Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2006, 14:33   #1
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
SOA angst!

Voor m'n eigen gevoel zit ik mezelf weer eens in de nesten te werken of me zoals gewoonlijk weer eens enorm druk te maken. Nu is dit misschien een beetje vreemd onderwerp om dit hier te bespreken! Maar ja, aangezien we toch allemaal lekker anoniem zijn en we altijd wel leuke discussies kunnen hebben in de "van alles en nog wat..." thread en ik niet zou weten waar ik het anders moet bespreken dacht ik: "Ik gooi het hier op tafel!"

Ik heb afgelopen donderdag een behoorlijk leuk meisje ontmoet waar alles lekker mee klikte. Nu zijn we diezelfde avond al met elkaar naar bed geweest. Normaal doe ik dit nooit en eigenlijk was het op deze manier voor mij de eerste keer. Ik vertelde haar dat ik het alleen veilig wilde doen, maar daar scheen zij zich weinig van aan te trekken. Ze kwam maar steeds met mededelingen als dat ze condooms haat omdat ze stinken en de pret bederven en dat ze toch 100% zeker wist dat ze geen soa had. Ik dacht toen maar dat we het gewoon maar zouden kunnen laten bij voorspel maar toen we op het randje stonden of misschien wel over het randje gingen richting onveilig vrijen ben ik opgesprongen en naar buiten gerend om condooms te kopen. Misschien iets te laat. Ik weet het niet, maar hoop het niet.

De volgende dag (zoals gewoonlijk) begon ik me toch behoorlijk zorgen te maken over de hele situatie. Beloven dat je geen soa hebt is een vrij loze belofte en aangezien onveilig vrijen bij haar meer regel dan uitzondering is begon ik helemaal angstig te worden. Ze had een paar maanden geleden een soa test gedaan en was clean, maar is daarna nog met (ik geloof 2) jongens onveilig naar bed geweest maar ze beloofde me dat deze jongens ook clean waren. Eentje was maagd, dus dat was zeker het geval. Volgens haar dan. Maar de enige jongen die ik ken die met haar geweest is ben ikzelf en ik had als ik haar was mij absoluut niet op mijn woord geloofd. Het feit dat ze mij blind vertrouwde toen ik vertelde dat ik niks heb vond ik toch getuigen van een gigantische hoeveelheid naiviteit dat ik behoorlijk van streek ben. Jammer genoeg leek ze behoorlijk teleurgesteld dat ik haar niet blind vertrouwde en kwam aanzetten met het hele soa condoom verhaal.

Een meisje wie op de eerste avond al zo makkelijk is en zelfs liever had dat ik geen condooms kocht dan dat ik het wel deed maakt me verre van relaxed. Ik weet niet zo goed welk risico ik heb gelopen. Ik ga er vanuit dat ze niet tegen me liegt dat ze geen soa heeft, want ze gedraagd zich nu in ieder opzicht dat ze meer wilt dan alleen seks en ik heb gisteravond ook lief bij haar op de bank gehangen en een filmpje gekeken wat zo typisch is voor verliefde mensen! Ze is een enorm lief meisje en ze bedonderd me niet expres maar ze is zo naief dat ik niet weet in hoeverre ze zichzelf bedonderd en DUS mij weer.

Ik heb wel zitten lezen op soa.nl maar ik krijg van die site de indruk dat de enige manier hoe je veilig seks kan hebben is door je eerst van top tot teen met Cif te wassen, vervolgens je geheel in latex te kleden en je dan pas jezelf zou kunnen aftrekken. Dit lijkt me ook niet geheel een goed streven!

Ik vraag me af hoe jullie deze situatie zouden oplossen. Wat en hoe jullie dingen met haar zouden bespreken. Of jullie zelf dit soort situaties hebben meegemaakt en hoe jullie ze oploste.

Alvast bedankt.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 14:59   #2
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Playaaaaaaaaa

Doe een test? En met condoom is 99% veilig.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 15:12   #3
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Playaaaaaaaaa

Doe een test? En met condoom is 99% veilig.
Nou haha, ik ben niet echt een player. Hoewel ik misschien wel die indruk wek. Maar ik ben 23 en dit is voor mij op deze manier de eerste keer. Zij is eerder een playster. Of bestaat dat niet? In ieder geval ga ik wel een test doen, maar ik zou het liefst haar meenemen. Want stel dat ik clean ben wil het nog niet zeggen dat zij dat ook is. We hebben het tenslotte niet ECHT onveilig gedaan. Er is wel een risico dat ik wat van haar zou kunnen hebben dus dat het toch wel onveilig was, maar om dat te gaan uitleggen en in details te gaan treden lijkt me niet gewenst.

