Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 3,33 gemiddeld. Weergave
Oud 15 februari 2008, 15:28   #121
lekkerding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2007
Berichten: 28
donniedarkozijn er hier mensen die eerst hun haar met activeM shampoo wassen en daarna met rooscure afsluiten?.
en of het een goed resultaat geeft

Ik heb 2 maanden lang active m shampoo elke dag gebruikt en sinds een week of 2 heb ik er rooscure bij gepakt en vanwege de gebruiksaanwijzing van rooscure was ik nou om de dag met activ m en sluit daarna af met rooscure. Ik heb het gevoel dat mn haar dikker is sinds ik begonnen ben met activ m maar over het effect van rooscure kan ik nog weinig zeggen.
lekkerding is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2008, 20:04   #122
kelme
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 52
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lekkerding Bekijk bericht
donniedarkozijn er hier mensen die eerst hun haar met activeM shampoo wassen en daarna met rooscure afsluiten?.
en of het een goed resultaat geeft

Ik heb 2 maanden lang active m shampoo elke dag gebruikt en sinds een week of 2 heb ik er rooscure bij gepakt en vanwege de gebruiksaanwijzing van rooscure was ik nou om de dag met activ m en sluit daarna af met rooscure. Ik heb het gevoel dat mn haar dikker is sinds ik begonnen ben met activ m maar over het effect van rooscure kan ik nog weinig zeggen.
Is activ-m een middel waar je gewoon mee kunt stoppen als je wil? of netzo als minoxidil her risico dat dan nog meer haren uitvallen als voorheen?
Ik gebruik nl. op dit moment niks, aangezien ik minoxidil nog niet aandurf
kelme is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2008, 07:59   #123
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lekkerding Bekijk bericht
donniedarkozijn er hier mensen die eerst hun haar met activeM shampoo wassen en daarna met rooscure afsluiten?.
en of het een goed resultaat geeft

Ik heb 2 maanden lang active m shampoo elke dag gebruikt en sinds een week of 2 heb ik er rooscure bij gepakt en vanwege de gebruiksaanwijzing van rooscure was ik nou om de dag met activ m en sluit daarna af met rooscure. Ik heb het gevoel dat mn haar dikker is sinds ik begonnen ben met activ m maar over het effect van rooscure kan ik nog weinig zeggen.
oke.. nou ik haal maandag ook even die shampoo gewoon uitproberen
hou ons op hoogte.....

Laatst gewijzigd door donniedarko; 18 februari 2008 om 17:57 Reden: info toepassen
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2008, 13:23   #124
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Ik heb vandaag voor het eerst de twee producten van activ-m uitgeprobeerd. De lotion vind ik lastig te doseren. Is hier een richtlijn voor de dosering? Misschien handige tips?
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2008, 15:17   #125
lekkerding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2007
Berichten: 28
Is activ-m een middel waar je gewoon mee kunt stoppen als je wil? of netzo als minoxidil her risico dat dan nog meer haren uitvallen als voorheen?
Ik gebruik nl. op dit moment niks, aangezien ik minoxidil nog niet aandurf

Net als met minixidil moet je activ-m blijven gebruiken. Doe je dat niet dan vallen de haren die je behouden hebt door activ-m of die terug gegroeid zijn door activ-m weer uit. Je haarsituatie gaat dus terug naar de situatie alsof je nooit activ-m hebt gebruikt.

martindemanIk heb vandaag voor het eerst de twee producten van activ-m uitgeprobeerd. De lotion vind ik lastig te doseren. Is hier een richtlijn voor de dosering? Misschien handige tips?
Een richtlijn voor de dosis staat niet op de site van activ-m, maar ik kan wel mn eigen ervaring vertellen. Ik gebruik nou 3,5 maand en het komt bij mij altijd neer op 1 flesje tonic per maand. Ik gebruik de tonic 2 keer per dag. groetjes lekkerding
lekkerding is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 15:31   #126
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Op de website Activ-M zie ik staan: *Werkt effectief tegen haaruitval die
niet door ziekte wordt veroorzaakt.

