Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 augustus 2008, 19:38   #1
rudolfs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2008
Berichten: 4
advies gevraagd

Hallo allemaal ik ben 22 jaar en verlies al wat meer haar dan normaal en dat is niet zo mooi. Ik wil jullie daarom graag om advies vragen. Mijn vader is kaal en begon rond deze leeftijd kaal te worden. Ik ben bang dat het nu mijn beurd is. Dat ik kaal zou worden dat stond voor mij wel vast, maar ik had gehoopt dat dit iets later zou gebeuren. Dit eerste tekenen zie je aan de voorkant. Ik wil dit eigenlijk wat uitstellen omdat ik nog niet zo oud ben.

Nu heb ik al het een en ander uitgezocht op internet en zag dat er heel wat medicijnen op de markt zijn. Deze zijn niet geheel zonder bijwerking.

Ik ben ook eigenlijk niet van plan om allerlei medicijnen te gaan slikken of haartransplantaties te doen.

Nu las ik ook het verhaal op de volgende site: http://www.haaruitval-stoppen.nl en deze meneer heeft het over aminozuren en dat hiermee zijn haaruitval is gestopt. Ook geeft hij een site om deze te kunnen bestellen: www.juvel-5.nl Klopt het dat dit haaruitval kan stoppen.

Nou vroeg ik me af of iemand hier al enige ervaring mee heeft. Positief / Negatief.

Ook ben ik op zoek naar wat andere goede adviezen die haaruitval kunnen uitstellen. Of zijn die er niet en kan ik beter mijn geld investeren in een mooie tondeuze

Alvast bedankt voor jullie adviezen
rudolfs is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 21:17   #2
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Alles wat zou kunnen helpen wijs je bij voorbaat af en die aminozuren doen ook echt niets. Alleen een haarwerk ('pruik') blijft dan over als optie. Of zoals je zelf al aangeeft, de tondeuze. De Braun Cruzer schijnt heel hip te zijn, daarmee kun je ook je lichaamsbeharing onder controle houden
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2008, 21:28   #3
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudolfs Bekijk bericht
Hallo allemaal ik ben 22 jaar en verlies al wat meer haar dan normaal en dat is niet zo mooi. Ik wil jullie daarom graag om advies vragen. Mijn vader is kaal en begon rond deze leeftijd kaal te worden. Ik ben bang dat het nu mijn beurd is. Dat ik kaal zou worden dat stond voor mij wel vast, maar ik had gehoopt dat dit iets later zou gebeuren. Dit eerste tekenen zie je aan de voorkant. Ik wil dit eigenlijk wat uitstellen omdat ik nog niet zo oud ben.

Nu heb ik al het een en ander uitgezocht op internet en zag dat er heel wat medicijnen op de markt zijn. Deze zijn niet geheel zonder bijwerking.

Ik ben ook eigenlijk niet van plan om allerlei medicijnen te gaan slikken of haartransplantaties te doen.

Nu las ik ook het verhaal op de volgende site: http://www.haaruitval-stoppen.nl en deze meneer heeft het over aminozuren en dat hiermee zijn haaruitval is gestopt. Ook geeft hij een site om deze te kunnen bestellen: www.juvel-5.nl Klopt het dat dit haaruitval kan stoppen.

Nou vroeg ik me af of iemand hier al enige ervaring mee heeft. Positief / Negatief.

Ook ben ik op zoek naar wat andere goede adviezen die haaruitval kunnen uitstellen. Of zijn die er niet en kan ik beter mijn geld investeren in een mooie tondeuze

Alvast bedankt voor jullie adviezen
Niet doen !!!!!!! ,kan je evengoed multivitaminen slikken ,dat is juist hetzelfde als je de ingrediënten bekijkt ...en dat zal je haaruitval echt niet stoppen .Op deze manier verkoopspraatjes voor een product kom je heel veel tegen op internet ...enkel hun portemonnee heeft er baat bij.

L-Arginine 560,0 mg * L-Glutamine 224,0 mg * Vitamine C 132,0 mg 220 Glycine80,0 mg * L-Cysteine44,0 mg * Vitamine B6 6,0 mg 300 Niacine5,5 mg 31Pantotheenzuur4,9 mg 82Vitamine B2 4,8 mg 300 Zink 4,8 mg 32 Vitamine B1 4,0 mg 300 Foliumzuur 0,6 mg 300 Biotine 0,44 mg 133 Vitamine B12 0,003 mg 300
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2008, 01:05   #4
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Rudolfs,

Je kunt wel starten met minoxidil-lotion of foam op je hoofd aanbrengen; het is echter geen tijdelijke kuurtje, je moet het levenslang volhouden, anders vallen de haren gewoon weer uit.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2008, 12:05   #5
rudolfs
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2008
Berichten: 4
Ok Hanna

