Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 april 2013, 16:14   #1
MijnKaleHoofd
Marion Kremer
 
Geregistreerd: 16 april 2013
Locatie: Delft
Berichten: 2
Geslacht:
Question Oproep! Wil jij ook jouw verhaal delen?

Lieve allemaal,

Vandaag heb ik mij hier geregistreerd. Is dat zo bijzonder? Voor mij eigenlijk wel. Ik ben een vrouw van 50 jaar en heb al 25 jaar Alopecia (Areata) Universalis. Al die jaren heb ik dit verborgen gehouden, voortkomend uit schaamte en het feit dat ik niet kon accepteren dat mij dit was overkomen. Een paar maanden geleden was ik het helemaal zat en ben ik met mijn kaalzijn naar buiten getreden. En wow, wat een opluchting is dat!

Ik ben een weblog begonnen (http://mijnkalehoofd.wordpress.com) en heb mijzelf een doel gesteld: De bekendheid rondom het begrip Alopecia te vergroten. Door er zoveel als mogelijk over te praten en te delen, hoop ik het voor "lotgenoten" (en dan voornamelijk vrouwen) makkelijker te maken om zichzelf te accepteren. Hoe ik dat wil aanpakken, kan je lezen op de site.

Mijn oproepje is aan iedereen die op welke manier dan ook een haarprobleem heeft of heeft gehad. Wil je jouw verhaal delen (anoniem kan ook)? Graag! Mail, bel, volg of twitter mij. Alle gegevens zijn te vinden op de site.

Heb je zelf ook eenzelfde doel? Neem dan contact met mij op, zodat we kunnen kijken hoe we elkaar kunnen helpen en versterken of kunnen samenwerken.

Hartelijke groet,

Marion Kremer

Ps. Mijn oproep betreft een persoonlijk initiatief en heeft geen commercieel doel!
MijnKaleHoofd is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
acceptatie, alopecia, mijnkalehoofd, oproep, verhalen

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.