Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 juli 2013, 11:24   #121
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Ik gebruik nu al een jaar ru.

Momenteel neem is me dosis 225mg per dag.
En ik neem het verspreid over drie momenten op de dag.
Verspreid over zes ml minoxidil per dag.
Dus in een maand gaat er 3flesjes minox door en bijna 7gram ru.
Daarnaast neem ik 1,25mg fina per dag.
En 10iu hgh per dag.

Ja ik weet het een bizar regime en duur regime..
Heb geen last van bijwerkingen. behalve van de hgh (kramp, tintelingen, vocht vast houden).
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 12:44   #122
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
@ikzelf:
Je zegt dat je momenteel 225 mg RU gebruikt met 6 ml Minox verdeeld over 3 momenten op een dag.

Ikzelf gebruik nu bijna 2 maanden 100 mg RU op een dag gemixt in 3 ml Minox.
1,5 ml smeer ik in de ochtend en 1,5 ml in de avond. Dus
50 mg RU in 1,5 ml Minox per keer.

Je gebruikt zeg maar iets meer per dag, waar ik 2 dagen mee doe. Heb je dit opgebouwd in die jaar? En waarom? Betere resultaten? 3x smeren is ook best lastig. Wat is de halfwaardetijd van RU nou eigenlijk?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 13:23   #123
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
@ikzelf:
Je zegt dat je momenteel 225 mg RU gebruikt met 6 ml Minox verdeeld over 3 momenten op een dag.

Ikzelf gebruik nu bijna 2 maanden 100 mg RU op een dag gemixt in 3 ml Minox.
1,5 ml smeer ik in de ochtend en 1,5 ml in de avond. Dus
50 mg RU in 1,5 ml Minox per keer.

Je gebruikt zeg maar iets meer per dag, waar ik 2 dagen mee doe. Heb je dit opgebouwd in die jaar? En waarom? Betere resultaten? 3x smeren is ook best lastig. Wat is de halfwaardetijd van RU nou eigenlijk?
Ik was begonnen jaar geleden met 3 gram ru in de maand in 1 minoxidil flesje per maand en bewaarde dit ook niet in de koelast. Dus twee keer per dag 1 ml.

Later las ik over de werking vermindering. Dus bewaarde het in de koelkast. Ging toen 2ml 2x per dag doen zodat ik twee keer per maand nieuwe ru hoefde aan te maken. Flesje zit 60ml en doe er dan 15 dagen mee.

Vindt lastig om wat te zeggen over de resultaten. Heb ook een HT ondergaan van 2200 grafts en ben ontevreden over het resultaat (kruin). Voorkant is me haar wel dikker geworden lijkt wel, zal denk door de ru komen.

Langzaam opgebouwd en waarom ik zoveel gebruik, omdat ik gewoon safe wil zijn en benieuwd ben wat het voor me doet.

Ik doe smorgens bij wakker worden. En zodra ik thuis kom van me werk doe ik het gelijk (doe me haar nooit na me werk dus is kleine moeite ff te smeren) en voor het slapen doe ik nog 2ml.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 13:55   #124
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Oh okay. Ik maak maar voor 2 dagen aan: bewaar RU in de vriezer en om de 2 dagen schep ik er 200 mg uit en mix die dan met 6 ml Minoxidil. Ik zit zelf dus op 100 mg per dag en heb begrepen dat velen maar 50 mg of minder zelfs gebruiken. Ik ben zelf ook van het spelen op safe want behoud van je haar is nog altijd makkelijker als het terug laten groeien.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 14:09   #125
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Oh okay. Ik maak maar voor 2 dagen aan: bewaar RU in de vriezer en om de 2 dagen schep ik er 200 mg uit en mix die dan met 6 ml Minoxidil. Ik zit zelf dus op 100 mg per dag en heb begrepen dat velen maar 50 mg of minder zelfs gebruiken. Ik ben zelf ook van het spelen op safe want behoud van je haar is nog altijd makkelijker als het terug laten groeien.
Netjes man..
Twee dagen vind ik te veel werk. Hoe weet je dat precies 200 gram is? En waar mix je het in? Als ik dat wat effecienter zou kunnen uitvoeren zou ik misschien ook vaker willen mixen..
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 14:52   #126
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Ik had eind vorig jaar al zo'n precisie weegschaaltje gekocht omdat ik toen OC wilde proberen. Kocht 'm omgerekend voor maar €13 inclusief verzendkosten, geen drol dus. Is ook geen super kwaliteit denk ik en zal ook wel een afwijking hebben, maar je kunt er miligrams mee afwegen en er zit zo'n calibreergewichtje bij. Aanrader! Ik stop het poeder dan in een glazen potje: heb jaren geleden ooit Aminexil gebruikt van Kérastase om te kijken of dat wat was. En elke dag moest je zo'n potje van 6 ml opgebruiken. Aminexil was niks, potjes zijn suuuper! Past ruim 6 ml in en heeft een zachte drukdeksel. 6 ml minoxidil erbij, effe schudden, half uurtje laten staan en weer effe schudden en alles is heel mooi opgelost. De potjes zijn ook heel handig om mee te nemen (bijv. als je een dag of wat niet thuis bent). Ik bewaar het potje buiten de koelkast omdat ik maar voor 2 dagen tegelijk aanmaak. Misschien zal ik het maar beter ook in de koelkast bewaren. Het lijkt misschien een heel gedoe, maar het kost maar een minuut of 8 in het begin. Na een paar keer doe je het slechts in een minuut of 5.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2013, 16:27   #127
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
zo'n potje moet ik dus ook hebben..
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 18:16   #128
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2013
Berichten: 75
Ik heb het pakket vandaag binnengekregen. Bedankt voor de nette verzending volleboshaar. Nu nog wachten op de gripzakjes en ik kan waarschijnlijk voor het eind van de week beginnen.

