Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2006, 13:51   #1
Birgit Jansen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 64
Tussentijds bloedverlies

HOi Allemaal,

Kan iemand me hun ervaringen delen over tussentijds bloedverlies. Ik slik al jaren de diane 35 en gebruik sinds 1,5 jaar finasteride en heb nu sinds 5 mnd last van tussentijds bloedverlies. Ik ben 37 jaar en nog niet in de overgang. Mijn huisarts zegt dat het door hormoonschommelingen kan zijn hij laat me gelukkig wel een echo maken. Want ik ben best een beetje angstig zeker als ik de symptomen lees van baarmoederhalskanker. Dan denk ik zou het komen door de finasteride???? Doordat ik om dat stomme rot haar wat ik al 20 jaar verlies aan de pillen ga zou ik nu mijn lichaam in gevaar brengen????? Dus mensen die niets slikken ik begrijp jullie heel goed, ik voel me nu heel onzeker. Mijn huisarts weet van de finasteride dat ik die slik en gooit het nu daar op. Volgende week woensdag krijg ik de echo ik hoop dat ik gerust gesteld wordt.

Misschien moet ik toch ook maar stoppen met alle medicatie en troep als alles goed is want ik neem toch risico en zeker met de finasteride die niet op vrouwen getest is.


Birgit
__________________
Finasteride 5 mg (halve tablet per dag dus 2,5), minoxidil 5% sinds augustus 2004, lasercom sinds september 2005 en de diane pil sinds 1998.
Birgit Jansen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2006, 15:22   #2
kas
kas
 
Geregistreerd: 29 juni 2005
Locatie: Eindhoven
Berichten: 1.797
birgit

Hi Birgit,

Kan me voorstellen dat je je ongerust maakt, maar misschien valt het allemaal mee.
Je twijfels over fina deel ik wel, ik heb ze zelf ook maar dan over androcur gebruik. Je neemt hormonale medicatie waar
Zal voor je duimen volgende week laat je ons weten hoe het is verlopen?
Fijne Paasdagen

kitty
__________________
diane 35 + androcur
kas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 april 2006, 22:00   #3
Loveli
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 augustus 2004
Berichten: 118
Zelf heb ik acht maanden 1mg proscar geslikt, in die periode heb ik totaal geen problemen gehad met mijn cyclus. Ik ben niet aan de pil, finasteride was het enige middel dat ik slikte. Ik ben om andere redenen gestopt met finasteride.
Loveli is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.