Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback

Reageren
 
Discussietools Weergave
Oud 30 december 2006, 17:38   #61
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik ben geen hoofdmoderator in deze rubriek en dus kan ik de threadtitel zelf niet wijzigen. Ik heb het verzoek ingediend bij mijn collega's maar die vieren nu kerstvakantie dus die zijn er nog niet aan toegekomen. Niet zo snel conclusies trekken dus. Ik vind je erg negatief ingesteld!
Oeps,
Kijk eens wat je hier antwoord (deze thread post 12):

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik ben simpelweg de enige actieve moderator in M/H, dus het kan naar niemand anders gericht zijn.
Deed me denken dat jij wel de mogelijkheid hebt.
Mijn fout. Excuses.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Ik snap niet zo goed waar die verwijzingen naar WIlfried posts voor dienen. Zijn dit voorbeelden van selectief modbeleid, of is het wat anders?
Nee, daar staan veel alternatieve methoden in om haarproblemen op te lossen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Heb je nu nog bezwaren of klachten Gletscher? Ik heb op jouw drie punten in ieder geval hierboven al een antwoord gegeven. Daar heb jij nog niets op teruggeschreven. Daardoor is het mij nu niet duidelijk waar nu nog onvrede is. Mocht die er nog zijn, wil je die dan nog een keer duidelijk formuleren?
Nou, ik ben heel tevreden met je antwoorden en wil je daarvoor bedanken.
Er is geen onvrede. Ik heb mijn zegje gedaan en ik zie dat de titels gewijzigd zijn. Helemaal verkeerd nu maar dat krijg je als je dat gaat doen. Zal ook wel weer opgelost worden. Daarbij hoeven wij het niet met elkaar eens te zijn. Saai forum zou het worden.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 17:46   #62
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Ik vind persoonlijk niet dat Tiuri te weinig ruimte laat voor alternatieven. Ik had het gevoel dat jij dat vond. Mede door je onderstaande kritieken. Voornamelijk deel 2 van punt 1 en punt 2. En als je zegt dat ik voor die alternatieven alle posts van Wilfried moet doorlezen (wat er behoorlijk veel zijn) dan wordt er toch genoeg ruimte gelaten? Zelfs Wilfried vindt dit.
Ik heb ook nooit gezegd dat er geen ruimte voor is Guoy. Het gaat erom dat iemand een dergelijke titel boven mijn post plaatst die daardoor o.a. jou dat laten vermoeden. Daar heb ik commentaar op aangetekend.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
En ik kan eerlijk gezegd geen alternatieven vinden in Wilfried's posts. Anthonie noemt er wel een paar, maar we kunnen toch niet serieus newbie's gaan aanraden hulp bij Engelen te gaan zoeken als alternatief voor fina? In het medicijnen en haargroeimiddelen worden echt ZAT scams afgemaakt. Kijk als iets geen wetenschappelijke backup heeft dan is het gewoon niet echt te vertrouwen. En finasteride is één van de weinig bewezen middelen. Het is daarom ook logisch dat er hier continu threads over ontstaan. Tiuri houdt dit overigens prima binnen de perken door hier slotjes op te zetten. Dus ik zie niet zoveel reden tot kritiek en al helemaal niet voor het gebruiken van woorden als "Haarwebpolitie".
Ik heb zelf 3 jaar contine finsteride geslikt zonder zichtbaar resultaat, maar wel met non stop bijwerkingen zoals o.a. extra haaruitval. Ik ben dus een van de, misschien weinige, die op zoek zijn naar alternatieven.

Daarbij heeft Wilfried haar haarprobleem wel opgelost door de methoden die zij beschrijft en dat is beslist geen hulp bij de engeltjes zoeken.
Zowel het drastisch verminderen van haaruitval als de hergroei van haren heeft zij weten te bewerkstelligen.
Jammer dat je daar niet veel van mee hebt gekregen.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 18:57   #63
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Ik heb ook nooit gezegd dat er geen ruimte voor is Guoy. Het gaat erom dat iemand een dergelijke titel boven mijn post plaatst die daardoor o.a. jou dat laten vermoeden. Daar heb ik commentaar op aangetekend.
Dus dat is het? Dan is er toch niet zoveel aan de hand. Is de threadtitel nu wel goed? Of hoe wil jij hem?
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 19:05   #64
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Ik heb mijn zegje gedaan en ik zie dat de titels gewijzigd zijn. Helemaal verkeerd nu maar dat krijg je als je dat gaat doen. Zal ook wel weer opgelost worden. Daarbij hoeven wij het niet met elkaar eens te zijn. Saai forum zou het worden.
Whahaha Oeps het is nu precies verkeerd om, ik had het verkeerd doorgegeven Mijn fout, ik zal een nieuw verzoek indienen om dit weer goed te zetten.

