Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 januari 2006, 17:08   #46
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Haha Guoy!

met veel leedvermaak je verhaal gelezen (sorry, voor jou iets minder leuk), en ook bij mij kwamen Najib Amhaliscenes boven... Hilarisch!!! Hoop voor jou dat het iets minder erg was dan Najib deed voorkomen, zag er echt pijnlijk uit.

Nu we toch aan het intieme verhalen uitwisselen zijn: ik lees dit en heb al helemaal geen zin meer om me op de vrijgezellenmarkt te storten. Afgelopen juli ben ik getrouwd en mijn man ziet het nu ineens niet meer zitten. Heeft een nieuwe νk' ontdekt en daar pas ik blijkbaar niet bij.
Nu lees ik hoe het eraan toe kan gaan in het vrijgezellencircuit en ik krijg al de bibbers. Hij was mijn eerste en mijn enige (hoe romantisch, zucht...). Ik moet er nu nog niet aan denken het met een ander te doen. En dan inderdaad dat hele condoomgedoe weer...

JANK!!!

En sterkte Guoy, hou ons op de hoogte!

Liefs, Fara
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2006, 20:34   #47
Q'modo
klokluider v/d Notr'inham
 
Q'modo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 maart 2005
Berichten: 113
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
En wat wil je daar dan mee zeggen? (...) En waarom zou ik mijn gedachten hier moeten gaan censureren? Het is toch juist de bedoeling dat we anoniem met elkaar kunnen praten en gedachten uitwisselen? Waarom wil je dat ik ineens "bang" moet gaan worden omdat mensen me zouden kunnen herkennen? Moet ik het zo oppervlakkig houden? Ik heb veel gehad aan haarweb, ook om dit probleem. Ik zie geen reden waarom ik hierover zou moeten zwijgen, bang voor herkenning en het voor me te gaan houden.
yo, dude... chill Dat zeg ik toch allemaal helemaal niet. Ik had misschien een knipoog achter m'n post kunnen zetten maar nu loop je me wel woorden in m'n mond te leggen.
Maar goed, net als Tiuri vind ik je verhalen ook zeer vermakelijk om te lezen. Dus denk vooral niet dat ik vind dat je je "gedachten hier moet gaan cencureren".

Hey Fara, rot om te horen. Misschien een schrale troost maar beter dat die kerel van je nu met z'n "nieuwe ik" crisis komt dan over vijf jaar als jullie kinderen hebben. Veel sterkte ermee iig.

P.s. hey, m'n 100ste post
Q'modo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2006, 20:45   #48
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
mmm, er stond me al iets bij dat er een andere mogelijkheid was dan dat wattestaafje in je urinebuis

goed dat ik dat nu zeker weet, dan laat ik me ook testen.

mijn date is ook weer binnenkort...zal me benieuwen. ook ik heb het al zonder gedaan maar ik vertrouw haar wel, eens kijken of het wat wordt.

(binnenkort ga ik ook met een stel vrienden naar de GGD )
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 29 januari 2006, 22:25   #49
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Anoniem en snel op hiv laten testen

Als je trouwens wil laten testen op hiv en je wilt meteen de uitslag hebben, kan het een optie zijn om naar het HIV Checkpoint te gaan. Zit in Amsterdam op de Eerste Helmersstraat, iedere vrijdagavond kun je er terecht. Werkt super, je betaalt aan de deur 15 euro, je krijgt een prikje in je vinger en 10 mins later hoor je van een arts dat je geen hiv hebt (altijd positief denken ). Ander voordeel is ook dat het geheel anoniem gedaan kan worden.

