Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 8 stemmen, 4,50 gemiddeld. Weergave
Oud 18 oktober 2006, 20:18   #61
gatso24
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 maart 2004
Berichten: 103
2 a 3 jaar
gatso24 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2007, 17:10   #62
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Even een kick:

Deze Dr. Reddy's "Dutas" is te krijgen op http://hairloss.cyberatlantis.com/dutas.php voor 87 euro incl verzendkosten voor 90 capsules. Is dat een mooie deal? Ik kan alleen nergens ervaringen vinden met Cyberatlantis, heeft iemand hier iets besteld?
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2008, 16:20   #63
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Powerhouse89 Bekijk bericht
Even een kick:

Deze Dr. Reddy's "Dutas" is te krijgen op http://hairloss.cyberatlantis.com/dutas.php voor 87 euro incl verzendkosten voor 90 capsules. Is dat een mooie deal? Ik kan alleen nergens ervaringen vinden met Cyberatlantis, heeft iemand hier iets besteld?
€199.80 voor een jaarvoorraad (370 capsules) op http://www.unitedpharmacies.nl
Heeft er al iemand ervaring met de Dr. Reddy's dutas of met united pharmacies?
__________________

Extern
Topicals:
-Kirkland Minoxidil 5% 2x1ml per dag
-Dr. Lee Spironolactione crème 5% 2x1ml per dag
Shampoos
-Mildeen Vitamine B5 Shampoo(Aldi), 2x per week
-Dr. Lee shampoo 2 x per week
-Rooscure Shampoo 1 x per 2 week
-Denorex shampoo (heel soms)

Intern:
-Vitamine B5 complex (Kruidvat), elke dag
-Zink Picolinate 22mg elke dag
-Kruidvat Multi A-Z elke dag

flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 maart 2008, 22:21   #64
The Dude
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2004
Berichten: 362
Ik krijg Duta op voorschrift van mijn huisarts. Het is echt Avodart van GSK. Het is wel prijzig zo uit de apotheker. €44.84 voor 30 caps.

€199.8 voor een heel jaar is wel veel goedkoper dan echte Avodart uit de (Belgische) apotheker. €538.08 zoveel betaal ik voor een jaar Dutasteride.
__________________
Regime:
-1 mg Fina (sinds midden september 2003) [ GESTOPT augustus 2006 ]
-Veel water
-Multivitaminen
-0.5 mg Duta (sinds augustus 2006)

21 jaar, NW 2
The Dude is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2008, 00:15   #65
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Vandaag heb ik bij unitedpharmacies 100 caps dutasteride 0,5 mg. besteld. Ben van plan om de dag 0,5 te gaan gebruiken ter vervanging van finasteride.

Zal laten weten wanneer ik het ontvangen heb. Heb trouwens iets meer dan 60 euro betaald voor deze 100 caps, inclusief verzendkosten. Bij om de dag gebruik is dat dus voor meer dan een half jaar. Niet duur vind ik zelf.
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2008, 23:41   #66
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Ik ben begonnen op 01.01.2008 met 1 capsule per dag van de generieke Dutasteride "Dutas" van Dr. Reddy's. Ik heb deze besteld op Cyberatlantis; maar ze zijn nu bijna op. Ik ben wel van plan om ze nu te bestellen op unitedpharmacies, bedankt voor de tip!

BTW; hier nog een HELE mooie quote van de beschrijving

Citaat:
a treatment period of at least 6 months is usually necessary to see if treatment with Dutas (Dutasteride) will be beneficial.
Ik heb nu al wel resultaat; maar ik weet wel zeker dat het nog te vroeg is om iets te zeggen; ik kom hier eind dit jaar op terug
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 maart 2008, 00:24   #67
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Ik heb inmiddels 370 stuks besteld op UP; kan met die prijs geen buil vallen lijkt me
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2008, 22:43   #68
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
Wat me nu trouwens opvalt is dat UP zeer traag is met het versturen van bevestigingsmails; opzich niet zo heel erg maar ik zit nu wel door mn voorraad heen... moet ik nu 2 weken wachten..
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2008, 18:08   #69
PauluZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 55
Is de duta van Dr reddy's nou wel of niet betrouwbaar?
Ik zit enorm te twijfelen......
PauluZ is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2008, 14:09   #70
Powerhouse89
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 december 2007
Berichten: 68
@PauluZ; Dr. Reddy's Dutas is een zogenaamde "generic", wat eigenlijk inhoud dat het hier om een namaakproduct gaat, dus als je voor betrouwbaarheid wil gaan lijkt me dat je voor het origineel moet kiezen. Ik heb er echter nog geen problemen van ondervonden.

