Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Camouflage

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 22 mei 2013, 20:43   #1
Lavender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2012
Berichten: 23
Praktische tips

Hoi iedereen, Thom hier. Hebben jullie misschien praktische tips voor iemand met AA (kale plek op achterhoofd, gecamoufleerd met zwarte permanentstift en oogpotlood) die nog op school zit? Ik heb mijn haar tegenwoordig naar achteren en als ik buiten ben heb ik zo veel mogelijk een pet op anders waait het alle kanten op. Hoe zouden jullie het doen met bijvoorbeeld gym? Gewoon met een petje op? Heb morgen buiten gym en zie er best tegenop...
Lavender is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2013, 05:41   #2
Freak out
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 april 2007
Berichten: 547
Thumbs down

Ik zou topik aanschaffen!

Doet wonderen. (Als camouflagemiddel)

Ik zou geen stift en oogpotloden gebruiken, dat is slecht voor de haarwortels enzo. En kan gaan irriteren.
__________________
Mijn regime:
Smorgens: Minoxidil 5% (sinds 01/03/'07)
Savonds: Minoxidil 5% + 1mg Finasteride/dag (sinds December 2008)
2x per week: Dermaroller 1mm i.c.m Minoxidil 5%
Savonds: 15% Minoxidil ipv de 5% (sinds januari 2015)

Status:
Haaruitval stabieler. Nieuwe donshaartjes.
Freak out is offline   Met citaat reageren
Oud 25 mei 2013, 19:49   #3
Lavender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2012
Berichten: 23
Heb de kale plek al anderhalf jaar en ik er doe er ook al al anderhalf jaar oogpotlood op, als het schadelijk is kan het nu denk ik geen kwaad meer... heb wel de hoop opgegeven dat het teruggroeit nu, dus ik denk dat ik Topik ga nemen. Moet je dat bij een kapper kopen of verkopen ze het ook bij de Kruidvat of zo?

Thom
Lavender is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juni 2013, 22:26   #4
Lavender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2012
Berichten: 23
Kan je Toppik bij een gewone winkel of zo in het winkelcentrum kopen? Want ik kan niet online kopen...
Lavender is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2013, 14:03   #5
Kakirup
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 juni 2010
Berichten: 30
Geslacht:
Je kunt Toppik ook bij sommige kapsalons kopen.
Kakirup is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juni 2013, 11:30   #6
jdh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 augustus 2010
Berichten: 124
Dit is altijd mijn advies voor kalende mannen: GEEN WETLOOK. Wetlook gel is zwaar en zorg ervoor dat je zwakker geworden haren omvallen. Ook plakt het je haren in groepjes bijeen waardoor je veel meer doorschijn krijgt.

Gooi je euroshopper gel weg en investeer in een professioneel product met een mat effect. Vraag eens bij je kapper.
__________________
Regime tegen mijn DPA

- 1.25mg finasteride om de dag (15-02-2011, gestopt in juni 2012 wegens bijwerkingen, opnieuw gestart in februari 2013)

- Nizoral 1% om de dag (sinds 24-02-2011)

- Minox 5% iedere dag (sinds 27-03-2011, gestopt in februari 2013 wegens gebrek aan effect en kostprijs)

Fina/minox/keto - Resultaat na 6 maanden

- 21 dec 2012: 1000 grafts HST bij HaSci (update geplaatst in April 2013)
jdh is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2013, 23:41   #7
Lavender
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2012
Berichten: 23
Ik ben nog niet kalend ik ben nog 17 maar bedankt voor de tip.
Lavender is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2013, 00:55   #8
theo sluis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 augustus 2006
Berichten: 420
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavender Bekijk bericht
Hoi iedereen, Thom hier. Hebben jullie misschien praktische tips voor iemand met AA (kale plek op achterhoofd, gecamoufleerd met zwarte permanentstift en oogpotlood) die nog op school zit? Ik heb mijn haar tegenwoordig naar achteren en als ik buiten ben heb ik zo veel mogelijk een pet op anders waait het alle kanten op. Hoe zouden jullie het doen met bijvoorbeeld gym? Gewoon met een petje op? Heb morgen buiten gym en zie er best tegenop...
Zwarte permanentstift lijkt me niet gezond. Overleg dat met je huisarts en zoek de bestanddelen daarvan op via internet. De bestanddelen kunen namelijk door je huid heen in je bloed komen en als je dat vaak doet, kun je daarvan misschien blijvend ziek worden. Gebruik liever verbrande kurk of schmink, oogpotlood of wenkbrauwpoeder of zoiets.

En als je je hoofd kaal scheert kun je eventueel wat stoppeltjes tekenen met watervast oogpotlood. En als iemand het dan nog ziet, is dat niet erg. Het is niet nodig om je er onzeker over te voelen.

Je kunt ook gewoon elke week je haar zelf kaalscheren met een tondeuze en laten zien dat je een kaal plekje hebt. Dan ziet het er in elk geval verzorgd uit.
theo sluis is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.