Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 22 februari 2016, 11:27   #706
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Wat me opvalt is dat Kane en Anagen alle bij tegelijk korting geven.

Email : zo 21-2-2016 14:59

Kaneshop 21% discount on RU58841 130usd/10G New 2016 price list
Anagen 21% discount on RU58841 130usd/10G New 2016 price list

Zouden ze meer concurrentie hebben en terug loop van klanten.
Het einde van het zakken vullen van beide …
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2016, 11:46   #707
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Achter Kane en Anagen zit volgens mij ook hetzelfde bedrijf. Kortingen zijn hetzelfde en de site was ook haast hetzelfde. Weet niet of het er nu anders uitziet? Maar dit zie je trouwens vaker, in vrijwel iedere branche: hetzelfde aanbieden onder een andere naam, puur voor de klanten.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2016, 13:17   #708
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Ik ben druk op zoek naar iets wat ik kan gebruiken wat goed werkt, van finas helaas bijwerkingen =)

Zijn er hier personen die RU al een aantal jaar nog steeds succesvol gebruiken? Of neemt het effect na 2/3 jaar af wat ik ook een paar keer in deze thread ben tegengekomen?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 09:41   #709
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Ik wil meedoen om RU te testen. Ik heb 1 jaar geleden een batch van Kane ontvangen (RU 5 Gram) en naar mijn gevoel deed het niks. Libido erg hoog, geen droge huid, geen verbetering haar.
Nu ik een nieuwe bestelling heb gedaan voel ik weer wat bijwerkingen.
Ik zal ook meedoen als er voldoende mensen meedoen.
Als we 10/20 mensen hebben die de RU willenb testen kost het 20/15 euro ofzo.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 09:43   #710
Zoevo
kalend :o
 
Zoevo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 februari 2006
Berichten: 854
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ik gebruik nu toch al paar jaar terug kane zijn ru , en volgens wat ik zie , geeft het zeker geen achteruitgang, maar zoals ik al zei , ik ben mischien niet de beste voorbeeldperoon , gezien ik veel zaken tegelijk gebruik..

bloedtesten doe ik elke 6 maand, inclusief enzymen test dat signaal kunnen geven van kanker , hormoonwaarden , enz .. alles word tot in de puntjes getest , alles was in orde , ik rook en drink wel niet en sport regelmatig
Kijk...dat is nog eens een aanpak.
Wat kost het wel niet om al die testen te doen? Weet overigens dat je uit Belgie komt , dus daar zal wel verschil in zitten.
__________________
1x 1/4 proscar per dag.
Minoxidilmax 15% + RU in de avond(01-2009 + 01-06-2013)
Lipogaine in de ochtend(01-07-2013)
Multi
Algemene gezondheid
-------------------------------------------------
Status : Dikke haren, wel achteruitgang. Niet meer zo mee bezig als vroeger. Zou wel een goed middel willen voor mijn inhammen, die blijven groeien.
Zoevo is offline   Met citaat reageren
Oud 26 februari 2016, 16:53   #711
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
Momenteel zit ik op 2jaar RU gebruik. In het begin veel hergroei gekregen op plaatsen waar echt niks meer was, maar nu het laatste halfjaar heb ik niks meer bijgekregen en lijkt het (heel) langzaamaan wat achteruit te gaan terug. Jaarlijks doe ik een bloedcontrole met hormoonwaardes o.a. en die zijn altijd perfect in orde. Ook lichamelijk ondervind ik helemaal geen bijwerkingen. Een paar maanden terug heb ik ook een screening van het hart laten doen (sportgerelateerd) en hier was ook alles in orde.
Ik zit wel op een tamelijk lage dosis maar ik ga deze toch niet omhooggooien omdat het toch om een experimenteel product gaat. Hopelijk wordt er in 2018 een andere oplossing van Shiseido op de markt gebracht
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2016, 11:20   #712
Arn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Wacht, ik ben niet helemaal mee. Ik ken hier niet veel van maar ik ga ervan uit dat "Concentration >99.5%" over de purity gaat? Maar dit is een certificaat over hun eigen RU? Waarom zouden ze ooit beweren dat die niet perfect is?
Omdat een leverancier die een perfecte 100% zuiverheid claimt, niet serieus genomen wordt door serieuze afnemers. Die weten namelijk dat dat onmogelijk is en ook onmogelijk te bewijzen valt. Bovendien betekent >99.5% dat het meer dan 99.5% zuiver is; dat kunnen ze dus blijkbaar bewijzen op basis van hun eigen analyses.

