Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 14 maart 2013, 13:09   #1
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Haarlijn verlagen + inhammen verdichten, advies gevraagd!

Goede dag mede haarweb-members,

Dit is mijn eerste post op dit forum, wel lees ik al een tijdje mee in de sectie haartransplantaties!
Mijn naam is Mark ben 35 jaar oud en ben woonachtig in Limburg.

Al sinds mijn vroege jeugd vind ik dat ik in vergelijking met anderen een "groot voorhoofd" heb, heb mij hier nooit heel erg druk om gemaakt.
Maar omdat mijn haar grens in de loop vd jaren toch wel een klein stukje naar boven is gekropen en (vooral) omdat ik toch wel een paar serieuze inhammen kado heb gekregen van moeder natuur, zit ik nu toch te overwegen een Fue ht te ondergaan.

Heb van mijzelf erg dun haar, wel heb ik VEEL haar, ik verdoezel dit met veel gel, en dat lukt mij aardig (al zeg ik het zelf!).

Mijn vraag aan jullie is dan ook (:
1-Wordt het getransplanteerde haar vd haarkrans een zelfde slag haar als het haar vd originele haarlijn, of is dit altijd een ander slag haar (met andere woorden valt dit op)?

2-Is een Fue ht te verbergen qua rood heid (en met een en ander verdoezelen met haar naar voren kammen, als ik 2 weekjes vrij neem van het werk (direct na de Fue ht?

3-Heeft een ht een natuurlijk effect als een (nu nog) kaal gebied behandeld wordt met ong 40 grafts per cm2 (qua dichtheid), of is dit nooit voldoende (hoeveel grafts is maximaal per cm2 op de haarlijn?)?

Alvast bedankt!
markr32 is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.