Even tussendoor; ik vind dat UnitedPharmacies ERRUG traag is met afhandelen van orders; ik zit nu al ruim een week te wachten tot ze mijn order daadwerkelijk verzenden, en ze reageren niet op e-mail. Tijdsduur oke, maar laat dan even weten waar het zich bevindt, wel zo netjes voor iemand die een investering doet :S
Powerhouse89 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2008, 11:53   #71
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Ik heb 370 dutas op unitedpharmacies besteld, de bank zat in hong kong, wat ben ik dom, dom, dom. Er wordt heel veel negatief gepraat over medicijnen uit Hong Kong. Ik denk dat ik maar snel om een refund moet gaan vragen en ergens anders dutas of finasteride bestellen. http://www.hairlosstalk.com/interact...3037&view=next
__________________

Extern
Topicals:
-Kirkland Minoxidil 5% 2x1ml per dag
-Dr. Lee Spironolactione crème 5% 2x1ml per dag
Shampoos
-Mildeen Vitamine B5 Shampoo(Aldi), 2x per week
-Dr. Lee shampoo 2 x per week
-Rooscure Shampoo 1 x per 2 week
-Denorex shampoo (heel soms)

Intern:
-Vitamine B5 complex (Kruidvat), elke dag
-Zink Picolinate 22mg elke dag
-Kruidvat Multi A-Z elke dag

flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2008, 16:47   #72
Balou
HaarWeb lid
 
Balou's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juli 2006
Berichten: 546
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flyehigh1987 Bekijk bericht
Ik heb 370 dutas op unitedpharmacies besteld, de bank zat in hong kong, wat ben ik dom, dom, dom. Er wordt heel veel negatief gepraat over medicijnen uit Hong Kong. Ik denk dat ik maar snel om een refund moet gaan vragen en ergens anders dutas of finasteride bestellen. http://www.hairlosstalk.com/interact...3037&view=next
Dat een iemand zoiets schrijft, wil niet gelijk zeggen dat het waarheid is. Ik heb een maand geleden ook dutas besteld via unitedpharmacies. Levering was keurig en ik denk niet dat het namaak is.

De verpakking en dergelijke zien er origineel uit, waardoor volgens mij de kosten voor het namaken van zoiets evenhoog liggen als originele.. Maar goed, zekerheid heb je in het leven zelden he!
__________________
Gebruikt:
1x per week duta 0,5
6x per week fina 1,25
2x per dag minox foam
dagelijks/om de dag nizoral shampoo

Gebruikt in het verleden:
spectral DNC, miconazol nitraat, S5 spironolactone creme, ASC-J9, afwisselende doses finasteride en dutasteride.

Status:
08/2006: Geen last van inhammen, licht doorkomende huid op kruin, dunner geworden haar bovenop.
02/2007: Kruin lijkt dichter, frontaal lichte achteruitgang wat betreft haardensiteit.
10/2007: Haaruitval in getale gelijk. Situatie op kruin prima, zeer tevreden zelfs. Hoop op behoud, wellicht verdikking, van huidige haarlijn.
04/2008: Steady
10/2008: Tevreden, nog weinig op Haarweb en dat is een goed teken.
01/2011: Prima bosje haar.
05/2016: Nog steeds goede bos haar, 10 jaar na begonnen te zijn met allerlei middeltjes.
Balou is offline   Met citaat reageren
Oud 17 april 2008, 16:59   #73
flyehigh1987
HaarWeb lid
 
flyehigh1987's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Berichten: 97
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balou Bekijk bericht
Dat een iemand zoiets schrijft, wil niet gelijk zeggen dat het waarheid is. Ik heb een maand geleden ook dutas besteld via unitedpharmacies. Levering was keurig en ik denk niet dat het namaak is.

