Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 augustus 2008, 17:50   #16
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
hoi hadewich


thnx van je tip van bleekmiddel bij kruitvat,maar ik kon het daar niet vinden ik vroeg het aan de medewerkster zij zegt dat ze het niet hebben.

Dus weet iemand van jullie mss waar je zo`n middel (liefs cream) kunt kopen.
Moii zegt dat ze het bij de apotheek hebben,weet je miss ook hoe het heet?

alvast thnx
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2008, 17:21   #17
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
Dat bleekmiddel waar ik het over had, zuurstofwater, dan je gewoon krijgen in een flesje bij de apotheek.

Een crème .. ik zou ook niet weten waar je die zou kunnen vinden. Ik ben ook op zoek naar iets om de haartjes op mijn armen te bleken, want die wil ik echt niet gaan weghalen.. Als ik ergens een crème vind om te bleken zal ik hier posten waar je hem kan krijgen.
Moii. is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2008, 13:42   #18
padje
HaarWeb lid
 
padje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 65
Een paar jaar geleden gebruikte ik ook ontkleuringscreme voor mijn armen.
Werkte prima.

Je hebt dit van het merk Silx (roze en paarse verpakkingen). Toen werd dit gewoon verkocht bij de etos en de kruidvat.

Met zulke producten is het wel belangrijk dat je een grote drogist opzoekt. Dus niet een kleintje in het dorp bijv, maar echt zo'n hele grote.
Vooral ontharingsproducten zitten standaard maar weinig in het assortiment bij kleinere winkels (heb zelf bij de kruidvat gewerkt).
Bij een grote zaak heb je vaak veel meer keus.

De etos heeft sowieso wel wat meer aanbod op ontharingsgebied naar mijn ervaring.

Je kunt heel veel producten ook online bestellen op allerlei websites.
Als je op google zoekt op 'silx bestellen' krijg je bij de 1e hit al een online drogist die de ontkleuringscreme aanbied (op de 2 pagina).
Je hebt dit ook nog speciaal voor het gezicht, maar dan moet je even verder googlen, heb ik ook al wel zien staan.
padje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 september 2008, 20:58   #19
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
oohw okej, padje thnx voor je tip.
ik woon in een dorp en je hebt gelijk dan hebben ze het niet,heb ook gevraagd.

dan maar bestellen op intenet.

nogmaals thnx
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2008, 17:29   #20
Moii.
HaarWeb lid
 
Moii.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juli 2008
Berichten: 74
Idd, bedankt Padje, ik ga ook maar eens op internet rondkijken of ik nog een goede ontkleuringscrème kan vinden.
Moii. is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2008, 19:00   #21
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
hoi wou ff zeggen; bij ons in de dorp hebben ze bij kruitvat toch wel silx gelukkig.
Ik heb het al gebruikt,enja je haartjes worden toch lichter.
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2008, 13:54   #22
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
ontkleuringcreme

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moii. Bekijk bericht
Idd, bedankt Padje, ik ga ook maar eens op internet rondkijken of ik nog een goede ontkleuringscrème kan vinden.
Zat je in Belgie of in NL? Ik ken alleen winkels in NL maar er zijn best goede cremes die werken.

gr

Lanny
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 7 september 2008, 16:12   #23
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
hoi lanny ,

vertel.....weet je waar je zulke cremes kunt kopen?

groeten
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2008, 16:33   #24
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
let toch een beetje op dat de huid niet mee verkleurt, wat kan gebeuren, probeer het dus eerst uit op een klein stukje, en let zeker in het gezicht op met die ontkleuringscremes...
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2008, 17:56   #25
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
met silx verkleurt je huid wel een beetje,maar dat gaat gwn weg na paar uurtjes
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2008, 18:52   #26
SatouSei
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 35
Ik heb ook net silx gekocht, en wel bij een 'drogistotheek,' een kruising tussen een drogist en een apotheek. Ze hadden geen ander ontharingsmiddel zoals zuurstofwater ofzo (niet dat ik hier specifiek naar vroeg maar silx was het enige wat ze kon vinden). Ik heb het nog niet gebruikt, maar ik vraag me af: gaat het wel een beetje lang mee? Het zijn nogal kleine tubetjes voor maarliefst iets van 7 euro ofzo, en als ik er b.v. mijn onderarmen mee wil doen kan ik me zo voorstellen dat het zo op is... en hoe vaak moet je je haren bleken ongeveer?
SatouSei is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2008, 08:51   #27
padje
HaarWeb lid
 
padje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Berichten: 65
De ontkleuringscreme die ik gebruikte voor mijn armen ging wel aardig lang mee. Ik geloof dat ik het toen misschien 1x in de 8 weken gebruikte.

