Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 september 2005, 18:59   #46
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik heb dus een poosje geleden Volluma besteld en vandaag uitgeprobeerd.
Het haar ziet er zeker een stuk voller uit.
Ik heb alleen de verkeerde kleur besteld. Ik had licht-bruin besteld, maar achteraf blijkt die kleur toch veel te donker te zijn. Als dit trouwens licht bruin is dan wil ik wel eens weten hoe donker donker bruin is.

Maar nu zit ik te twijfelen welke kleur ik nu moet bestellen.
Dit was veel te donker dus dan zou het licht-blond of midden-blond moeten worden. Ik zal gelijk een foto plaatsen. Welke kleur zouden jullie bestellen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto=M8LHWEAE

PS. Als er nog iemand een bus Volluma kleur lichtbruin kan gebruiken dan heb ik er nog 1 over.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 19:21   #47
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ik heb dus een poosje geleden Volluma besteld en vandaag uitgeprobeerd.
Het haar ziet er zeker een stuk voller uit.
Ik heb alleen de verkeerde kleur besteld. Ik had licht-bruin besteld, maar achteraf blijkt die kleur toch veel te donker te zijn. Als dit trouwens licht bruin is dan wil ik wel eens weten hoe donker donker bruin is.

Maar nu zit ik te twijfelen welke kleur ik nu moet bestellen.
Dit was veel te donker dus dan zou het licht-blond of midden-blond moeten worden. Ik zal gelijk een foto plaatsen. Welke kleur zouden jullie bestellen?

http://www.mijnalbum.nl/Foto=M8LHWEAE

PS. Als er nog iemand een bus Volluma kleur lichtbruin kan gebruiken dan heb ik er nog 1 over.
Heb jij ook ooit toppik gebruikt? Zo ja, wat is beter? Ik gebruik nu ook toppik, maar ik wil wel eens volluma gebruiken
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 19:26   #48
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ik heb nog nooit Topic of iets anders gebruikt. Volluma is mn eerste ervaring met dit soort middelen.

Nu alleen nog de goeie kleur zien te vinden......
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 21:36   #49
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Ik heb nog nooit Topic of iets anders gebruikt. Volluma is mn eerste ervaring met dit soort middelen.

Nu alleen nog de goeie kleur zien te vinden......
Hallo Jeroen23 en biljartbal,

Toeval of niet maar ik heb twee weken geleden ook volluma besteld en de kleur is bij mij ook veel te donker! Ik had, achteraf gezien, lichtbruin moeten nemen in plaats van middelbruin. Eigenlijk vind ik persoonlijk dat er tussen toppik en volluma weinig verschil is. Ik gebruik beiden enkel voor m'n kruin maar zeker niet voor de voorzijde want daar staat het haar veel te dun. Nadeel is dat bij beiden een soort van 'roet' op het hoofdkussen achterblijft! Momenteel ben ik aan het wachten op het middel couvré, hopelijk gaat dit wel de oplossing bieden.
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2005, 21:47   #50
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Bij mij gaf de Volluma niet af hoor. Heb je er na gebruik wel goede lak over gespoten?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 08:55   #51
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Bij mij gaf de Volluma niet af hoor. Heb je er na gebruik wel goede lak over gespoten?
Al spuit ik er de nodige lak op, er blijven steeds wel sporen achter
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 12:17   #52
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Maar weet nu niemand hier welke kleur Volluma ik het best kan gebruiken?
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 12:18   #53
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Maar weet nu niemand hier welke kleur Volluma ik het best kan gebruiken?
Dat kunnen wij natuurlijk onmogelijk zeggen als we je haar nog nooit gezien hebben.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 12:26   #54
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Bovenaan staat een link naar een foto van mn haar.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 12:39   #55
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroen23
Bovenaan staat een link naar een foto van mn haar.
Jeroen23, ik zou eerder naar het blond overgaan
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2005, 18:28   #56
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ja, ik zal midden blond eens gaan bestellen.

