Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2019, 14:58   #136
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Hoe is dit afgelopen TS ?
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2020, 21:21   #137
Alkh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2017
Berichten: 69
Geslacht:
Herstelbehandeling bij Esteworld

Ik ben dit jaar in feb 2020 teruggeweest bij Esteworld in Turkije na aantal gesprekken met Hidde en Margo. Weer gevlogen met KLM, werd netjes opgewacht door taxi bij het nieuwe mooie vliegveld en goed ontvangen in het luxe hotel en vervolgens ook bij het kliniek Esteworld en alles rondom mijn bezoek hebben ze wederom netjes opgevangen zoals mijn verwachting en voelde ik mij er goed bij. Turkije past goed bij dit onderwerp en zeker ook als vakantiebestemming.

tijdens deze behandeling is het donorzijde gevuld tav 1e HT en bovenop hoofd voor meer dichtheid. Hidde en eigenaar van Esteworld waren erbij en hun betrokkenheid is heel goed.


het resultaat ervan heeft mijn ontevredenheid voor een groot deel weggenomen want het donor is niet meer zoals eerst slecht zichtbaar van de chirurgische behandeling. ik heb er ook producten bij gebruikt zoals die van minoxidilmax, shampoo's en voedingsuplementen en dat heeft er ook zeker goed bij geholpen en doet het nog steeds wat kwa gevende effect.



Minoxidil en Finasteride hebben hun vervelende en goede bijwerkingen helaas en dit is heel belangerijk om te weten en te herkennen ook om mee weten om te gaan. Ik heb meer baat bij Finasteride dan Minoxdil merk ik en een ervan zou weg kunnen, het liefst beide maar denk niet dat er nog iets is wat dan ook zo bewezen effectief.

Een derde behandeling zou ik nog wel een keer willen. ook wachtend op nieuwe effectieve oplossingen met minder vervelende bijwerkingen tegen haaruitval.

Bij het eindresulaat en verdere bevindingen zal ik mijn ervaring en fotos ervan delen met jullie.

Laatst gewijzigd door Alkh; 13 december 2020 om 21:41
Alkh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.