Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 december 2007, 20:53   #46
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy Bekijk bericht
Ik doelde in eerste instantie niet op eigen ervaringen (gelukkig maar), dus ik hoop niet dat je dat denkt. Maar aangezien het hypothetisch is ga ik ervan uit dat je op een fictief meisje doelt.
Uiteraard was het fictief.




Citaat:
Dit ben ik absoluut niet met je eens. Ik denk dat ware liefde en ware vriendschap van even grote waarde zijn, maar op totaal andere punten diep gaan. Beide hebben veel tijd nodig om te ontwikkelen en aangezien de vriendschap er al langer is dan de potentiele liefde kan je die vriendschap naar mijn mening niet al bij voorbaat op het spel zetten. Als die vriend daar toch voor kiest is hij sowiezo geen echte vriend van je. Wat dat betreft zijn dit soort situaties dus wel een goede graadmeter.
Je hoeft je vriendschap helemaal niet op het spel te zetten. Het feit dat je dit zo zal zien is een teken dat je niet verder gaat met eigen leven en niet naar andere meiden om je heen kijkt. Doe je dit wel dan kun je bijvoorbeeld blij voor hem zijn, dat hij eindelijk een leuk meisje gevonden heeft. Zo kun je het ook zien natuurlijk.

Hoe je het ook wendt of keert, verreweg de meeste mensen zullen voor liefde kiezen ipv vriendschap.

Natuurlijk gaan er heel veel relaties de mist in en gaan er mensen vreemd, maar als je er al met die insteek instapt dan kun je er maar beter helemaal nooit aan beginnen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2007, 00:37   #47
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Je hoeft je vriendschap helemaal niet op het spel te zetten.
In dit geval zet ik mijn vriendschap niet op het spel, maar hij. Als hij er met een ex van mij vandoor zou gaan geeft hij me reden hem niet te vertrouwen. Dit omdat deze actie van hem mij nog pijn kan doen. Als het hem niets kan schelen of hij mijn pijn doet of niet is hij dus duidelijk geen vriend van mij. Lijkt me simpel zat. Dat moet hij met zijn vriendschap voor mij kunnen inzien.

Er zijn vele duizenden date-bare meisjes/vrouwen in Nederland. Waarom hij nou percee mijn ex moet hebben is een teken van gebrek aan vriendschap en het niet rekening houden met mijn gevoelens. Als een vriend niet rekening wilt houden met mijn gevoelens is hij dus geen vriend van mij.

Citaat:
Het feit dat je dit zo zal zien is een teken dat je niet verder gaat met eigen leven en niet naar andere meiden om je heen kijkt.
Dit kan zo zijn, maar hij hoeft niet voor mij te bepalen wanneer ik in mijn hoofd klaar ben met een meisje en wanneer mijn hart het aan kan om mijn beste vriend met een meisje te zien waar ik nog gevoelens voor heb. Als hij dit voor mij gaat bepalen zou schandalig zijn. Hij schopt onze vriendschap omver als hij het hier niet met mij over kan hebben en "toestemming" aan mij kan vragen, oftewel het er met mij over kan hebben.

Citaat:
Doe je dit wel dan kun je bijvoorbeeld blij voor hem zijn, dat hij eindelijk een leuk meisje gevonden heeft.
Als ik geen gevoelens meer heb voor een ex heb en hij heeft het in zich om het eerst met mij er over te hebben, dan zal ik uiteraard blij voor hem zijn als het wat tussen hun wordt.

Citaat:
Hoe je het ook wendt of keert, verreweg de meeste mensen zullen voor liefde kiezen ipv vriendschap.
Als het gros van de mensen is zoals jij zal dit zo zijn. Als het gros van de mensen is zoals ik ben zal het niet zo zijn. Maar nogmaals: jij hebt het dus duidelijk over liefde wat iets totaal anders is dan verliefdheid waar ik het over heb. Verliefdheid kan uitgroeien tot liefde, maar is dus niet het zelfde. Vriendschap zou zowiezo sterker moeten zijn dan verliefdheid en om die reden zouden deze situaties van vrienden die er met exen van vrienden vandoor gaan niet moeten kunnen voorkomen. Dat dit wel het geval is betekent dat meer mensen liefde en verliefdheid door elkaar halen en/of dat mensen niet weten wat vriendschap in houdt.

