Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 maart 2006, 17:37   #1
Tilly
of Eggy's Dreamfire
 
Tilly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Locatie: Belgium (Bilthoven Nederland)
Berichten: 125
Question HELP!!!!!! (androcur 50mg en diane35....) met foto's

hallo iedereen
ik ben nieuw op dit web en weet nog niet juist hoe alles in elkaar zit,
maar dat zal ik wel vlug weten zeker!!??
even voorstellen: ik ben Tilly, 23 jaar en sinds mijn 13 jaar Alopecia Androgenetica. Ik ben begonnen met Diprosone lotion en Medrol; niet lang maar lang genoeg, al die vieze cortisone!!!! Daarna begonnen met diane35 en androcur 50 mg, en dat op de leeftijd van 13 jaar!!!!!!
de laatste 10 jaar dus niets anders dan diane en andro, 1 keer verminderd naar andro 10 mg maar ben dan weer moeten verhogen van dosis omdat het weer meer uitviel(?).
Ieder jaar op controle om altijd hetzelfde te horen, je bent goed bezig, doe zo verder, en ik dat maar geloven.....
ik ben daartussen altijd supplementen blijven nemen voor het haar, allemaal dure dingen!!! Heb ook verschillende producten geprobeerd maar bij mij profiteerden de mensen enkel van me en was ik enkel veel geld kwijt!!! ben al meer geld kwijt aan mijn haar dan aan andere dingen....
dan maar extensies proberen, mijn staart was wel voller, maar de rest, allemaal bull-shit!!!!!!!!!! dan maar naar haarwerkjes gaan kijken en daar zeiden ze me dan dat ze beter mensen met kale plekken kunnen helpen dan mij!!!! overal werd me gezegd dat het erg was en nooit eens iemand zien met zo'n haar, dus dan denk je inderdaad dat je alleen bent... maar heb nu al anders gelezen op het web....
enfin nu maart 2006 ben ik al aan mijn 4de maand ziekteverlof!!!!
Zware depressie... eerst wist ik niet van wat, nu wel, ANDROCUR!!
ik heb gewoon geen zin meer om te leven, en overal waar ik kom denk ik dat iedereen kijkt naar me en overal zie ik mijn kletse bolle....en andere met vol en mooi, stijlvol haar...
ook heb ik vorig jaar te kampen gekregen met een heel erge allergie, het begon met iets en nu ben ik aan zowat alles allergisch wat met zeep, ontsmetting, parfum.... heeft te maken!!
Het is zo erg dat als ik op een vers gekuisd toilet ga, ik direct vol zit van de uitslag.... maar enfin
Die androcur heeft dus ook als bijwerking dat je overgevoeligheidsreacties en huidallergie krijgt.... om maar te zeggen, de bijsluiter heb ik nu maar de eerste keer in 10 jaar bekeken en het beschrijft gewoon zowat alles wat ik al heb meegemaakt!!
Nu ga ik voor de eerste keer naar een endocrinoloog en als die hoort dat ik al van 13 jaar andro 50 mg gebruik, durft hij amper nog kijken.....
hij wijst mij erop dat zo'n dosis onvruchtbaarheid kan teweeg brengen en dan naar de gynaecoloog en die zegt dat alles ok is.... zolang ik geen kinderen wil!
om GEK van te worden
Voorlopig moest ik stoppen met andro en diane voor de onderzoeken bij endocrinoloog, dit nog tot april, maar mijn besluit staat vast, NOOIT NOG ANDROCUR!!!!!!!!!!!!!
maar wat dan wel???
ik heb mijn flesje minoxidil 2% terug uitgehaald, gebruik dit wel niet graag, zo'n plakboel, maar ga het toch proberen, anders gebruik ik dagelijks B-complex en visolie en ijzer... of dit helpt, don't know...
wat kan ik nu nog meer doen??????
ik weet het gewoon niet meer!!!!
help me aub

depri Tilly

als jullie mijn foto's willen zien, mail gerust, ik krijg ze niet in dit bericht
alaskanmalamute2@hotmail.com
toch wel, mijn lelijke koppie

Tilly is offline  
Oud 21 maart 2006, 19:09   #2
Dushi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2002
Locatie: Holland
Berichten: 59
Ik schrik van jouw verhaal, wat hebben ze allemaal met je uitgespookt op zo'n jonge leeftijd! Te gek voor woorden. Allereerst wil ik je zeggen dat ik vind dat je geen lelijk koppie hebt. Je hebt erg weinig haar en ik kan me heel goed voorstellen hoe verschrikkelijk dat voelt. Ik denk dat jij heel goed geholpen zou zijn met een mooi haarwerk en dan lekker stoppen met al die troep die je tot nu toe gebruikt hebt. Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop dat binnenkort met een weelderige haarbos rond loopt!
Dushi is offline  
Oud 21 maart 2006, 19:55   #3
Tilly
of Eggy's Dreamfire
 
Tilly's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 maart 2006
Locatie: Belgium (Bilthoven Nederland)
Berichten: 125
Wink heb nog mooie foto's ook!!!!

hallo

bedankt voor uw reactie
het doet deugd om te horen dat er nog mensen anders denken.....

MAAR ik heb nog mooie foto's ook.. haha (alhoewel ik meest kijk naar de lelijke... )

zie maar



groetjes
Tilly
Tilly is offline  
Oud 21 maart 2006, 20:13   #4
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hoi,

Gelieve hier verder te praten, ik doe deze thread op slot, omdat hij ook al in de rubriek Alopecia Androgenetica staat.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP!!!!!! (androcur 50mg en diane35....) foto's Tilly Haarproblemen bij vrouwen 75 11 december 2009 14:07
[cyproteronacetaat] Androcur en Diane35 pindakaas Medicijnen/haargroeimiddelen 89 12 oktober 2007 13:38
HELP!!!!!! (androcur 50mg en diane35....) foto's Tilly Medicijnen/haargroeimiddelen 3 21 maart 2006 20:09
minoxidil vs. cyproterone acetate (Diane35, Androcur) Cloud Haarproblemen bij vrouwen 4 10 november 2004 14:20
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.