Meer info hier: http://www.hivnet.org/HVN/Organisatie/Checkpoint.htm
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgiλ
Haarwoordenboekje • Huishoudelijk reglement • Suggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 10:11   #50
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Jongens, ik haat condooms zo ongelofelijk hard. Ik moet me al echt onwaarschijnlijk hard concentreren voor 'in the mood' te blijven als ik zon ding om doe. Ik vrij liever met ιιn meisje op een jaar dan met 8 waarbij ik die plastieken rotdingen moet gebruiken. Ik ben clean as a butterfly maar dat is omdat ik gewoon enorm selectief ben wat paren betreft.
Ik ga trouwens alleen maar vr serieuze relaties, ik steek mijn tijd niet in snelle wippers...
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 ΰ 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 12:47   #51
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Q'modo
yo, dude... chill Dat zeg ik toch allemaal helemaal niet. Ik had misschien een knipoog achter m'n post kunnen zetten maar nu loop je me wel woorden in m'n mond te leggen.
Maar goed, net als Tiuri vind ik je verhalen ook zeer vermakelijk om te lezen. Dus denk vooral niet dat ik vind dat je je "gedachten hier moet gaan cencureren".

Hey Fara, rot om te horen. Misschien een schrale troost maar beter dat die kerel van je nu met z'n "nieuwe ik" crisis komt dan over vijf jaar als jullie kinderen hebben. Veel sterkte ermee iig.

P.s. hey, m'n 100ste post
Ja, ok. Misverstanden ontstaan snel via iets als internet. Als het als grap bedoeld was had je er idd beter een smiley achter kunnen zetten. Maar dan snap ik nog je hele punt niet. Je zegt dat zij misschien rot doet omdat ze me herkend via haarweb? Dus ik geef teveel details? Maar als ik dat niet doe kan ik m'n verhaal niet kwijt. Dus wat stel jij dan voor? Maar ik ben niet boos hoor. Ik snap gewoon het doel van je post niet.

Verder valt het me op dat iedereen zich "vermaakt" voelt door mijn posts. Ik weet niet of jullie een andere definitie van vermaak hebben dan ik, maar ik zie het gauw als iets positiefs. Het is niet de bedoeling dat ik hier een collumn ga houden over mijn angsten waar iedereen zich thuis zuur om kan lachen. Maar daar ga ik vooralsnog niet uit...... hoop ik.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 13:03   #52
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fara
Haha Guoy!

met veel leedvermaak je verhaal gelezen (sorry, voor jou iets minder leuk), en ook bij mij kwamen Najib Amhaliscenes boven... Hilarisch!!! Hoop voor jou dat het iets minder erg was dan Najib deed voorkomen, zag er echt pijnlijk uit.

Nu we toch aan het intieme verhalen uitwisselen zijn: ik lees dit en heb al helemaal geen zin meer om me op de vrijgezellenmarkt te storten. Afgelopen juli ben ik getrouwd en mijn man ziet het nu ineens niet meer zitten. Heeft een nieuwe νk' ontdekt en daar pas ik blijkbaar niet bij.
Nu lees ik hoe het eraan toe kan gaan in het vrijgezellencircuit en ik krijg al de bibbers. Hij was mijn eerste en mijn enige (hoe romantisch, zucht...). Ik moet er nu nog niet aan denken het met een ander te doen. En dan inderdaad dat hele condoomgedoe weer...

JANK!!!

En sterkte Guoy, hou ons op de hoogte!

Liefs, Fara
Hee Fara,

Wat fucked up! Ik kan er weinig anders van maken. Wel romantisch om met je eerste te trouwen. Wilde ik ook altijd voordat ik een cynische figuur werd. Jammer dat hij blijkbaar meerdere ikken heeft. Ik kan me trouwens wel iets voorstellen dat je een beetje een beklemmend gevoel kan krijgen als je al in je twintiger jaren trouwt. Misschien is het alleen dat? Maar ja je hebt ook niet veel aan hem als hij blijkbaar zo is als hij is. Zoals Q'modo al zegt kan je er beter nu achter komen dan als er kinderen zijn. Maar wel super rot.

