Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 oktober 2019, 20:23   #1
Hallo33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 oktober 2019
Berichten: 1
Geslacht:
Unhappy Haarverlies: wat nu?

Hallo.

Normaal lees ik alleen forums en plaats ik zelf niks. Tot nu dus

Een dikke maand geleden begon het me op te vallen dat mijn haar dunner werd. Nu heb ik altijd al dun haar gehad, dus ik vond dit niet alarmerend. Toch, in de loop der weken, merkte ik al gauw dat het met de week erger werd. Ook merkte ik dat mijn wenkbrauwen erg dun werden. 10-tallen haren vielen uit. Ik ben hier ontzettend van geschrokken.

Inmiddels ben ik 8 weken verder en merk ik dat m’n haar ontzettend dun is, en dat je op sommige plaatsen hoofdhuid begint te zien. Ook vallen er elke dag nog wenkbrauwharen uit, en sinds een week beginnen ook mijn wimpers uit te vallen.

Afgelopen week heb ik de dermatoloog bezocht en deze zei al snel dat het telogeen effluvium/alopecia diffusa is. Een oorzaak is onbekend. Ik kreeg weinig kans om vragen te stellen, en geloof me: vragen heb ik absoluut. Ik maak me ontzettend zorgen en ik merk dat m’n humeur er niet beter op wordt. De laatste tijd valt er meer en meer uit, en ik vraag me af waar het ophoudt.

Zijn er meer mensen die zich herkennen in mijn verhaal? Zoja: hoe lang hield het aan? Is er bij jou wel een oorzaak gevonden? Hoe ga je ermee om?
Hallo33 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.