Maar ja dat met haar gaan bespreken zie ik wel tegen op. Iemand dit eerder gedaan?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 16:58   #4
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Is moeilijk, Guoy!


Maar je vindt haar hardstikke lief, en zoals ik het lees zal het niet bij deze keer blijven als het aan jou ligt.

Dus begin, NIET vlak voor de seks, maar in een 'neutrale' situatie te vertellen dat je haar een schat vind, dat je graag nog eens wat wilt, maar dat je zowel geeft om haar als om jouw gezondheid. Voor jullie beiden dus. Zeg dat jij misschien wel wat overbezorgd bent, maar dat je gewoon heerlijk met haar wil vrijen omdat je haar zo leuk vindt, en dat dat voor jou alleen maar kan als je zeker weet dat...
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 18:22   #5
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgie
Is moeilijk, Guoy!


Maar je vindt haar hardstikke lief, en zoals ik het lees zal het niet bij deze keer blijven als het aan jou ligt.

Dus begin, NIET vlak voor de seks, maar in een 'neutrale' situatie te vertellen dat je haar een schat vind, dat je graag nog eens wat wilt, maar dat je zowel geeft om haar als om jouw gezondheid. Voor jullie beiden dus. Zeg dat jij misschien wel wat overbezorgd bent, maar dat je gewoon heerlijk met haar wil vrijen omdat je haar zo leuk vindt, en dat dat voor jou alleen maar kan als je zeker weet dat...
Hee Georgie,

Dank je voor je reactie. Ik ga dit denk ik ook wel doen als we zeker met elkaar verder gaan. Het is ook wel moeilijk omdat ik haar eigenlijk moet vertellen dat ik haar niet vertrouw. Ik las op soa.nl dat je zelfs met condooms soa kunt krijgen. Ik word eigenlijk alleen maar bang van die site. Maar ik ga het ook zeker een keer met haar bespreken. Eerst kijken hoe alles zal verlopen. Zo'n soa test zou wel uitkomst bieden aangezien ze verder gewoon de pil slikt en als we zeker weten dat we beide niks hebben! M'n broer vond het trouwens een belachelijk idee om aan haar te vragen om zoiets samen met mij te laten testen. Hij vond dat ik dat pas na een paar weken of maanden zou mogen vragen als we 1000% zeker weten dat we met elkaar verder gaan. Hij heeft misschien wel een punt. Maarja als zij steeds zegt dat ze condooms haat dan moet ze dat maar laten testen voor mij als ze liever zonder doet. Bedankt voor je reactie!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 20:50   #6
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Het is niet zo dat je haar niet vertrouwt, je vertrouwt een situatie niet. Een SOA is geen kwestie van vertrouwen hebben in iemand, het is het oplopen van een simpele besmetting. En dat kan iedereen overkomen.

En wanneer weet je 1000% zeker dat je met elkaar verder wilt? Dan zou je dat over een paar weken of maanden in ieder geval mθt condoom moeten vrijen, zeker niet zonder. Een condoom biedt misschien niet alle gevallen voldoende bescherming, maar in de meeste echt wel. Het is jammer dat je meisje dat niet inziet, dan had ze geen problemen met condoomgebruik. Maar wat je zegt: als ze het met jou zo makkelijk zonder doet, doet ze dat met iemand anders ook.
Het blijft lastig. Veel mensen vatten inderdaad praten over dit soort zaken al op als een motie van wantrouwen. Ik denk dan wel eens aan het boekje van een Frans meisjes dat HIV opliep, het heet: "Ik kende hem maar ιιn dag".