Alleen had ik toen van streps 2 potjes. Een met poeder en een met gel zaten er in een doosje. Dit moest je dan bij elkaar mengen.
Ik deed hier geloof ik 2x mee. Maarja, dan was ik al wel 4 maanden verder dus .

Maar je moet het 10 minuten laten zitten ofzo, en dat gaat echt afschuwelijk jeuken! Dus ik nam altijd wat te lezen mee naar de badkamer ter afleiding .

De eerste paar uurtjes had ik wel witte vlekken op mijn huid, maar dat trok vanzelf weg.
padje is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2008, 13:03   #28
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
ik heb indertijd zuurstofwater of waterstofperoxide, of zoiets, gebruikt, een bleekmiddel dat je in een potje bij de apotheek kon krijgen, en heb nog weken met een oranje snor(de huid eronder die vreemdgekleurd was gebleekt door dat middel, die ik dan op alle mogelijke manieren probeerde te verminderen door citroensap in de zon laten drogen op de huid, scrubben, etc etc, wat niets hielp natuurlijk) rond gelopen, de witte vlekjes trokken idd wel weg na een paar uur.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2008, 18:15   #29
victoria
viky
 
Geregistreerd: 21 april 2008
Locatie: winterswijk(acherhoek)
Berichten: 22
ik gebruik al een tijdje silx, bij mij zitten er 2 tubes die moet je samen mengen en 2-3 min laten en dan gewoon met water weghalen als het goed is staat het ook erbij.
Als je het alleen voor je onderarmen gebruikt dan zijn 2 tubes wel genoeg denk ik, ik doe ook mijn onderarmen.
Na 1x zie je nie gelijk veel resultaat je kunt het dan nog na 3 dagen weer doen en als het goed is is het helemaal blond.

maar ff een vraagje!
ik heb silx ontkleuringcreme gekocht voor je gezicht(die gebruik ik ook voor mijn onderarmen) maar heb je die ook voor je lichaam?
victoria is offline   Met citaat reageren
Oud 15 september 2008, 23:54   #30
SatouSei
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 35
Ik heb silx nu ook gebruikt op mijn onderarmen en buik (het is idd eigenlijk alleen voor gezicht maargoed) en ik moest het ook 2 keer gebruiken voor duidelijk resultaat. Maar op mijn buik zie ik eigenlijk niet zo heel goed resultaat, maar het is ook gewoon zo dat bleken wel helpt maar als je maar genoeg haar hebt blijf je het flink zien. Maargoed, ik heb het rond mijn navel gebruikt en op het streepje daar boven. Dat streepje is niet heel erg donker maar wel redelijk donker, en ik heb nou niet het idee dat het na 2 behandelingen erg veel lichter is geworden. Op mijn armen zie ik wel duidelijker verschil. De tubes zijn nu wel zo goed als leeg, ik zal er mijn navel enzo nog wel een keertje mee kunnen doen misschien en heb dan hopelijk dan ook nog een paar druppels over om mijn lip een 2e keer te doen. Maar anders laat ik mijn armen de volgende keer gewoon achterwege want die vind ik niet zo heel erg.
SatouSei is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
tips mbt een haarwerk kleuren? Paco71 Haarwerken 24 29 januari 2008 16:42
Nieuwe; die wel wat tips kan gebruiken. Hestia Haarproblemen bij vrouwen 2 22 oktober 2007 00:19
tips voor een beginnende "Kale" markie AGA - Algemeen 2 13 maart 2006 18:23
Tips & Tricks voor mensen met een haarwerk. Salvamia Haarwerken 0 16 januari 2005 15:15
Zelf rug scheren (of met ontharingscreme ontharen). Iemand tips? notsosmooth Hirsutisme - Algemeen 0 23 februari 2004 15:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.