Citaat:
Natuurlijk gaan er heel veel relaties de mist in en gaan er mensen vreemd, maar als je er al met die insteek instapt dan kun je er maar beter helemaal nooit aan beginnen.
Zo bedoel ik het natuurlijk niet. Neem alle risico's die je wilt nemen met meisjes. Alleen niet met exen van je vrienden zonder het daar van tevoren met hun over gehad te hebben.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08

Laatst gewijzigd door Guoy; 17 december 2007 om 00:41
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 17 december 2007, 07:18   #48
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
zozo heftig allemaal hier,nu oke ik heb mij voorgenomen dat in mijn geval een "hij" het niet waard is om mij druk te maken of hij nu met mijn beste vriendin gaat daten en uit vragen je kent het wel, ze passen qwa karakter zeer zeker wel bij elkaar , ik kan echt niet met hem door een deur en daarom had ik er een punt achter gezet, zo'n maand of 3 1/2 half geleden. maar goed ik vindt het een rare situatie,en dan te bedenken dat meneer,ook nog eens voor mijn raam heeft gegluurd of ik met een ander op de 'bank' zat dus wie is hier nu eigenlijk ooit gekwetst geweest....hij in zijn ego ik in mijn gevoel...nu ja...
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2007, 15:33   #49
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Steenbokje,

Als ik jou was, zou ik ook een punt zetten achter die "beste" vriendin, want met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 december 2007, 16:37   #50
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
zo is het maar net,wat men zaait zal geoogst worden,ze heeft me vaak nodig dat is mijn ervaring,en ik leef wel verder heb gelukkig nog meer vriendinnen/vrienden en mijn kind! daar ga ik voor.
geen man is het waard om te piekeren,die zulke geintjes uit haalt.
met andere woorden ik vertouw geen enkele man meer,(niet reêel van mij) maar tis mijn ervaring,denk dat ik maar non wordt.
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2008, 19:56   #51
Poezewoef
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2007
Berichten: 57
Hm dit hoorde hier helemaal niet...

Laatst gewijzigd door Poezewoef; 5 januari 2008 om 09:36
Poezewoef is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2008, 19:57   #52
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
wat hoort hier niet?
dat ik non wil worden?
of dat een vriendin gewoon met een zognoemd ex vriendje op stap ging,ben nu middels weken verder het interesseerd me geen barst meer...ken wel beter krijgen hahahahaha
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2008, 16:36   #53
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.275
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steenbokje Bekijk bericht
wat hoort hier niet?
dat ik non wil worden?
of dat een vriendin gewoon met een zognoemd ex vriendje op stap ging,ben nu middels weken verder het interesseerd me geen barst meer...ken wel beter krijgen hahahahaha
Ik denk dat poezewoef haar posting in de verkeerde rubriek had gedaan.

Wil je nog steeds non worden? Opzich lijkt me dat wel wat. (niet non, maar even een paar jaar je helemaal terugtrekken in een klooster).
Geen storingen meer van buitenaf en lekker tot je zelf komen.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2008, 08:55   #54
steenbokje
mooi hè? àlles!
 
steenbokje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2007
Locatie: rotterdam
Berichten: 240
nou mischien wel heb wel besloten dat even geen man meer in mijn leven komt,maar ben geen mannenhaatster maar ik denk dat ik mijn tijd beter kan verdelen met me dochter en me werk gewoon gezelligheid.
met vrienden en me beestjes waar ik ook mee show.
dus druk zat en kan geen aandacht geven aan een man.
bovendien ben ik zelf ook steeds niet lekker en tobt met hormonen.
eerst het 1 dan het ander
sorry voor poezewoef ik begreep de posting niet
groetjes steenbokje
steenbokje is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verhaal jeroen73 AA - Algemeen 8 8 februari 2006 15:44
wat is 1 proscar pil waard? high Medicijnen/haargroeimiddelen 3 2 juni 2005 19:32
Haarproblemen en ... liefde Francis AGA - Algemeen 39 6 augustus 2004 08:44
het is zover zazje Haarwerken 7 12 juni 2003 17:28
Het is echt de moeite waard! Danmaar Hirsutisme - Behandelingen 0 3 december 2002 15:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.