AGA is een ziekte? dus het gaat niet/nauwelijks werken?
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 15:52   #127
lekkerding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2007
Berichten: 28
AGA is geen ziekte, AGA is een variant van het normale beharingspatroon en is erfelijk bepaald. Activ-m is bedoelt voor mensen met AGA
lekkerding is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 16:06   #128
haargek
HaarWeb lid
 
haargek's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 408
Dank! Ik ga het samen met SP proberen en laat Minox nog even links liggen.
__________________
Rogaine Foam 5% Minox (01-04-15)
haargek is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 16:31   #129
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
lekkerding al resultaat??
ik gebruik het nu 2 weken! kan merken dat me haar voller word en gezonder!
maar heb altijd het gevoel als of me neus dicht zit tis net of ik minder ruik en proef ? heb jij dat ook??
groetjes
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 17:01   #130
klaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Berichten: 157
ik kan het nergens vinden!!
__________________
duta
klaas is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 17:04   #131
benji
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 131
drogisterij.net
benji is offline   Met citaat reageren
Oud 20 februari 2008, 17:05   #132
lara23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2007
Berichten: 17
Er is toch ook Active-W van Dr.Hoting op de markt
Dat is gemaakt voor vrouwen met haaruitval...
heeft iemand hier ervaring mee??

http://www.activ-w.nl/index.php?id=246
lara23 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 20:03   #133
Roy789
HaarWeb lid
 
Roy789's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 oktober 2006
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 123
Op de verpakking staat "tegen androgene haaruitval". Wordt hiermee AGA bedoelt?
__________________
- Minoxidil 5% (juli 2007)
- Propecia
(dec 2007)
- Positief zelfbeeld
Roy789 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2008, 23:35   #134
lekkerding
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2007
Berichten: 28
Vandaag 20:03Roy789Op de verpakking staat "tegen androgene haaruitval". Wordt hiermee AGA bedoelt?

Ja hier bedoelen ze AGA mee.

Gisteren 17:01klaasik kan het nergens vinden!!

Kruidvat verkoopt het gewoon tussen de shampoos... Activ-m heeft een blauwe verpakking en Activ-w een roze, ze staan naast elkaar. Succes

benjilekkerding al resultaat??
ik gebruik het nu 2 weken! kan merken dat me haar voller word en gezonder!
maar heb altijd het gevoel als of me neus dicht zit tis net of ik minder ruik en proef ? heb jij dat ook??
groetjes

Dat mijn haar voller en gezonder wordt merk ik idd ook en dat merkte ik al vrij snel na aanvang van het gebruik, maar het gevoel of mn neus dicht zit heb ik toch niet... Het is een middel wat alleen topisch op je hoofdhuid werkt dus het zou verder aan je lichaam niks moeten kunnen doen, en echt een sterke geur heeft het nou ook weer niet Verder bestaan mijn resultaten nog voornamelijk uit het voller en gezonder uitzien van mn haar en naar mijn idee ook iets minder haaruitval, al staat onder andere in het haarwoordenboekje dat je geen haren moet gaan tellen om verbetering vast te stellen.

Gisteren 16:06haargekDank! Ik ga het samen met SP proberen en laat Minox nog even links liggen.


hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik gebruik namelijk sinds een week of 3 ook saw palmetto van de Etos. Dus hou me op de hoogte van je bevindingen.

groetjes lekkerding
lekkerding is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2008, 17:16   #135
alex
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 66
Net als met minixidil moet je activ-m blijven gebruiken. Doe je dat niet dan vallen de haren die je behouden hebt door activ-m of die terug gegroeid zijn door activ-m weer uit. Je haarsituatie gaat dus terug naar de situatie alsof je nooit activ-m hebt gebruikt.

bron?
alex is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Schwarzkopf activ m Muffin Medicijnen/haargroeimiddelen 1 26 september 2007 21:04


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.