De verpakking en dergelijke zien er origineel uit, waardoor volgens mij de kosten voor het namaken van zoiets evenhoog liggen als originele.. Maar goed, zekerheid heb je in het leven zelden he!
Het produceren van een doosje etc. kost niks (paracetamol is 40 cent) en ze hebben dus ook al neppe proscar gevonden: http://wwwapp1.fda.moph.go.th/drug/eng/ ... unte18.asp
http://www.hairlosshelp.com/forums/m...AR_MSGDBTABLE=
http://www.nytimes.com/2007/12/17/wo...rssnyt&emc=rss

Ze schrijven ook op hun website dat ze in Nieuw Zeeland gevestigd zijn, je moet betalen naar een adres ik Hong Kong:
United Mail Order Ltd.
> Rm1612 Tuen Mun Central Square
> 22 Hoi Wing Rd
> Tuen Mun
> Hong Kong

Bovendien werken ze ook vanuit een PO (post-office) Box http://www.alexa.com/data/details?am...harmacies.com/, dus ze werken anoniem, dit vind ik allemaal erg verdacht.

Ik ben erg bang dat het fake is en ik denk dat ik om een refund ga vragen.
__________________

Extern
Topicals:
-Kirkland Minoxidil 5% 2x1ml per dag
-Dr. Lee Spironolactione crème 5% 2x1ml per dag
Shampoos
-Mildeen Vitamine B5 Shampoo(Aldi), 2x per week
-Dr. Lee shampoo 2 x per week
-Rooscure Shampoo 1 x per 2 week
-Denorex shampoo (heel soms)

Intern:
-Vitamine B5 complex (Kruidvat), elke dag
-Zink Picolinate 22mg elke dag
-Kruidvat Multi A-Z elke dag


Laatst gewijzigd door flyehigh1987; 17 april 2008 om 17:12
flyehigh1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2008, 15:13   #74
harry12345
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 september 2008
Berichten: 2
Even ter geruststelling: Unitedpharmacies is prima te vertrouwen. Ik bestel er al heel wat jaartjes en heb een aantal keren contact gehad met de helpdesk ivm onderschepte goederen bij de nederlandse douane :p

Inmiddels zijn ze wel zo slim om niet meer met grote letters 'dutastride' op ververpakking te zetten, maar 'health product'. Zo krijg ik altijd netjes binnen 2 weken mijn pakketje.

De keren dat het onderschept is, en ik BTW en invoerrechten moest gaan betalen van de douane, heb ik niet eens gereageerd op de brief, maar gezegd tegen united dat het pakje was onderschept. Zonder problemen sturen ze dezelfde dag nog een nieuw pakketje zonder op de verpakking te zetten waar het precies om gaat.

Het is overigens een bedrijf uit India, maar door scherpe douane controles vanuit dat land, sturen ze alles via Hong Kong. Vanuit Hong Kong worden zo achterlijk veel pakketten vanuit Azie naar Europa en de VS gestuurd, dat de kans op controles vele malen kleiner is.

In elk opzicht verkopen ze goede kwaliteit Generics van gevestigde namen. De meeste leveranciers kun je gewoon terugvinden op New York Stock Exchange, en leveren de medicijnen waar géén patent op rust ook in de VS en in Europa. Sterker nog: Dr. Reddy's en Cipla leveren zelfs medicijnen aan Artsen Zonder Grenzen (voornamelijk generic aids-remmers voor de derde wereld omdat de amerikaanse patent h**ren veel te veel geld vragen). Denk niet dat deze bedrijven hun pillen maken in een schuurtje achter een boerderij: het zijn gigantische multinationals met miljardenomzetten.

Laatst gewijzigd door harry12345; 27 september 2008 om 15:33
harry12345 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2009, 18:31   #75
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Wie heeft er al besteld op www.unitedpharmacies.com?

http://www.unitedpharmacies.com/cust...ng=dutasteride

Het is voor dutasteride tabletten.
Of is deze site beter uit de uk?

http://www.unitedpharmacies.co.uk/Ve...ets_p_922.html
__________________


Laatst gewijzigd door vrosjnivosj; 30 december 2009 om 18:35
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarwoordenboekje Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 27 25 september 2004 23:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.