Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 april 2012, 20:25   #1
Gilleke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2012
Berichten: 1
vet haar

hallo, ik heb last van vet haar. Als ik mijn haar 's morgens was dan is het de dag nadien tegen de middag aan een nieuwe wasbeurt toe (zeker als ik ergens naar toe moet) en hangt het er futloos bij. Ik heb veel haar; dus is het een hele karwei om het zo vaak te wassen. kan ik het vaak wassen vermijden door voor een ander kapsel te kiezen of een bepaalde shampoo te kiezen? Wie kan mij goede raad geven?
Gilleke is offline   Met citaat reageren
Oud 6 april 2012, 14:38   #2
lenora
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 april 2011
Berichten: 104
Tja van vet haar afkomen is volgens mij niet altijd even makkelijk. Ik heb er ook een tijdje last van gehad en merkte dat ik mijn haar hierdoor steeds meer ging wassen, met als effect dat mijn haar steeds sneller vet leek te worden. Ik was mijn haar zelf 2 keer per week met Dermolin en heb vrij weinig last van vet haar meer. In het begin was het wel vervelend om het vele wassen te laten, want een vettige kop met haar is niet prettig, maar zodra je hier doorheen bent en je niet elke dag je haar meer hoeft te wassen ben je natuurlijk wel een hele stap verder
lenora is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.