Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 december 2006, 21:47   #1
Roeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 129
Folligen

wat is nou het verschil tussen de WERKING van de folligen producten? ze zeggen alleen dat de 1 op de haarlijn moet(creme), de ander waar dunner haar is (lotion) en de spray moet gewoon over het haar gesprayed worden. maar kan bijvoorbeeld de spray ook op de haarlijn gebruikt worden ipv de creme en dat het toch DEZELFDE even effectieve werking heeft? want dat koop ik de spray, is stuk makkelijker en als het toch dezelfde werking heeft..
alvast bedankt,
roeltje
Roeltje is offline  
Oud 10 december 2006, 21:58   #2
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Thumbs down

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roeltje
wat is nou het verschil tussen de WERKING van de folligen producten? ze zeggen alleen dat de 1 op de haarlijn moet(creme), de ander waar dunner haar is (lotion) en de spray moet gewoon over het haar gesprayed worden. maar kan bijvoorbeeld de spray ook op de haarlijn gebruikt worden ipv de creme en dat het toch DEZELFDE even effectieve werking heeft? want dat koop ik de spray, is stuk makkelijker en als het toch dezelfde werking heeft..
alvast bedankt,
roeltje
en nog steeds geen idee hoe het forum werkt..... Dit soort vragen kan je dus het beste stellen in de thread die hier over gaat!
In dit geval is dat [copper peptides] Folligen, Tricomin en American Crew

Cream, lotion & spray zijn volgens mij gewoon drie verschillende formen van het product...
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline  
Oud 10 december 2006, 22:07   #3
Roeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 129
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tellmemore
en nog steeds geen idee hoe het forum werkt..... Dit soort vragen kan je dus het beste stellen in de thread die hier over gaat!
In dit geval is dat [copper peptides] Folligen, Tricomin en American Crew

Cream, lotion & spray zijn volgens mij gewoon drie verschillende formen van het product...
daar heb ik ook gereageerd tijdje geleden wil het alleen zo snel mogelijk kopen en niemand reageert. maar thnx voor de post
Roeltje is offline  
Oud 10 december 2006, 22:10   #4
tellmemore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2005
Berichten: 436
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roeltje
daar heb ik ook gereageerd tijdje geleden wil het alleen zo snel mogelijk kopen en niemand reageert. maar thnx voor de post
Gewoon wat meer zoeken op internet had je nog sneller geholpen
Folligen Lotion
Purified water, squalane, octyl palmitate, glycerol stearate, PEG-100 stearate, cetyl alcohol, copper peptides (hydrolyzed soy protein and copper chloride), glycine, stearic acid, glycine, saw palmetto oil, allantoin, propylene glycol, diazolinydinyl urea, methylparaben, propylparaben, herbal fragrance, tocopheryl acetate, retinyl palmitate. Folligen Cream
Purified water, squalane, octyl palmitate, glycerol stearate, PEG-100 stearate, cetyl alcohol, copper peptides (hydrolyzed soy protein and copper chloride), stearic acid, glycine, saw palmetto oil, allantoin, propylene glycol, diazolinydinyl urea, methylparaben, propylparaben, herbal fragrance, tocopheryl acetate, retinyl palmitate.

Folligen for Blondes with Tin Peptide
Purified water, aloe vera gel, soy peptides, squalane, arlacel 165, olive oil, stearic acid, cetyl alcohol, stannous dichloride dihydrate, allantoin, germaben II-E, retinyl palmitate, vitamin E, bronopol tocotrienols, Co-Q10.

Folligen Solution Therapy Spray
Purified water, aloe vera gel, copper peptides (hydrolyzed soy protein and copper chloride), glycine, glycerin, polysorbate-20, propylene glycol, allantoin, diazolinydinyl urea, methylparaben, propylparaben.

http://www.skinbio.com/orderhairproducts.html#folligenformen
__________________
Intern
(07.2005 - 4.2011 1/4 Proscar (1.25 mg finasteride) per dag)

Extern
07.2010 Spectral DNC-L
07.2010 Revita Shampoo

Status
NW2: situatie lijkt stabiel tot 2015


tellmemore is offline  
Oud 10 december 2006, 22:24   #5
Roeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2006
Berichten: 129
hehe die ingredienten zeggen me juist niets ik zie wel wat verschillen.. zoals dat de spray aloe vera bevat en de creme saw palmetto olie.. maar of de werking anders is en welke beter is? maarja, ik ga maar voor de spray denk ik dan maar
Roeltje is offline  
Discussie gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[copper peptides] Folligen, Tricomin en American Crew DHTkiller Medicijnen/haargroeimiddelen 349 21 januari 2014 21:43
Folligen resultaten elpa Medicijnen/haargroeimiddelen 1 4 mei 2006 10:33
Folligen Biljartbal Medicijnen/haargroeimiddelen 2 10 oktober 2003 21:47
waar folligen bestellen? alex Medicijnen/haargroeimiddelen 4 11 november 2002 16:19
Crinagen of Folligen... Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 0 6 oktober 2002 23:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.