Als dat ook niets is, dan ga ik op zoek naar iets anders.
(of gewoon niets, dat kan ook nog.)
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2005, 10:10   #57
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter19
Ja verzendkosten klopt. Couvré is niet een gel maar een pasta dat je op je haar en "scalpt" verdeelt met een sponsje.
Pieter19, ik heb gisteren voor de eerste keer couvré gebruikt. Ik moet zeggen dat het voor mij wel een stuk beter is dan toppik of volluma. Momenteel ben ik wel nog volop aan het experimenteren met het bijgeleverde sponsje. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je niet veel crème mag gebruiken. Ik denk dan ook dat ik iets te weinig erop doe want, vooral aan de voorzijde, zie ik nog steeds m'n hoofdhuid en dat is niet de bedoeling. Aangezien jij al een paar weken couvré gebruikt wou ik graag weten hoe jij het product het best verdeelt ? En hoe hanteer je het best het sponsje ? Van links naar rechts wrijven of van boven naar onder ? Dat kan ik in de gebruiksaanwijzing niet afleiden, vandaar.
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2005, 13:34   #58
Peffieke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2004
Berichten: 90
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Pieter19, ik heb gisteren voor de eerste keer couvré gebruikt. Ik moet zeggen dat het voor mij wel een stuk beter is dan toppik of volluma. Momenteel ben ik wel nog volop aan het experimenteren met het bijgeleverde sponsje. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je niet veel crème mag gebruiken. Ik denk dan ook dat ik iets te weinig erop doe want, vooral aan de voorzijde, zie ik nog steeds m'n hoofdhuid en dat is niet de bedoeling. Aangezien jij al een paar weken couvré gebruikt wou ik graag weten hoe jij het product het best verdeelt ? En hoe hanteer je het best het sponsje ? Van links naar rechts wrijven of van boven naar onder ? Dat kan ik in de gebruiksaanwijzing niet afleiden, vandaar.
Moeilijke vraag zeker Pieter19 ?
Peffieke is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2005, 17:21   #59
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peffieke
Pieter19, ik heb gisteren voor de eerste keer couvré gebruikt. Ik moet zeggen dat het voor mij wel een stuk beter is dan toppik of volluma. Momenteel ben ik wel nog volop aan het experimenteren met het bijgeleverde sponsje. Op de gebruiksaanwijzing staat dat je niet veel crème mag gebruiken. Ik denk dan ook dat ik iets te weinig erop doe want, vooral aan de voorzijde, zie ik nog steeds m'n hoofdhuid en dat is niet de bedoeling. Aangezien jij al een paar weken couvré gebruikt wou ik graag weten hoe jij het product het best verdeelt ? En hoe hanteer je het best het sponsje ? Van links naar rechts wrijven of van boven naar onder ? Dat kan ik in de gebruiksaanwijzing niet afleiden, vandaar.
Sorry ik was vorige keer vergeten te antwoorden . Ja je mag best wel wat meer gebruiken dan een klein tipje hoor. Het kleurt niet meteen je hoofdhuid maar ja moet even wachten (een paar seconden) en dan wat kammen en dan ziet het er voller uit (bij mij toch). Je moet je niet te veel fixeren op je hoofdhuid maar in het geheel. Ik vond het sponsje eigenlijk niet zo gemakkelijk en deed het maar met mijn vinger maar als je het sponsje gebruikt kun je het best op een tipje ervan doen en dan over de hoofdhuid plaatsjes gaan waar ze te zien zijn en dan kammen. Ik vond het in het begin ook even zoeken maar het lukte me uiteindelijk toch om het door te hebben .
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2005, 11:48   #60
Pieter19
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 november 2004
Locatie: Almere, Nederland
Berichten: 163
Die TIGI head Cocky verdikkende pasta is echt brol hoor. Het deed echt niets met mijn haar, het voelde als ik gel in mijn haar deed maar dan ook nog slechte gel met een verschikkelijke & sterke snoep geur ... American Crew is de shampoo die ik alleen tot nog toe kan aanraden.

Laatst gewijzigd door Pieter19; 19 september 2005 om 19:17
Pieter19 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 00:03
Toppik bolleke Camouflage 2 10 juli 2002 23:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.