Maar waar kan je zoiets kopen, hoe vaak moet je dit aanbrengen en hoe duur is het.
rudolfs is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2008, 12:10   #6
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Daar is al ontzettend veel over geschreven op dit forum, maar even in het kort: bij minoxidil.com (neem dan 5% zonder propyleenglycol) of goedkoper via ebay (Rogaine Foam = 5% zonder ppg, foam aanbrengen met een kwastje) of in België bij een apotheek zonder recept en goedkoop.
Twee maal per dag 1ml aanbrengen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2009, 17:47   #7
Tobo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2009
Berichten: 2
Sinds juli dit jaar heb ik Juvel-5 gebruikt.
Ik ben eraan gekomen (lees: ingestonken) via de website haaruitval-stoppen.nl. Hier verwijst die Frank naar de website van Juvel-5.
Het product is inderdaad niet meer dan een multi-vitamine + wat aminozuren. Aminozuren helpen misschien bij de fitness-sport maar het helpt niet om haaruitval tegen te gaan. Je kunt dus net zo goed een pot multivitamine halen bij het kruidvat. (Is ook nog 5 x goedkoper)

Juvel 5 biedt op de website ook producten aan voor gewichtsbeperking en voor betere gewrichten. Het enige wat verschilt is de samenstelling / hoeveelheid van de vitaminen. Oplichterij dus. Die Frank is gewoon eigenaar of aandeelhouder van Juvel-5.

Niet doen dus!
Tobo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2009, 18:22   #8
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tobo Bekijk bericht
Sinds juli dit jaar heb ik Juvel-5 gebruikt.
Ik ben eraan gekomen (lees: ingestonken) via de website haaruitval-stoppen.nl. Hier verwijst die Frank naar de website van Juvel-5.
Het product is inderdaad niet meer dan een multi-vitamine + wat aminozuren. Aminozuren helpen misschien bij de fitness-sport maar het helpt niet om haaruitval tegen te gaan. Je kunt dus net zo goed een pot multivitamine halen bij het kruidvat. (Is ook nog 5 x goedkoper)

Juvel 5 biedt op de website ook producten aan voor gewichtsbeperking en voor betere gewrichten. Het enige wat verschilt is de samenstelling / hoeveelheid van de vitaminen. Oplichterij dus. Die Frank is gewoon eigenaar of aandeelhouder van Juvel-5.

Niet doen dus!
Is dit 'de' Frank, ook wel bekend hier onder de naam 'Hairobservator' die ook binnenkort met een wondermiddel zou komen??
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2009, 22:33   #9
M1989
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juni 2009
Berichten: 148
Hmmm. Tja ik gebruik 't ook maar ik ben er denk ik tevreden mee. Althans, laten we zeggen dat het voor mijn gevoel niet achteruit is gegaan. Mja dat hoeft misschien ook niet daaraan te liggen. Misschien is het dan meer het placebo effect voor mij haha, en dat voelt dan weer goed
M1989 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 oktober 2009, 23:09   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Is dit 'de' Frank, ook wel bekend hier onder de naam 'Hairobservator' die ook binnenkort met een wondermiddel zou komen??
HO heet geen Petersen, maar ja, je weet nooit hoeveel aliassen hij erop na houdt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2010, 17:17   #11
Medelotgenoot
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 maart 2010
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudolfs Bekijk bericht

Nu las ik ook het verhaal op de volgende site: http://www.haaruitval-stoppen.nl en deze meneer heeft het over aminozuren en dat hiermee zijn haaruitval is gestopt. Ook geeft hij een site om deze te kunnen bestellen: www.juvel-5.nl Klopt het dat dit haaruitval kan stoppen.:
Lieve Mensen,

Je blijft natuurlijk altijd hopen op dat ene wondermiddel, zo ik ook.
En ik ben er ook bijna ingetrapt, maar kijk alsjeblieft deze websites eens na, allemaal precies hetzelfde. Het is echt een hele slimme manier van reclame maken!

http://www.haaruitval-stoppen.nl/
http://www.slaapbeter.com/
http://www.afvallen-zonderdieet.nl/
http://www.potentie-verhogen.nl/

Echt een hele slimme manier van reclame....
Medelotgenoot is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd met foto's henk1106 AGA - Algemeen 59 15 oktober 2008 01:27
Advies gevraagd!! Pharell Chirurgische behandelingen 2 11 juli 2008 13:24
Korpos (advies gevraagd) Sjacco Hirsutisme - Behandelingen 1 7 februari 2007 22:08
Advies gevraagd Michelv Chirurgische behandelingen 41 3 juni 2005 15:41
Advies gevraagd! Ricardo AGA - Algemeen 2 24 juli 2002 02:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:29.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.