Ik zal hier ook updates posten over de voortgang. Ben nog niet begonnen met finasteride, dus komt goed uit. Kan ik zien wat alleen minox en RU doet. Binnen 3 maanden zal het een en ander wel duidelijk worden. Ik ben echt benieuwd.
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 19:14   #129
ikzelf
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 472
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.clean Bekijk bericht
Ik heb het pakket vandaag binnengekregen. Bedankt voor de nette verzending volleboshaar. Nu nog wachten op de gripzakjes en ik kan waarschijnlijk voor het eind van de week beginnen.

Ik zal hier ook updates posten over de voortgang. Ben nog niet begonnen met finasteride, dus komt goed uit. Kan ik zien wat alleen minox en RU doet. Binnen 3 maanden zal het een en ander wel duidelijk worden. Ik ben echt benieuwd.

In theorie is de finasteride niet nodig als je ru gebruikt.
ikzelf is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 20:31   #130
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 januari 2013
Berichten: 75
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikzelf Bekijk bericht
In theorie is de finasteride niet nodig als je ru gebruikt.

Ja klopt.

Als dat in de praktijk ook zo uitpakt teken ik ervoor. Hoewel een pilletje elke dag wel veel makkelijker is.
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2013, 23:32   #131
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Weer een paar weken verder, nog steeds erg positief over Minox+RU. Zie nu ook op de tweede inham en frontaal (nét voor de bestaande haarlijn) een aantal nieuwe haren. Niet dat het de dekking direct beďnvloed want in totaal zijn het enkele tientallen haren ofzo over de hele voorkant (beide inhammen + frontaal).

Daarnaast zijn ze nog wat stug, luisteren ze slecht naar mijn pogingen tot in model brengen en lijken ze in ieder geval in het begin wat donkerder. Laatste zou kunnen komen omdat mijn haar door de zomer nu vrij licht is.

Geeft voorlopig wel vertrouwen dat ik de boel in ieder geval kan stabiliseren en later eventueel kan aanpakken met een HT of ander (nog te vinden) middel.

Enige wat ik licht vrees is dat vooral reeds "verloren" gebieden echt goed beďnvloed omdat de nog goede zones moeilijker zijn in te smeren door het bestaande haar. Heb mijn haar niet heel erg kort....vanwege de vorm van mijn hoofd ook geen optie helaas.

Laatst gewijzigd door Waterbewoner; 16 juli 2013 om 23:35
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juli 2013, 21:58   #132
Greyhairz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 65
Vandaag mn bestelling binnengekregen,bedankt Volleboshaar.
Keurig verpakt en snel geleverd!
Ga vandaag beginnen en ben benieuwd naar het resultaat.
Ill keep yall updated!
Greyhairz is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2013, 00:21   #133
Grow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juli 2013
Berichten: 4
Vollehaarbos, pakketje ondertussen ontvangen.
Pakketje goed en zeer netjes verpakt! Super.

Tevens is hele afhandeling ook top.

Dank je voor de moeite die je neemt.
Grow is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2013, 21:48   #134
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Iemand ervaring met meenemen van RU op vakantie?

Ik kan me voorstellen dat een toilettas met 7 zakjes wit poeder best wat aandacht van de douane kan krijgen en daar zit ik niet zo op te wachten. Al zullen er misschien ook zat mensen waspoeder mee te nemen....

Ik overweeg om het pre-mixed met Minox mee te nemen, maar weet niet of dat echt scheelt.
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2013, 15:38   #135
cop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 182
vermits ik niets meer van volleboshaar gehoord heb..ben ik van plan om zelf bij Kane te bestellen..en dan ben ik voor geruime tijd voorzien in ru
cop is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.