Als je 100% zuiverheid claimt en iemand kan één nanogram van iets anders aantonen (bijvoorbeeld een miniscuul stofje), dan heeft die je ongelijk al bewezen.
__________________
25 jaar, NW2.5.
1x per week 2% keto shampoo
1x per dag 1.25 mg finasteride

Laatst gewijzigd door Arn; 29 februari 2016 om 11:27
Arn is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2016, 18:01   #713
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arn Bekijk bericht
Omdat een leverancier die een perfecte 100% zuiverheid claimt, niet serieus genomen wordt door serieuze afnemers. Die weten namelijk dat dat onmogelijk is en ook onmogelijk te bewijzen valt. Bovendien betekent >99.5% dat het meer dan 99.5% zuiver is; dat kunnen ze dus blijkbaar bewijzen op basis van hun eigen analyses.

Als je 100% zuiverheid claimt en iemand kan één nanogram van iets anders aantonen (bijvoorbeeld een miniscuul stofje), dan heeft die je ongelijk al bewezen.
Ik drukte me wellicht onduidelijk uit. Ik snap de 99.5 vs 100% claim, ik snap gewoon niet wat een certificaat van de eigen leverancier waard is? Alsof Albert Heijn een ceritificaat bij zijn appelsienen geeft waarbij ie zegt dat dat dé allerbeste zijn...
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2016, 08:49   #714
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Ik drukte me wellicht onduidelijk uit. Ik snap de 99.5 vs 100% claim, ik snap gewoon niet wat een certificaat van de eigen leverancier waard is? Alsof Albert Heijn een ceritificaat bij zijn appelsienen geeft waarbij ie zegt dat dat dé allerbeste zijn...
Klopt slaat nergens op. Ik kan ook zeggen "via mijn lab is dit 99,9%" Ik hoor nog steeds veel geruchten over Kaneshop. Ik ben bereid 1G af te staan om te testen. Ik weet niet waar we dit kunnen testen en hoeveel mensen bereid zijn om een donatie te doen. Wellicht een nieuwe topic openen voor dit?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2016, 11:51   #715
Arn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 januari 2014
Berichten: 11
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairpilot Bekijk bericht
Ik drukte me wellicht onduidelijk uit. Ik snap de 99.5 vs 100% claim, ik snap gewoon niet wat een certificaat van de eigen leverancier waard is? Alsof Albert Heijn een ceritificaat bij zijn appelsienen geeft waarbij ie zegt dat dat dé allerbeste zijn...
Ok, in dat geval moet je begrijpen dat de leverancier waar we het over hebben, levert aan onderzoekslaboratoria. Die willen garanties hebben dat de dingen die ze kopen, zuiver genoeg zijn voor het onderzoek. Zonder een zuiverheidsindicatie halen ze het ergens anders. Dat ze het daarna ook nog zelf nakijken, zal best.
__________________
25 jaar, NW2.5.
1x per week 2% keto shampoo
1x per dag 1.25 mg finasteride
Arn is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2016, 11:39   #716
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
http://www.hairlosshelp.com/forums/m...&enterthread=y

soortgelijk geval van mij..
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2016, 12:35   #717
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht

Ik vind het sowieso een vreemd fenomeen... Hoe een middel (zeer) goed aanslaat en dan ineens haast niets meer doet. Ligt het aan het middel of aan je lichaam die anders reageert op het middel??? Misschien kun je de test doen zoals Calvin 3.0 aangaf van hairlosshelp? Anders zul je je huidige batch echt moeten laten testen door een lab. Ik heb ook vaker gelezen dat gebruikers twijfelden aan een batch van Kane. Maar weer de vraag: ligt het aan de RU of aan de gebruiker? Zelf heb ik Kane eens gemaild met de vraag waarom ik vaker heb gelezen dat hun RU als 'slecht' wordt bestempeld. Als reden kreeg ik dat wellicht andere leveranciers hem een slechte naam willen bezorgen en dat hun RU in het verleden vaker is getest op zuiverheid en dat ik het ook mag testen. Tsja, komt wel legit over. Ook werd er gesteld op hairlosshelp dat Kane bewust slechte RU levert om iedereen kalend te houden om zo zijn produkt voor altijd te kunnen slijten als grootleverancier. Maar in die theorie geloof ik helemaal niet. Kane weet dat hij onder een vergrootglas ligt en zou een slechte batch zijn getest dan zou dat als een lopend vuurtje langs alle haarforums over de wereld gaan. En dat zou het einde zijn van zijn hele verkoop. Dit is gelijk mijn mening over de batches van Kane. Hij moet wel heel achterlijk zijn om ermee te kloten. Zeker weten doe ik het niet natuurlijk, want er lopen een hoop achterlijken rond op deze wereld. Wat we eigenlijk zouden moeten doen is gezamenlijk inkopen, en onafhankelijk laten testen. Zo zal het voor alle RU gebruikers duidelijk zijn, kosten zullen meevallen en verlies van je batch zal nihil zijn.

Laatst gewijzigd door Reet; 3 maart 2016 om 12:38
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2016, 12:52   #718
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Ik vind het sowieso een vreemd fenomeen... Hoe een middel (zeer) goed aanslaat en dan ineens haast niets meer doet. Ligt het aan het middel of aan je lichaam die anders reageert op het middel??? Misschien kun je de test doen zoals Calvin 3.0 aangaf van hairlosshelp? Anders zul je je huidige batch echt moeten laten testen door een lab. Ik heb ook vaker gelezen dat gebruikers twijfelden aan een batch van Kane. Maar weer de vraag: ligt het aan de RU of aan de gebruiker? Zelf heb ik Kane eens gemaild met de vraag waarom ik vaker heb gelezen dat hun RU als 'slecht' wordt bestempeld. Als reden kreeg ik dat wellicht andere leveranciers hem een slechte naam willen bezorgen en dat hun RU in het verleden vaker is getest op zuiverheid en dat ik het ook mag testen. Tsja, komt wel legit over. Ook werd er gesteld op hairlosshelp dat Kane bewust slechte RU levert om iedereen kalend te houden om zo zijn produkt voor altijd te kunnen slijten als grootleverancier. Maar in die theorie geloof ik helemaal niet. Kane weet dat hij onder een vergrootglas ligt en zou een slechte batch zijn getest dan zou dat als een lopend vuurtje langs alle haarforums over de wereld gaan. En dat zou het einde zijn van zijn hele verkoop. Dit is gelijk mijn mening over de batches van Kane. Hij moet wel heel achterlijk zijn om ermee te kloten. Zeker weten doe ik het niet natuurlijk, want er lopen een hoop achterlijken rond op deze wereld. Wat we eigenlijk zouden moeten doen is gezamenlijk inkopen, en onafhankelijk laten testen. Zo zal het voor alle RU gebruikers duidelijk zijn, kosten zullen meevallen en verlies van je batch zal nihil zijn.
Je hebt gelijk dat hij wel heel dom moet zijn om er mee te kloten. Ik denk ook steeds meer dat het aan ons lichaam ligt. Dat zei Hellouser ook in dat topic. Wellicht de eerste paar keer geeft het een effect en daarna is dat veel minder. Overigens heb ik nog nooit gehoord dat iemand zijn batch heeft getest en waar een negatieve resultaat uit kwam. Maar voor de zekerheid is testen een goeie optie!
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 maart 2016, 11:27   #719
Drone
Banned user
 
Geregistreerd: 14 oktober 2010
Locatie: Usa
Berichten: 46
Geslacht:
Interesse mede aankoop RU?

Iemand interesse om de hoeveelheid en verzendkosten te splitten van 10g RU bij Anagen Inc?
Mijn kruintje schemert met rasse schreden door en fina lijkt niks meer te doen, evenals saw palmetto e.d
Drone is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2016, 15:30   #720
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Wat worden de kosten als we het door 2en delen?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.