Ik hoop trouwens niet dat mijn verhaal nu voor jou als model staat voor hoe het er in de vrijgezellen wereld aan toe gaat. Dit meisje is absoluut niet "your average" en ik denk ik ook niet echt. Maarja.... Ik kan je nu niet echt veel advies geven. Dit incident van mij staat totaal los van alles. Er zijn zat leuke jongens. Laat ik het daarop houden. Je moet gewoon even een tijdje niks doen met jongens. Weer leren hoe het is om in je eentje te zijn. (zal wel hard zijn) Maar je bent pas 25! Je hebt nog tijd zat! Je hoorde zelfs nog niet eens getrouwd te zijn! Over een tijdje ga je vanzelf weer open staan voor nieuwe dingen. Veel sterkte en houd ons ook op de hoogte!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 13:06   #53
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hey Fara

Ik was hier even aan het lezen en ineens zo'n postje van jou ertussen. Wat is dat nou? Gaan jullie uit elkaar? Dat kan toch helemaal niet. Ik wens je heel veel sterkte en als je er hier over wil praten. Open gerust een nieuw postje, eventueel in 'onze' rubriek.

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 15:32   #54
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Hoi Guoy,

sorry dat ik er ook vooral de grappige kant in zie, maar dat komt echt door Najib. Moest ik dat filmpje niet hebben gezien dan zou mijn visuele voorstelling van een soatest vast minder grappig zijn. Maar je hebt gelijk: niet erg sympathiek om er zo mee te lachen, is een behoorlijk serieuze zaak.
En je hebt niet geheel gelijk met dat ik nog niet getrouwd hoorde te zijn ( ), het voelde echt goed. We zijn al ruim 8 jaar samen en we wilden een stapje verder. Hij heeft me nota bene zelf gevraagd! Maar ja, blijkbaar was hij er toch nog niet geheel klaar voor. Gevolg: jankende Fara die nu al 5 dagen niks van manlief heeft gehoord. Hoezo verantwoordelijkheid ontduiken? (en toch hou ik van hem... snap het zelf ook niet, hij gaat echt niet chique met me om).

Kim: tja, ik snap het ook nogsteeds niet goed... Heb hem 3 dagen rust gegeven en daarna een sms gestuurd om eens wat concrete afspraken te maken (huisje, spulletjes, hoe verder enzo), maar hij reageert gewoon niet! Met als gevolg dat ik me nu al 2 dagen vreselijk ongerust maak omdat hij niet reageert op 1 sms en 2 voicemails, maar ik durf ook niet meer van me te laten horen want dan ben ik natuurlijk weer 'de stalkende ex'...

Mannen... (sorry mannen, ik weet het, mag niet generaliseren, maar nu ben ik even cynisch)
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2006, 16:42   #55
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Hey Fara,

Sorry dat je het serieus opvatte toen ik zei dat je nog niet getrouwd hoorde te zijn. Ik bedoelde alleen dat het voor mijn gevoel vrij jong is om op 25 jarige leeftijd al getrouwd te zijn. Maar als je al 8 jaar bij elkaar bent en hij vraagt jou dan is het ook niet vreemd om te trouwen. Maar wat verschrikkelijk laf om niet te reageren op smsjes voicemails e.d!!! Dan lijkt hij het hele principe van "houden van" uit het raam te hebben gesmeten. Ik word hier ook weer verschrikkelijk cynisch van. Als ik je zou kennen zou ik er waarschijnlijk ook om gaan janken.

Ik maak nu hetzelfde mee in mijn vriendenkring (zie de thread: "liefde, vriendschap en wat het waard is" ook in het van alles en nog wat forum.) Om het kort samen te vatten: twee stelletjes die elkaar al 5 jaar kennen en beste vrienden zijn vallen uit elkaar omdat twee halfjes met elkaar vreemdgaan en met elkaar verder gaan. Deze twee stelletjes waren mijn enige positieve voorbeeld voor jeugdige liefde en dit viel op de meest walgelijke manier uit elkaar. Beste vrienden die met elkaars vriendinnetje ervandoor gaan KAN GEWOON NIET!!! En ja daar heb ik ook avonden aan gespendeerd met m'n beeld van "liefde" nog meer naar beneden te halen! Zie je wel? Ik schrijf "liefde" al constant tussen aanhalingstekens! Ik heb twee van de vier al meerdere keren lopen troosten toen ze aan het huilen waren.

