Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 2 juni 2013, 14:16   #91
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoevo Bekijk bericht
Gent's, order ging heel snel. Binnen een uur lag het al bij het postkantoor en kreeg ik mijn tracenummer. Dag erna in huis. Top werk! Enige wat ik heb is dat je volledig moet vertrouwen op de integriteit van Volleboshaar. Omdat hij hier al een poosje zit geef ik hem het voordeel van de twijfel! Thanx Vollebos!
dankjewel . Voor de overige mensen die mij een PM hebben gestuurd, misschien dat ik er paar gemist heb aangezien mijn inbox vol zat.. Uiterlijke volgende week verwacht ik weer nieuwe RU te hebben, dus dan kan ik weer iedereen voorzien. Nog even klein beetje geduld dus !
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2013, 18:00   #92
cop
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2004
Berichten: 182
volleboshaar...vergeet de betalingsmodaliteiten niet door te geven..
cop is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2013, 22:46   #93
Helenake
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2013
Berichten: 3
Kan dit ook voor dames? Fina kan niet, maar indien dit kan helpen dan mag je mij op de lijst zetten. Ik ben nog maar net naar de dermatoloog gewest en heb een bloedtest ondergaan. Ik wacht nog op het resultaat. Maar het is wel duidelijk. De laatste twee jaar zoveel haar verloren, dat je de hoofdhuid gewoon door de haren ziet. Het lijkt alsof er geen nieuwe harenbgroeien, behalve deze donshaartjes vooraan.
Helenake is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2013, 16:39   #94
Waterbewoner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2013
Berichten: 30
Mijn weegschaal is binnen, dus ik ga beginnen. Was al met Minox gestart, maar vanaf nu dus ook (iig 1x per dag) met RU58841.

Ben benieuwd
Waterbewoner is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juni 2013, 22:59   #95
moksel
HaarWeb lid
 
moksel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 255
Ik heb al een pm gestuurd maar wil bij deze nog even laten weten dat ik graag wat RU van je wil overnemen. Er staat echter niets over het bedrag vermeld...
moksel is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2013, 16:41   #96
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
nice waterbewonder laat weten hoe t je bevalt!

Verder even een update, ik heb t volgende week weer als t goed is. Er zijn nu weer genoeg mensen met interesse voor een volgende lading. Daarbij wacht ik even op de testresultaten van de vorige batch om nog volledige 200% zekerheid te krijgen !

Moksel je hebt een pm terug!
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juni 2013, 20:57   #97
testo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2009
Berichten: 59
volleboshaar,

ik probeer je al een tijdje een PM te sturen, maar volgens mij is je maibox vol. kan je mij even een PM sturen, want ik wil graag bij je bestellen.
testo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2013, 18:19   #98
nemii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 59
Worden er ook resultaten bijgehouden? Dan hoor/zie ik dat graag
nemii is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2013, 18:34   #99
odecsner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Berichten: 12
moet zeggen dat ik heel tevreden ben over de kwaliteit van de RU, hij lost zeer snel op
nu in week 2 en kalmtjes aan het opbouwen van 10 mg naar 20 mg
er is al effectiviteit op 20-30 mg dus hoop ik daar een periode te blijven om dan waneer de effectiviteit afneemt op te bouwen naar een hoger percentage RU/ml
nu wel last van een shedding in de frontale zone waar ik het aanbreng
grtzz
odecsner is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2013, 00:38   #100
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odecsner Bekijk bericht
...en kalmtjes aan het opbouwen van 10 mg naar 20 mg er is al effectiviteit op 20-30 mg dus hoop ik daar een periode te blijven om dan waneer de effectiviteit afneemt op te bouwen naar een hoger percentage RU/ml
Ja? Neemt de effectiviteit af na verloop van tijd? En helpt het dan wel om een hogere dosering aan te brengen?
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2013, 06:26   #101
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Minox dient niet voor op de haarlijn, al krijg je er wrs wel donshaartjes van, ervaar ook dat mijn haarlijn sterk achteruitgaat sinds ik het daar gebruik, shedding van zwakke haren en slechts donshaar dat terugkomt... daarom is mengen met ru een must dit zorgt ervoor dat de haren die teruggroeien sterker worden en verbeteren dus het groeiproces
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2013, 12:28   #102
nemii
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2012
Berichten: 59
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarbal777 Bekijk bericht
Minox dient niet voor op de haarlijn, al krijg je er wrs wel donshaartjes van, ervaar ook dat mijn haarlijn sterk achteruitgaat sinds ik het daar gebruik, shedding van zwakke haren en slechts donshaar dat terugkomt... daarom is mengen met ru een must dit zorgt ervoor dat de haren die teruggroeien sterker worden en verbeteren dus het groeiproces
Zelf ervaringen mee dan? En hoe groot zou de garantie zijn?
nemii is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2013, 19:40   #103
Haarbal777
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 mei 2012
Berichten: 59
Zelf begin ik vermoedelijk deze maand met Ru, eerst een goede leverancier vinden.
Algemeen wordt aangenomen dat minox voor de vertex vooral is en niet zozeer inhammen en dat fina beter wel inhammen zou kunnen stabiliseren + evt. hergroei, natuurlijk ben ik geen fan van Finasteride omwille van eventuele sides, deze zijn minder met Ru. Ik denk dat het probleem is dat mensen zich hier op dit forum te vaak vasthouden aan de 2 klassieke gekende middelen minox en fina (eventueel aangevuld met nizoral-> de zogezegde big 3 waar je mense met resultaten online kunt vinden).
Waarom nu Ru58841?
Sterke prijsdaling
Minder sides (ik dacht zelfs veel minder) dan Fina

ik stel voor dat iedereen eens hier kijkt wat in mijn ogen toch bangelijke resultaten zijn:
http://www.hairlosstalk.com/interact...841-NOW-FIN%29

En voor de mensen met tijd teveel: zoek ook eens op CB-03-01 mogelijk nog beter
Haarbal777 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2013, 20:26   #104
odecsner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Berichten: 12
De effectiviteit neemt bij alle producten af na verloop van tijd. Ik dacht bij ru na 3 a 4 jaar , een andere reden van de lage dosis is omdat het een experimenteel product is, en je daar toch een beetje mee moet opletten
Grtzz
odecsner is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2013, 21:56   #105
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odecsner Bekijk bericht
De effectiviteit neemt bij alle producten af na verloop van tijd. Ik dacht bij ru na 3 a 4 jaar , een andere reden van de lage dosis is omdat het een experimenteel product is, en je daar toch een beetje mee moet opletten
Grtzz
Ja ik weet het, zit jaren aan de dutasteride maar werkt niet echt meer. Eigenlijk angst om er dan ook maar mee te stoppen want misschien krijg ik dan wel weer een mega shedding? Gebruik nu ook al een maand RU gemixt in Minoxidil. 100 mg op een dag! (Wel in 3 ml minoxidil) dus best veel?
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
anti-androgeen, ru58841

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.