik weer, maar door t scheren is het plukken wel drastisch verminderd en ben ik veel minder gestresst door t plukken.

Ik zag net iets op internet en vroeg me af of dit iets is? Iemand die er ervaring mee heeft?
Of misschien is t wat voor jullie? Om dunnen en kale plekken mee te verbergen. Kijk maar eens: http://www.supermillionhair.nl/

Ik denk erover om het te kopen, maar vroeg me af of iemand het kent hier.

Ook las ik net hier op t forum over TOPPIK. Is dat iets?


Groetjes en tot snel!
Inge (Poema)

Laatst gewijzigd door Poema; 11 april 2007 om 10:46
Poema is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2007, 11:05   #2
Limburgse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 november 2005
Locatie: zuid limburg
Berichten: 228
Supermillionhair is volgens mij precies hetzelfde als Toppik. Ik heb de site even bekeken en het is hetzelfde principe. Poeder strooien, haarlak erover en klaar.

Toppik gebruik ik zelf al lang. Maakt mijn grote kale plek veel beter te verbergen.
Vraag maar raak als je meer wilt weten.

Groetjes De Limburgse
__________________
voelen is trekken!!! wees alert.....
Limburgse is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2007, 12:10   #3
Poema
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 mei 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 93
Hé Limbo

Ja ik zit er echt aan te denken. Ik zou als 1 plek ook begint te groeien (die is nl net vers en geen haartje daar te bekennen...) en mijn haar dan zo'n 2 cm in totaal zou zijn, best zo rond kunnen lopen. Ik heb wel dunne plekken maar die zouden dan evt. te verbergen zijn met dat TOPPIK spul. Ik had er nog nooit van gehoord! Kwam het toevallig tegen!
Dus ga er echt eens over denken!
Ik moet wel eerst mijn haar verven want ben nu net zo'n stekelvarken met wit-zwarte stekels, hihi.
Welke kleur gebruik jij en waar koop je het?

Greetz
Die Brabantse
Poema is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2007, 12:19   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Hallo allebei,

Sorry, maar beide produkten zijn eigenlijk niet geschikt voor kale plekken, want als de vezels op de huid terecht komen, ziet dat er vies uit. Beter is het om eerst met Couvré (of doodgewone eyeshadow-poeder) de huid een pietsje donkerder te maken en dan pas de vezels te strooien, vervolgens goed met je vingers een beetje de vezels husselen/verdelen en dan fixeren met haarlak.
Je kunt 't bestellen bij http://www.hairplus.nl/haarproducten_haar.htm

Succes!
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 12:30   #5
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poema Bekijk bericht
Ik zag net iets op internet en vroeg me af of dit iets is? Iemand die er ervaring mee heeft? Of misschien is t wat voor jullie? Om dunnen en kale plekken mee te verbergen. Kijk maar eens: http://www.supermillionhair.nl/
30 gram voor 55 euro, exclusief de spray. Dat is wel duur.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 12:35   #6
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Hallo allebei,

Sorry, maar beide produkten zijn eigenlijk niet geschikt voor kale plekken, want als de vezels op de huid terecht komen, ziet dat er vies uit. Beter is het om eerst met Couvré (of doodgewone eyeshadow-poeder) de huid een pietsje donkerder te maken en dan pas de vezels te strooien, vervolgens goed met je vingers een beetje de vezels husselen/verdelen en dan fixeren met haarlak.
Je kunt 't bestellen bij http://www.hairplus.nl/haarproducten_haar.htm

Succes!
Is jouw oplossing (Couvré plus Toppik en haarlak) bestand tegen regen en zweet? En geeft het af als iemand door je haar gaat met zijn hand of als je op een wit kussen ligt?
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 15:13   #7
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
Is jouw oplossing (Couvré plus Toppik en haarlak) bestand tegen regen en zweet? En geeft het af als iemand door je haar gaat met zijn hand of als je op een wit kussen ligt?
Couvré geeft af. Overtollige vezeltjes van Toppik die niet goed met haarlak zijn gefixeerd, kunnen er weer uitvallen. Beide produkten zijn niet bestand tegen regen e.d.
Beter bestand tegen regen, douche, e.d. is Fullmore, maar daar zou je toch niet mee kunnen zwemmen, behalve als je je hoofd boven water houdt.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2013, 07:09   #8
Lebid
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 februari 2013
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theo sluis Bekijk bericht
30 gram voor 55 euro, exclusief de spray. Dat is wel duur.
Misschien een nieuwe reactie op een oud topic maar om ff mijn verhaal te doen:

Zoek een kapster groothandel waar ze toppik of smh hebben en een kapster in je familie of vriendenkring.
Schaf daar smh aan mbv de kapster, dan krijg je het aan hun inkoopprijs.

Mijn vriendin heeft voor kapster gestudeerd en alhoewel ze momenteel niet werkt als kapster kan ze toch de producten aan die prijs krijgen (dmv 1 of ander pasje).
Ik heb bij pro-duo in hasselt 27 euro betaald voor 20gr smh (normale prijs was meen ik 39 euro)

En deze maand staat het op reclame, 2 kopen = 3e gratis.

Het is NIET de bedoeling hier reclame te maken, gewoon mensen te helpen om het goedkoper vast te krijgen...
Lebid is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[finasteride] [dutasteride] Averechtse werking? Vince001 Medicijnen/haargroeimiddelen 529 24 juli 2020 12:34
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.