Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 januari 2009, 17:13   #1
poowie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Berichten: 14
een product dat werkt tegen extreme haaruitval!!

hey lieve mensen!!

ik had al vanaf mijn vijftiende periodes van extreme haaruitval. Sommige duurde een jaar, andere ongeveer 6 maanden.
Nu dit jaar had ik er weer zo ontzettend last van en na negen maanden was ik het helemaal zat...
Ik heb het hele internet afgezocht bijna elk forum gelezen, maar werd er niet altijd even wijs uit..
Ik ging al vanaf mijn 16e naar de dermatoloog en kreeg altijd van alles mee, maar niks hielp echt..
De eerste periode van mijn extreme haaruitval werd verholpen door ijzertabletten.
Maar ik wist toen niet dat dit ook een oorzaak kon zijn van haaruitval -> bloedarmoede..

daarna kwam het alweer gauw terug.. ik dacht zelf aan stress. Maar omdat ik ontzettende jeuk altijd had en er ook last van had als ik geen stress had werd deze mogelijke oorzaak niet echt serieus genomen.

Uiteindelijk ben ik begonnen met Dercos Aminexil Sp94, dit product had na ongeveer twee maanden effect!! mijn haar viel niet meer uit, na tijden kon ik het eindelijk weer losdragen en het groeide ook veel sneller terug!

maar ook later kreeg ik weer last van haaruitval ( ongeveer een jaar later...)
ik denk ook dat je dit product zou moeten blijven gebruiken..
en ben ik een ander product gaan gebruiken namelijk : active w tonic en shampoo.
En echt al na een maand was mijn haaruitval helemaal over!!!
het gaat nu alweer drie maanden goed en ik gebruik het steeds minder..
ik ben ontzettend blij en vergeleken met het product van dercos is dit veel goedkoper en uit 1 zo'n flesje komt veel meer dan 12 capsules bij elkaar!

als je last hebt van diffuus haaruitval en je kan de oorzaak echt niet achterhalen raad ik je dit zeker aan!!
er vielen eerst gemiddeld 300 haren per dag uit en nu een stuk of 50 maar

liefs,
moniek
poowie is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2009, 18:47   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bedankt Moniek! Leuk dat er nu één vrouw is die succes meldt met Activ W.

Op de website van Activ W wordt gezegd dat je je haar iedere dag zou moeten wassen met die shampoo en daarna de tonic toepassen, maar ik ga mijn haar toch mooi niet iedere dag wassen!

Ook denk ik dat je het gebruik van de tonic levenslang zult moeten volhouden, net zoals dat geldt voor alle andere haargroeimiddelen.

Zit er trouwens propyleenglycol in die tonic?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2009, 21:24   #3
poowie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 oktober 2008
Berichten: 14
hey hanna!

Ja, ik had het ook gelezen op de verpakking maar dat is natuurlijk gewoon pure reclame! brengt natuurlijk veel meer geld op als iedereen de shampoo dagelijks zou gebruiken. Maar dan zou mijn haar er heel erg droog en dof uit gaan zien.

Ik weet eigenlijk niet of de werking zal verdwijnen als ik het niet meer zou gaan gebruiken. Maar ik heb het ongeveer 1,5 niet kunnen gebruiken, omdat het op was en ik toen niet naar de winkel kon. Toch geen last van
maar das natuurlijk een korte periode.
Mijn hoofdhuid jeukt de laatste tijd wel weer gigantisch, maar dat vind ik niet eens meer erg. Ben allang blij dat mijn haaruitval over is op dit moment!

propyleenglycol zit in het product. Carnitinetartraat blijkt het effectieve ingredient te zijn. Er staat ook op dat het product alleen is voor mensen met androgene haaruitval. Maar ik heb diffuus haaruitval en bij werkt het ook
poowie is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 02:27   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Androgene haaruitval bij vrouwen is vaak diffuus en wordt ook wel Female Pattern Hair Loss genoemd (FPHL), oftewel de vrouwelijke vorm van AGA (alopecia androgenetica). Als vrouwen inhammen en een kalende kruin krijgen, hebben ze de mannelijke vorm van AGA. Je kunt ook beide vormen tegelijkertijd hebben/krijgen.

Jammer dat er propyleenglycol in zit. Daar ben ik zwaar allergisch voor.

De jeuk zou je misschien weg kunnen krijgen met Rooscure, vanwege de 1% ketoconazol die daarin zit, die ook een anti-haaruitval-werking heeft. Eerst wassen met gewone shampoo, uitspoelen en daarna een beetje Rooscure inwrijven en 3-5 minuten laten intrekken alvorens uit te spoelen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 08:32   #5
HEIDIKEN
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Berichten: 678
hey Poowie,

Waar is active W te verkrijgen en kun je er nog iets meer over vertellen?? Is het een gewone shampoo en met tonic bedoel je een lotion veronderstel ik?? Ik hoor het graag van je...
Heidiken
HEIDIKEN is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 13:47   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Heidiken,
Het is gewoon verkrijgbaar bij drogisterijen, maar jij bent toch ook allergisch voor propyleenglycol?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 17:33   #7
Tulips
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2008
Berichten: 34
Wat is er dan met dat propyleenglycol? is dat algemeen bekent dat men er allergisch voor is of opgemerkt op dit forum? Ik heb namelijk een soort serum van kerastase waar dat in zit en vroeg me af of ik daardoor een gevoelige hoofdhuid krijg of gewoon van de alcohol die erin zit.

Tulips
Tulips is offline   Met citaat reageren
Oud 26 januari 2009, 17:42   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tulips,
Veel mensen zijn totaal niet gevoelig voor propyleenglycol en het ligt natuurlijk ook aan het percentage. Anderen ervaren jeuk, branderigheid, droge hoofdhuid, schilfers en bij weer anderen ontaardt dat in een heftige allergie, waarbij de hele hoofdhuid vol komt te zitten met jeukende bultjes.
Als ik jou was, zou ik stoppen met dat serum.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Extreme haaruitval Lonneke Haarproblemen bij vrouwen 78 15 augustus 2011 21:43
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 11:57
De Oplossing tegen haaruitval????? Rob000 Medicijnen/haargroeimiddelen 4 2 september 2008 17:28
Extreme haaruitval Lonneke Haarproblemen bij vrouwen 26 9 oktober 2005 12:36
Shampoo/lotion tegen haaruitval vanvoor op het hoofd? JackTheRipper Medicijnen/haargroeimiddelen 9 7 mei 2002 23:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.