Het is terecht dat je hier aandacht aan besteed. Het zijn allemaal vervelende ziektes.
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 22:24   #7
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Ja ik heb absoluut geen zin in ziektes. Stom van mezelf dat ik haar bijna op haar woord geloofde. Je moet mensen kunnen vertrouwen, maar ik had niet gedacht dat ik nog eens zou vallen op zo'n type meisje. We hebben allebei dezelfde interesses, dat was ook mede waarom het zo lekker klikte, maar allebei zijn we totaal anders opgevoed. Andere normen en waarden ander soort vrienden en een andere levensstijl. Zij is zorgeloos en ik tevol met zorgen en ben soms te goed gelovig. Ik moet de hele tijd denken aan die reclame: "wie laat zich dan ook naaien zonder condoom?". Dat ik mezelf bijna of misschien wel in deze situatie heb gegooid en op die avond geen MOMENT aan die reclame heb gedacht vind ik eigenlijk bizar. Dan is de reclame toch niet zo goed of al te lang niet op tv geweest! Niet gedacht dat ik nog eens zo stom zou zijn. Ik ga me ook laten testen of ik nou daadwerkelijk risico heb gelopen of niet. Ik hoorde van m'n klasgenoot die het ook heeft laten testen dat het iedere dag gratis wordt getest en dat er altijd een rij staat. Het schijnt dus bijna normaler te zijn dan naar de bakker te gaan waar NIET altijd een rij staat!
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 22:49   #8
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
al zou je een SOA hebben...wat dan? Tegenwoordig is elk soa te genezen...het zou een heel ander verhaal zijn geweest als je HIV oploopt ofzo.
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 22:51   #9
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
En dit is nou net de reden waarom God seks voor het huwelijk afkeurt
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 23:04   #10
flappie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2005
Berichten: 494
Ik dacht gelezen te hebben dat guoy atheοst is .
__________________
Regime
0,5 mg Dutasteride caps | sinds 16 mei 2006

Status
Rechterinham inmiddels ook al aangetast. Linkerinham al aardig richting NW2. Vooral diffuus haaruitval bij beide inhammen.
Begonnen aan duta omdat fina geen/weinig effect had.
flappie is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2006, 23:05   #11
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Haha, daar heb je me Biljartbal! Ik dacht wel dat dit nog in de discussie zou terug komen. Maar een soa lijkt me sowiezo niet relaxed. Of je nou getrouwd bent of niet... Maar ik vind seks niet iets zondigs ofzo. Jij houdt of hebt je ook gehouden aan geen seks voor het huwelijk?

En niet alle soa zijn te genezen. HIV/AIDS en herpes zijn niet te genezen, en candida is behoorlijk moeilijk om van af te komen, maar niet onmogelijk.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2006, 00:01   #12
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Haha, daar heb je me Biljartbal! Ik dacht wel dat dit nog in de discussie zou terug komen. Maar een soa lijkt me sowiezo niet relaxed. Of je nou getrouwd bent of niet... Maar ik vind seks niet iets zondigs ofzo. Jij houdt of hebt je ook gehouden aan geen seks voor het huwelijk?

En niet alle soa zijn te genezen. HIV/AIDS en herpes zijn niet te genezen, en candida is behoorlijk moeilijk om van af te komen, maar niet onmogelijk.

Ja oke herpes is inderdaad niet te genezen. Verder zijn alle soa's te genezen. Echter candida hoef je niet perse via seks te krijgen. Candida is gewoon een schimmelinfectie die je zo oploopt, althans ik heb het opgelopen...en het is inderdaad heel moeilijk ervan af te komen.

En nee ik heb mij ook niet gehouden aan seks voor het huwelijk, maar toen was ik niet echt nog met godsdienst bezig. Ik had ooit op mijn 18de een klapcondoom en dan ga je pas merken wat stress is . Ik dacht gelijk aan HIv natuurlijk, na 3 maanden laten testen>>>HIV- gelukkig. Maar ik was wel 14kilo lichter en een heel stuk kaler.

Seks vind ik maar gevaarlijk nu...

Je kan je gewoon anoniem testen bij de GGD in een ziekenhuis, binnen een week krijg je de uitslag. En het is ook nog eens gratis
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2006, 03:30   #13
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Biljartbal
Ja oke herpes is inderdaad niet te genezen. Verder zijn alle soa's te genezen. Echter candida hoef je niet perse via seks te krijgen. Candida is gewoon een schimmelinfectie die je zo oploopt, althans ik heb het opgelopen...en het is inderdaad heel moeilijk ervan af te komen.

En nee ik heb mij ook niet gehouden aan seks voor het huwelijk, maar toen was ik niet echt nog met godsdienst bezig. Ik had ooit op mijn 18de een klapcondoom en dan ga je pas merken wat stress is . Ik dacht gelijk aan HIv natuurlijk, na 3 maanden laten testen>>>HIV- gelukkig. Maar ik was wel 14kilo lichter en een heel stuk kaler.

Seks vind ik maar gevaarlijk nu...

