Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 mei 2005, 10:04   #1
JPPP
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 3
Jeuk

Hallo Mensen,

Sinds kort heb ik dit fantastische forum ontdekt en hoop ik te ontdekken wat ik tegen jeuk. Even mijn verhaal: Sinds een aantal maanden heb ik een ongeloofelijke jeuk op een van mijn inhammen (op de rest van mijn hoofdhuid heb ik geen irritatie) Deze jeuk is onverdraagelijk en ik heb al van alles geprobeerd. Rooscure, Gel zonder alcohol, babyshampoo en nog een aantal andere zaken. Echter wordt het niet minder en wordt het haar ook steeds dunner daar (ineens erg veel haaruitval). Ik geef toe dat ik best wel eidel ben en dat ik hier erg mee zit. Ik heb op dit forum al lopen zoeke naar een oplossing maar heb deze helaas nog niet kunnen vinden!!

Weet iemand hoe ik van deze onzettende jeuk afkom, zodat ik weer een beetje kan genieten!! Wordt er op dit moment helemaal gek van!!
Zijn er tevens nog producten die beschadigd haar weer aanpakken?

Mensen, hopelijk kunnen jullie me helpen!!

bij voorbaat dank!
JPPP is offline   Met citaat reageren
Oud 20 mei 2005, 18:52   #2
monatoetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 april 2005
Berichten: 9
nizoral

heb je al eens nizoral hoofdgel gebruikt? Loop eens bij je huisarts binnen deze kan zien of de jeuk alleen van de haaruitval komt of ergens anders van.
monatoetje is offline   Met citaat reageren
Oud 22 mei 2005, 10:24   #3
JPPP
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 3
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monatoetje
heb je al eens nizoral hoofdgel gebruikt? Loop eens bij je huisarts binnen deze kan zien of de jeuk alleen van de haaruitval komt of ergens anders van.

Kan ik dit gewoon kopen in de winkel, deze gel? Ben al bij de huisarts geweest maar die praat er een beetje omheen en kom niet veel verder!
JPPP is offline   Met citaat reageren
Oud 29 mei 2005, 23:20   #4
zucht
HaarWeb lid
 
zucht's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 maart 2004
Berichten: 272
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JPPP
Hallo Mensen,

Sinds kort heb ik dit fantastische forum ontdekt en hoop ik te ontdekken wat ik tegen jeuk. Even mijn verhaal: Sinds een aantal maanden heb ik een ongeloofelijke jeuk op een van mijn inhammen (op de rest van mijn hoofdhuid heb ik geen irritatie) Deze jeuk is onverdraagelijk en ik heb al van alles geprobeerd.
Die jeuk is afkomstig van Alopecia Androgenetica... Het is een jeuk die in golven komt, maar eens bezig kan ie lang aanhouden en het meest herkenbare : krabben helpt niet, want het lijkt echt binnen in je huid te zitten. Krabben zal zelfs doorgaans de boel rood maken en je met nog meer jeuk achterlaten.

Ik ken het en heb zelf ook veel geprobeerd. Momenteel lijkt me dat Nizoral shampoo er aardig weg mee weet, maar als je die vaker dan 2 keer per week gaat gebruiken (tegen de jeuk helpt ie ook maar 1 dagje of zo) dan gaat ie zelf je huid irriteren (het is erg straf spul hoor). Een mengeling van middeltjes is dan nodig, maar ik heb de perfect week-mix nog niet gevonden. Een tijdje heb ik ook een lotion gebruikt van een shampoo merk dat me ff niet te binnen schiet ("pro vitamine D" of zoiets klinkt het in de reclames) maar hoewel het helpt (geeft je het alcohol-branderige gevoel op je huid dat de jeuk doet verdwijnen) lijkt het me dat de werking erg tijdelijk is en dat het daarna veel erger terug komt.
__________________
Huidige aanvalspositie :

Enkel nog Nizoral shampoo. Ik berust.
zucht is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2005, 08:42   #5
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
sinds kort geen last meer van jeuk op hoofd

[Zie topic]
Zou dit komen door het mooie weer, of door medicijnen?
(heb 1,5 maand propecia)
another is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Jeuk en haaruitval Tiuri AGA - Algemeen 152 10 augustus 2009 23:11
Jeuk onder haarwerk! Jente TTM - Algemeen 27 6 juni 2005 10:46
minox en jeuk timo2 Medicijnen/haargroeimiddelen 7 14 september 2004 09:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.