Maar goed, het gevolg van dit alles is dat ik eerst niets meer met meisjes wilde en nu ik bezig ben met een meisje waar ik absoluut nooit verliefd op zou kunnen worden gaf me dat alleen maar meer motivatie toen ik hier achterkwam. Toen ik laatste bij haar was en een beetje met haar probeerde te stoeien, of met haar vingers probeerde te spelen en TOTAAL GEEN feedback kreeg moest ik er alleen maar om lachen omdat ik wist dat als ik WEL verliefd op haar zou zijn ik nu waarschijnlijk de hele dag op de grond lag te huilen. Ik heb nu ook al weer bijna een week niks meer van haar gehoord, maar het kan me eerlijk gezegd weinig schelen. Eigenlijk best vreemd om liefde te ontwijken omdat je bang bent voor de negatieve gevolgen.

Nou, aan dit verhaal heb je helemaal niets behalve dat je dan moet voorkomen om zo te worden als ik! Ik begrijp dat je verschrikkelijk down bent, en dat zou ik ook zijn als ik jou was, maar gun jezelf tijd. Gun je zelf begrip, want het is logisch dat je nog van hem houd. Gun jezelf het genot om hem op zijn bek te slaan. En gun jezelf in de toekomst weer liefde! En blijf ernaar zoeken!

Do as I say, not as I do.

Veel sterkte en een knuvvvvvel!

Guoy

(Moderator, misschien verdient dit onderwerp een nieuwe thread, want het heeft weinig meer met soa te maken.)
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 31 januari 2006, 08:29   #56
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Goh Fara, dan vind ik dat je je nog behoorlijk goed inhoudt. Het is inderdaad zo. Het woord 'stalken' is zo'n modewoord geworden dat iedereen dat gepast en ongepast in de mond neemt. Ik zou er gek van worden moest hij niets laten horen. Weten zijn ouders niet waar hij is of vrienden? En wat was de aanleiding voor 'zijn nieuwe ik'? Vois woord, echt onvolwassen... Fara, je bent beter waard dan hem als hij zich zo gedraagt. Beter dat je dat dan nu te weten komt dan dat je al kinderen hebt en een gesetteld gezinsleven. Hou je sterk... Als je zin hebt om naar de bijeenkomst in maart te komen, reageer dan op Janika's onderwerp, hι... Ik zal er zijn!

Groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2006, 02:04   #57
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Heej allemaal,

Ik heb inmiddels de uitslagen terug van de testen. Ik weet niet of het iemand interreseert, maar ik had beloofd jullie op de hoogte te houden dus dat doe ik dan ook! Ik ben voor zover ik het kan weten helemaal clean! Het onderzoek van de GGD was achteraf gezien een beetje nutteloos. Ik heb hier bloed laten afnemen voor een hepatitis en syfilis test, maar beide hebben een incubatietijd van 3 tot 6 maanden geloof ik. Het had dus niet eens nut om het na een week al te bekijken. Ik had het zo duidelijk uitgelegd! Maar het was een zenuwachtige stagiare die onder toeziend oog van een dokter bij mij de vragen afnam en tevens ook het bloed. Ik vroeg de vrouw die me de uitslag vertelde of ik na 3 tot 6 maanden terug moest komen om me opnieuw te laten testen op syfilis en hepatitis. Ze zei me dat dit niet hoeft als het om slechts 1 onveilige daad ging. Ik vond dit wel vreemd, maar wel relaxed. Als de GGD dat zegt zal het wel zo zijn. De kans op HIV is geloof ik nog veel kleiner dan de kans op syfilis of hepatitis, dus dat stelt me ook wel gerust.