EDIT: gefixed!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 31 december 2006 om 13:22
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2006, 21:01   #65
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Ik heb zelf 3 jaar contine finsteride geslikt zonder zichtbaar resultaat, maar wel met non stop bijwerkingen zoals o.a. extra haaruitval. Ik ben dus een van de, misschien weinige, die op zoek zijn naar alternatieven.

Daarbij heeft Wilfried haar haarprobleem wel opgelost door de methoden die zij beschrijft en dat is beslist geen hulp bij de engeltjes zoeken.
Zowel het drastisch verminderen van haaruitval als de hergroei van haren heeft zij weten te bewerkstelligen.
Jammer dat je daar niet veel van mee hebt gekregen.
Je bent absoluut de enige niet die zoekt naar alternatieven! Ik durf zelfs te beweren dat iedereen hier continu op zoek is naar alternatieven. De meesten overigens naar alternatieven die -als het even kan- bewezen effectief werken tegen AGA.

En ik moet zeggen dat ik van 'Wilfried' niet weet wat de oorzaak van het haarverlies ooit was. Stel dat het stress gerelateerde haaruitval was, dan kan werken aan je zelfbeeld heel goed een berg stress wegnemen. Maar of dat op AGA effect heeft zouden we kunnen bediscussieren. En als iets effect heeft op AGA bij een vrouw, heeft het dan eenzelfde effect bij een man? Ik ben dat soort dingen in de posts niet tegengekomen.

Je hebt het steeds over alternatieven die Wilfried aandraagt en ik heb er een paar bij elkaar gescharreld, MAAR daar wordt in de regel alleen een alternatief aangedragen en niet vermeld hoe of wat, wanneer en hoe vaak.

Als ik mijn bio-energie effectief zou willen benutten, dan hoor ik daar graag meer over. Liefst niet alleen via een verwijzing naar een boek, maar juist hoe iemand zoals Wilfried/Karin/Eva dat persoonlijk in zijn of haar leven heeft ingepast.

Hetzelfde geldt voor engelen om hulp vragen. Hoe bereik ik bijvoorbeeld mijn beschermengel, hoe leg ik mijn vraag om meer haar voor en kan ik met dezelfde methode ook aartsengelen benaderen? Mocht dit niet werken, kan ik dan ook gevallen engelen benaderen en wat zijn dan de risico's voor mijn ziel?

Ik kan 1000 alternatieven verzinnen, varierend van mijn hoofd iedere morgen beleggen met gerookte paling tot drie maal daags zachtjes op de muur kloppen en mijn huisgeesten vragen om over mijn haren te waken, maar een ieder zal toch willen weten waarom ik effect verwacht en als ik effect waarneem, hoe groot dat precies is en wat ik ervoor gedaan heb.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 30 december 2006 om 21:05
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2006, 12:56   #66
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Als ik mijn bio-energie effectief zou willen benutten, dan hoor ik daar graag meer over. Liefst niet alleen via een verwijzing naar een boek, maar juist hoe iemand zoals Wilfried/Karin/Eva dat persoonlijk in zijn of haar leven heeft ingepast.

Goede vragen AnthonieH.
Het zou mooi zijn als zij zelf duidelijk haar weg naar de oplossing in een post kan beschrijven. En het liefst zonder boekcitaten, verwijzingen daargelaten! Ik vind dat ik het niet moet doen voor haar. Ze gaf gisteren aan minder Haarweb te bezoeken maar wellicht kan ze een duidelijke samenvatting geven van alles wat ze heeft toegepast om tot een oplossing te komen.

