Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 september 2020, 20:54   #1
mooihaartje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2020
Berichten: 8
Geslacht:
Roos na een Haartransplantatie

Beste lotgenoten,

Ik ben inmiddels vier weken geleden een haartransplantatie ondergaan. Zoals voor de meeste bekend is nu de fase van ''shedding'' aangebroken en wordt het er allemaal niet mooier op (zacht uitgedrukt).

Natuurlijk ben ik me hier bewust van en was ik hierop voorbereid, echter merk ik naast het sheddingsproces dat ik enorm veel witte schilfers (kleine witte vlokjes) loslaat. Als ik een soortgelijke situatie op google zoek lijkt dit kwa structuur enorm veel op roos. Nu moet ik zeggen dat ik van dit laatste nog nooit last heb gehad en kan ik direct geen verband herleiden tussen een haartransplantatie en roos.

wellicht stel ik de verkeerde diagnose en betreft dit iets anders, helaas kan ik ook niks op de forum terugvinden van iemand met een soortgelijk situatie.

Heeft iemand van jullie ook last van gehad van bovengenoemde? of kunnen jullie de situatie beter inschatten?

alle input is welkom bedankt!
mooihaartje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2020, 16:15   #2
Otie133
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2020
Berichten: 2
Geslacht:
Heb ik ook gehad bij het begin ging na een tijdje weg... welke shampoo gebruik je?
Otie133 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2020, 13:52   #3
Haarklaas
Haardeskundige in wording
 
Geregistreerd: 24 juni 2020
Locatie: Nederland
Berichten: 57
Geslacht:
Beste mooi haartje, ik heb sinds kort ook die witte vlokjes, heb echter al 4 maanden geleden een HT gedaan.
Ik denk of minoxidil (toch), of huidschilfers (door vernieuwing huid, niet gek nadat alle haren doorkomen/ huid hersteld.

Groetjes Klaas
Haarklaas is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.