Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 juli 2006, 21:56   #1
elsje37
elzelina
 
Geregistreerd: 11 juli 2006
Locatie: Nederland Hoensbroek
Berichten: 20
effe voorstellen

Hallo Allemaal
Ik ben elsje kom uit limburg.Ben 37 jaar.Begin Januarie dit jaar kreeg ik heftige haar uit val witte schilvers en jeuk.Ik lag in het AZM ziekenhuis Te Maastricht.Ik heb meteen gezegd ik krijg kale plekken.Kwam dermatoloog die gaf een zalfje met courtison .Mijn Internist verbood dit meteen in verband met hormoon verhoging.Na een hoop gedoe over wat het zou kunnen zijn kwamen ze er achter dat het van de medicatie kan zijn.Nu weten ze dat niet meer zeker omdat ik helemaal kaal ben.En echt overal mijn haar verloor.Nu in Mei lag ik weer in het ziekenhuis(ben dit jaar maar 8 weken thuis geweest) kwam er een nieuwe Dermatoloog en het eerste wat hij vroeg of ik gestopt was met roken.Ik heb hem verteld dat ik nog nooit gerookt hebt.Toen legde hij uit dat je door stoppen met roken kaal kunt worden.Als dat in je genen zit.Bij mij is een genetiche afwijking vast gesteld maar waarom ik nergens meer haar heb begrijpt niemand.Maar als ik heel eerlijk ben.Heb ik moeite met het kaal zijn en niet met mijn ziekte ook al ben ik ongeneeselijk ziek.daar kan ik mee leven maar niet zonder mijn hoofd haar mijn wenkbrouwen en mijn wimpers
Ik heb jullie berichten gelezen en hoop hier het begrip te vinden.door het lezen van jullie stukjes heb ik gemerkt ik ben niet de enigste die het moeilijk heeft
Gr.Elsje
elsje37 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2006, 13:12   #2
Patty's
Patty's
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: 's-gravendeel
Berichten: 45
Hoi hoi,

Ik kan je helemaal begrijpen!!1 Ik denk er net zo over. Je wordt in bijna alles beperkt door die stomme pruik!!! Zwemmen, wind, contact met mensen (oh jee ik hoop dat ze het niet zien), werk, ALLES !!! En dat mensen dan nog zeggen " het is maar haar" Je wordt er wel op afgerekend!!!! Dan kun je natuurlijk wel denken.....jammer dan hoe mensen over mij denken.....Was dat maar zo makkelijk!!! De hele maatschappij draait om uiterlijk!!Ik ben dat niet helemaal kaar maar ik heb mijn haar er wel helemaal afgehaald omdat het heel erg armoedig stond en het lijkt net een landkaart....Ik kan er niet genoeg over praten....Ik raak hier in ieder geval erg gefrustreerd van en blijf hopen dat het ooit weer terug komt in een volle bos!!!.....verkeerd misschien????
Hou je taai meisje...je weet ik denk aan je
Patty's is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Voorstellen en in de war FrankAmsterdam AA - Algemeen 4 12 juni 2006 23:15
Hoi, ik ben nieuw hier! Even voorstellen! Poema TTM - Algemeen 13 17 mei 2006 17:07
effe voorstellen rie AA - Algemeen 11 13 april 2005 18:32
Nieuw lid TTM wil zich voorstellen Desiree2 TTM - Algemeen 6 27 september 2004 16:35
even voorstellen roosje TTM - Algemeen 5 22 april 2002 00:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.