Laatst gewijzigd door gletscher; 31 december 2006 om 12:59
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2006, 13:17   #67
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Dus dat is het? Dan is er toch niet zoveel aan de hand. Is de threadtitel nu wel goed? Of hoe wil jij hem?
Volgens mij is er inderdaad niet veel aan de hand. In de eerste post van deze thread geeft Gletscher nog aan dat hij zeer ontevreden is met de haarwebpolitie die elke kans aangrijpt om selectief te modereren als het gaat over alternatieve middelen. En nu geeft hij opeens aan dat er geen onvrede meer is. Kennelijk is de kritiek als sneeuw voor de zon verdwenen.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2007, 13:43   #68
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Zegje gedaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
Volgens mij is er inderdaad niet veel aan de hand. In de eerste post van deze thread geeft Gletscher nog aan dat hij zeer ontevreden is met de haarwebpolitie die elke kans aangrijpt om selectief te modereren als het gaat over alternatieve middelen. En nu geeft hij opeens aan dat er geen onvrede meer is. Kennelijk is de kritiek als sneeuw voor de zon verdwenen.
Eens kijken wat de toekomst gaat brengen.

Happy 2007.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2007, 15:45   #69
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Eens kijken wat de toekomst gaat brengen.

Happy 2007.
"Zegje gedaan", staat er in je vorige post als titel.

Ik vind het eerlijk gezegd geen sterk zegje. Je komt aan met een berg kritiek in je eerste post, later verander je deze kritiek, als ik daar serieus antwoord op probeer te geven zeg je dat er helemaal geen onvrede is, en nu heb je opeens je 'zegje gedaan'.

Je mag je zegje dan wel gedaan hebben, maar het is voor mij geheel onduidelijk wat je dan precies wilde zeggen. Je hebt nog geen één voorbeeld kunnen geven van het zogenaamde selectieve modbeleid, en met opmerkingen als 'Eens kijken wat de toekomst gaat brengen' wordt het allemaal niet duidelijker.

Dus ofwel je zat gewoon een beetje te zeuren om het zeuren, ofwel je hebt niet het fatsoen om toe te geven dat je kritiek bij nader inzien nergens op sloeg. In beide gevallen erg irritant. Ik heb er in ieder geval nu al erg veel spijt van dat ik zoveel moeite heb gedaan om je serieus te antwoorden.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2007, 18:45   #70
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri
"Zegje gedaan", staat er in je vorige post als titel.

Ik vind het eerlijk gezegd geen sterk zegje. Je komt aan met een berg kritiek in je eerste post, later verander je deze kritiek, als ik daar serieus antwoord op probeer te geven zeg je dat er helemaal geen onvrede is, en nu heb je opeens je 'zegje gedaan'.

Je mag je zegje dan wel gedaan hebben, maar het is voor mij geheel onduidelijk wat je dan precies wilde zeggen. Je hebt nog geen één voorbeeld kunnen geven van het zogenaamde selectieve modbeleid, en met opmerkingen als 'Eens kijken wat de toekomst gaat brengen' wordt het allemaal niet duidelijker.

Dus ofwel je zat gewoon een beetje te zeuren om het zeuren, ofwel je hebt niet het fatsoen om toe te geven dat je kritiek bij nader inzien nergens op sloeg. In beide gevallen erg irritant. Ik heb er in ieder geval nu al erg veel spijt van dat ik zoveel moeite heb gedaan om je serieus te antwoorden.

Nou breekt me de klomp!!!

Lees ff post 40 van deze thread nog een keer.
Overduidelijk voorbeeld van selectief moderatorbeleid.
Deze gehele thread is al een duidelijk tweede voorbeeld.

Zo kan ik er nog wel een aantal plaatsen.
Wil je dat echt? Continue in herhaling vallen?
Dacht dat jij wel wat beters te doen had.
Aangezien blijkbaar alleen jij deze moderator fratsen flikt zie je het zelf niet eens.

Wie zit hier nou te zeuren? Neem mijn commentaar en doe er iets constructiefs mee of ga lekker wat anders doen als iedere keer de zaak weer op te porren. Voor mij hoef je echt niet in herhaling te vallen. Je lijkt wel of je een thread wilt als dat gedoe over het geloof. Tjongejongejonge.

Mijn kritiek blijft zoals die in de eerste post staat.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2007, 19:49   #71
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Nou breekt me de klomp!!!

Lees ff post 40 van deze thread nog een keer.
Overduidelijk voorbeeld van selectief moderatorbeleid.
Deze gehele thread is al een duidelijk tweede voorbeeld.

Zo kan ik er nog wel een aantal plaatsen.
Wil je dat echt? Continue in herhaling vallen?
Dacht dat jij wel wat beters te doen had.
Aangezien blijkbaar alleen jij deze moderator fratsen flikt zie je het zelf niet eens.