Je kan je gewoon anoniem testen bij de GGD in een ziekenhuis, binnen een week krijg je de uitslag. En het is ook nog eens gratis
Nou dat zijn ware woorden die je verteld! Zo voel ik het ook. Ik ben ook enorm bang nu. Ik weet niet wat zij heeft. Hoe eerlijk ze tegen me is. Ik wil haar vertrouwen maar dat is gewoon moeilijk. Ik moet nu inderdaad nog een week wachten, kan me dan laten testen op een nare manier en moet dan nog 1 of 2 weken wachten voor de uitslag. Het liefst zou ik nu naar de GGD gaan en gelijk horen wat het is, maar ja. Voor HIV moet je idd nog 3 maanden wachten. Gelukkig is ze geen heroine gebruikster. En er is niet gigantisch veel mis gegaan. Ik kwam per ongeluk heel even in haar en ben er toen direct weer uit gegaan. Dat is het. Ik weet niet wat voor risico's ik nu loop. Ik weet niet in hoeverre tijd een rol van betekenis heeft in dit soort situaties. Of contact gewoon contact is of dat tijd een belangrijke functie heeft. Maar van het denken wordt ik niet erg vrolijk.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
• Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2006, 23:26   #14
Biljartbal
Banned user
 
Biljartbal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Berichten: 868
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Nou dat zijn ware woorden die je verteld! Zo voel ik het ook. Ik ben ook enorm bang nu. Ik weet niet wat zij heeft. Hoe eerlijk ze tegen me is. Ik wil haar vertrouwen maar dat is gewoon moeilijk. Ik moet nu inderdaad nog een week wachten, kan me dan laten testen op een nare manier en moet dan nog 1 of 2 weken wachten voor de uitslag. Het liefst zou ik nu naar de GGD gaan en gelijk horen wat het is, maar ja. Voor HIV moet je idd nog 3 maanden wachten. Gelukkig is ze geen heroine gebruikster. En er is niet gigantisch veel mis gegaan. Ik kwam per ongeluk heel even in haar en ben er toen direct weer uit gegaan. Dat is het. Ik weet niet wat voor risico's ik nu loop. Ik weet niet in hoeverre tijd een rol van betekenis heeft in dit soort situaties. Of contact gewoon contact is of dat tijd een belangrijke functie heeft. Maar van het denken wordt ik niet erg vrolijk.
Ik denk dat je ook niet al teveel zorgen moet maken. Daardoor krijg je weer eens andere lichamelijke/geestelijke klachten. Ik denk dat er niet zoveel aan de hand is. Maar zeker weten krijg je alleen dmv een test. Daarbij wens ik je succes maar ...komt goed jongen!
Biljartbal is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2006, 09:22   #15
Natascha24
HaarWeb lid
 
Natascha24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2005
Locatie: Belgium
Berichten: 86
Hoi Guoy!

Ik kan me levendig voorstellen dat je helemaal freaked out bent, want tegenwoordig worden we rond onze oren geslagen met gruwelverhalen rond SOA's en de hele rotzooi! Enerzijds is dit maar goed ook (want de risico's zijn reλel dat je iets oploopt zonder condoom), maar anderzijds zorgt het voor paniekreacties zoals bij jou (terwijl de kans dat jij iets opgelopen hebt niet zo groot is als ik je verhaal lees). Om je gemoedsrust terug te krijgen zou ik zeker zo snel mogelijk een test laten doen, want het lijkt me dat je je helemaal aan het opvreten bent van de zenuwen .
Wat het meisje betreft... Als je met haar verder wilt, zou ik het zeker met haar bespreken. Okι, het wordt geen makkelijk gesprek, zeker omdat je elkaar nog niet zo goed kent, maar het kan bij wijze van spreken van levensbelang zijn! En zoals je zegt, je denkt niet alleen aan je eigen gezondheid, maar ook aan dat van je meisje. Als je het rationeel met haar bespreekt en alle punten aangeeft die je hier al gegeven hebt, dan zal ze er volgens mij wel voor open staan. Dus even door de zure appel heenbijten zou ik zo zeggen! En dan genieten maar hι

Natascha
__________________
Regime:
2 x daags minoxidil 5 % (sinds november 2005)
visarome van La Biosthetique + ampules (sinds 10 november 2005)
Rooscure 3 ΰ 4 x per week (sinds november 2005)
af en toe Toppik (sinds oktober 2005)
Cystine B6 met zink (sinds december 2005)
Ijzer (sinds december 2005)


Gestopt:
minoxidil 3,75 %


In de toekomst?
Diane-35
Spiro
Finasteride???
Natascha24 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom doen wij dit? lisa12 TTM - Algemeen 11 6 september 2004 09:57
Nieuwe user, wat vraagjes Tai TTM - Algemeen 19 19 december 2003 14:12
zal erover denke eline TTM - Algemeen 6 15 oktober 2003 23:54
eindelijk... zazje TTM - Algemeen 6 31 maart 2003 11:26
Angst Kaantje TTM - Algemeen 8 28 mei 2002 22:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.