Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 24 december 2002, 12:24   #16
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hai Johnny

Duta zal in Nederland uitkomen als een prostaat medicijn net als Proscar. Je kunt het dan via je huisarts voorgeschreven krijgen om het net als Proscar tegen haaruitval te gebruiken.


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 24 december 2002, 19:04   #17
Uitgeblust
Alle beetjes helpen!
 
Uitgeblust's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 224
Citaat:
Originally posted by Johnny
Rocco,
Ik hoop het met je mee, maar is het realistisch? Ik bedoel: hoe lang is er niet over gedaan om finasteride in Nl geregistreerd te krijgen? En Duta is toch weer iets anders. Bovendien: als het in de Nederlandse apotheken ligt, dan kun je toch nog geen finas krijgen voor haarproblemen?
Groet,
Johnny
Daarnaast loop je dan geen risico meer dat je dure medicijn bij de douane in beslag wordt genomen ...
Uitgeblust is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2002, 12:49   #18
Rob
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 september 2001
Berichten: 61
Hey Rocco,

Op welke manier heb jij je duta besteld. Gaat dat erg omslachtig in zn werk? Wat zijn de totale kosten geworden?

Ikzelf zou het ook wel eenmalig op die wijze willen bestellen om de tijd te overbruggen totdat er goedkopere alternatieven zijn.

Bestaat er kans dat een dokter het ook voor zal schrijven wanneer het als prostaat medicijn in de Nederlandse apotheken ligt?
Zal het dan vergoed worden?

Heb je toevallig een msn adres, zodat we eens nader kunnen praten?

groeten Rob
Rob is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2002, 00:40   #19
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Hai Rob

Citaat:
Op welke manier heb jij je duta besteld. Gaat dat erg omslachtig in zn werk? Wat zijn de totale kosten geworden?
Ik heb mijn duta via www.menspharmacy.com besteld. Je vult alleen je gegevens in en je Duta is binnen een week of twee thuis. Alleen deze site is SUPER duur, je betaalt voor 100 pillen 425 Dollar en 7,5 Dollar verzendkosten, dus in totaal 432,5 Dollar, dit is iets van rond de 500 Euro !

Je kunt het ook via http://www.medicalwellnesscenter.com/ bestellen. Hier is het aanzienlijk goedkoper. Je komt volgens mij dan uit op 300 Euro ofzo. Ik ga mijn volgende bestelling ook hier proberen. Een makker hier heeft zijn Duta ook hiervandaan heb ik vernomen.

Citaat:
Bestaat er kans dat een dokter het ook voor zal schrijven wanneer het als prostaat medicijn in de Nederlandse apotheken ligt?

Als je een dokter hebt die verstand heeft van haaruitval en hormonen die daarbij een rol spelen, dan wel. Alleen je moet hem / haar wel goed kunnen overtuigen van hoe erg je dat medicijn wel niet nodig hebt.


Citaat:
Zal het dan vergoed worden?
Ja hoor, het is een gelijksoortig medicijn als Proscar en die wordt ook voor een groot deel vergoed.

Citaat:
Heb je toevallig een msn adres, zodat we eens nader kunnen praten?
Sorry Rob, ik blijf liever anoniem, ik hoop dat je begrip hiervoor zult hebben. Stuur anders een mailtje


Groetjes
Rocco is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2003, 17:53   #20
Michiel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Berichten: 18
Ik zie ook niet in waarom sommige mensen zich zo druk maken om dut wat betreft bijwerkingen. Het is goedgekeurd door de FDA ( deze zijn zeer strikt) dus gevaarlijk is het niet. Uiteraard kunnen er bijwerkingen optreden, maar dat heb je met elk medicijn, ook met asperine, hang af van de persoon. wat denk je van de Pil die door vrouwen wordt geslikt, dit zijn hormonen, en ook deze hebben voor sommige bijwerkingen, maar leveren geen gevaar op. Wij mannen ( sommige) hebben last van haaruitval, waarom geen medicijnen slikken die dit kunnen verhelpen. De hoeveelheid stress en spanningen die hier door tevens afnemen zijn juist weer gezond voor je!!!

Daarnaast sigaretten zijn , en is bewezen zeer slecht vor de gezondheid ( enorme hoeveelheid chemicalien) en deze zijn zonder recept overal verkrijgbaar??? Dat begrijp ik niet!

Maar goed, slik nu drie jaar fin, met succes, helaas laatste maanden lijkt het zijn effect verloren te hebben, dus ga nuu over op dut, hopelijk weer succes vor de komende jaren

Groet
Michiel is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.