De uitslagen van chlamydia en gonoroe waren ook negatief! En dat terwijl de dermatoloog dacht dat ik chlamydia had aangezien ik tijdens het plassen behoorlijk wat pijn had en deze ziekte wel relatief vaak voorkomt bij jonge dames die onbeschermde seks verkiezen boven "stinkende en lastige" condooms. Ik heb hiervoor dus Azitromycine geslikt wat een antibiotica is tegen o.a. chlamydia en kinkhoest. Nou de pijn ging er van weg dus ik ging er toen helemaal vanuit dat het chlamydia was. Maar blijkbaar was dit het niet maar iets anders bacterieels. Achteraf gezien is het wel vreemd dat ik antibiotica heb lopen slikken VOOR een soa die geen soa was maar pijn die onstaan is DOOR een soa onderzoek! Dus jongens, je kan tegenwoordig chlamydia en gonoroe laten testen door slechts een kleine hoeveelheid urine te doneren. Ik raad het je ten zeerste af om wattenstaafjes in je plasbuis te laten duwen tenzij je van sado-masochisme houdt.

Ik en de lieftallige dame zijn ook weer uit elkaar dus ik kan me weer concentreren op andere zaken van het leven. Zoals mijn haar, leuke meisjes of depressies in mijn vriendengroep oplossen.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2006, 10:32   #58
Natascha24
HaarWeb lid
 
Natascha24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 86
Blij om te horen dat het weer allemaal in orde is met je!
__________________
Regime:
2 x daags minoxidil 5 % (sinds november 2005)
visarome van La Biosthetique + ampules (sinds 10 november 2005)
Rooscure 3 ΰ 4 x per week (sinds november 2005)
af en toe Toppik (sinds oktober 2005)
Cystine B6 met zink (sinds december 2005)
Ijzer (sinds december 2005)


Gestopt:
minoxidil 3,75 %


In de toekomst?
Diane-35
Spiro
Finasteride???
Natascha24 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2006, 20:00   #59
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Heej Gouy,

dat moet een opluchting zijn! Blij voor je dat het allemaal goed is afgelopen (alhoewel, over 3-6 maanden weten we het pas zeker als ik het goed lees). Jammer dat het met de 'dame' in kwestie al zo snel voorbij is zeg! (sorry dat ik het zo tussen aanhalingstekens zet, maar op mij als objectieve lezer komt ze niet erg damesachtig over maar soit)

Nou, enjoy life dan maar weer en succes met je vriendenclub!
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2006, 23:30   #60
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Heej Natasha en Fara,

Bedankt nog! Ja, ze was ook niet echt een dame, maar dat vond ik niet zo erg. Ik vind het vaak zelfs leuk! Alleen zij was ietsje TE rebels voor mij. Maar ja, dat het "uit" is vind ik niet zo erg eerlijk gezegd. We hadden qua interesses wel veel overeen, maar qua levensstijl waren we een wereld van verschil. En ja, ik had er niet erg veel zin in, maar zij nog minder, maar nu is het wel relaxed.

Fara, ik ben trouwens wel heel benieuwd hoe het nu met jou en je man is.... Zit er verbetering in, of verslechtering, of stabilisatie of wat anders? Als je geen behoefte hebt om het op het forum te plompen mag het ook wel in een pm en als je daar geen zin in hebt hoeft het ook niet hoor. Maar ik ben wel erg benieuwd!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom doen wij dit? lisa12 TTM - Algemeen 11 6 september 2004 09:57
Nieuwe user, wat vraagjes Tai TTM - Algemeen 19 19 december 2003 14:12
zal erover denke eline TTM - Algemeen 6 15 oktober 2003 23:54
eindelijk... zazje TTM - Algemeen 6 31 maart 2003 11:26
Angst Kaantje TTM - Algemeen 8 28 mei 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.