Wie zit hier nou te zeuren? Neem mijn commentaar en doe er iets constructiefs mee of ga lekker wat anders doen als iedere keer de zaak weer op te porren. Voor mij hoef je echt niet in herhaling te vallen. Je lijkt wel of je een thread wilt als dat gedoe over het geloof. Tjongejongejonge.

Mijn kritiek blijft zoals die in de eerste post staat.
Een beetje respect graag, je hoeft hier niet te posten ofzo.
Als ik het oneens ben met Tiuri,...en dat is wel eens gebeurd is dat constructief opgelost...met zinnen als " Aangezien blijkbaar alleen jij deze moderator fratsen flikt zie je het zelf niet eens." kom je er niet, en krijg je alleen maar stress...en je weet dat stress haaruitval kan versnellen
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Ti.JPG‎ (37,3 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: jpg gl.JPG‎ (16,9 KB, 12x gelezen)
__________________
Regime:
noks
another is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2007, 21:03   #72
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Nou breekt me de klomp!!!

Lees ff post 40 van deze thread nog een keer.
Overduidelijk voorbeeld van selectief moderatorbeleid.
Deze gehele thread is al een duidelijk tweede voorbeeld.

Zo kan ik er nog wel een aantal plaatsen.
Wil je dat echt? Continue in herhaling vallen?
Dacht dat jij wel wat beters te doen had.
Aangezien blijkbaar alleen jij deze moderator fratsen flikt zie je het zelf niet eens.

Wie zit hier nou te zeuren? Neem mijn commentaar en doe er iets constructiefs mee of ga lekker wat anders doen als iedere keer de zaak weer op te porren. Voor mij hoef je echt niet in herhaling te vallen. Je lijkt wel of je een thread wilt als dat gedoe over het geloof. Tjongejongejonge.

Mijn kritiek blijft zoals die in de eerste post staat.
Ik heb post 40 gelezen, net zoals al je andere posts en hierop geantwoord in post #46. Op deze post heb jij tot op de dag van vandaag nog niet inhoudelijk gereageerd. Intussen ga je wel door met klagen. Hierdoor heb ik het idee dat ik deze post voor nop heb geschreven. Dat leert mij dat ik voortaan geen lange inhoudelijke reacties ga geven op jouw posts. Klachten en feedback zijn prima, maar kom dan wel met goeie onderbouwing.

Maar laten we alsjeblieft stoppen met deze discussie. Er is kennelijk een enorm communicatieprobleem tussen ons en ik zie dat niet snel worden opgelost. Blijkbaar geloof jij nog steeds dat je in een groot complot bent beland waarin je een hoop tegenwerking ervaart van de mods. Je bent er niet in geslaagd mij hiervan te overtuigen, en als ik hier de reacties een beetje peil de anderen ook niet.



Wat ik in zijn algemeenheid nog wel kwijt wil over dit onderwerp is dat er achter de schermen is nagedacht over een nieuwe forumindeling de afgelopen tijd. In deze indeling zal ook beter onderscheid worden gemaakt tussen medicijnen/haargroeimiddelen en andersoortige oplossingen. De AGA-rubriek komt er in deze indeling bijv. ongeveer zo uit te zien:
Alopecia Androgenetica
> Algemene discussies
> Haargroeimiddelen/Medicijnen
> Chirurgische behandelingen
> Overige behandelingen
> Toekomstige behandelingen
Je ziet dus dat in deze nieuwe opzet de subrubrieken allemaal onder één van de haarziektes komen te hangen. Nu is dat nog anders: de HT-rubriek en de M/H-rubriek zweven nog los rond. Dit gaat dus veranderen. In 'Overige behandelingen' kunnen de alternatieve bobo's dan helemaal los over bijv. bidden, engelen, klopgeesten en ingestraald water als oplossing voor AGA. Nu kan dat ook al in M/H, maar een aparte rubriek is wat overzichtelijker. Mochten mensen zelf nog geniale ingevingen hebben voor een nieuwe rubriek: laat het ons weten!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 1 januari 2007 om 21:08
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 1 januari 2007, 22:49   #73
Mr.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 november 2006
Berichten: 25
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiuri

Je ziet dus dat in deze nieuwe opzet de subrubrieken allemaal onder één van de haarziektes komen te hangen. Nu is dat nog anders: de HT-rubriek en de M/H-rubriek zweven nog los rond. Dit gaat dus veranderen. In 'Overige behandelingen' kunnen de alternatieve bobo's dan helemaal los over bijv. bidden, engelen, klopgeesten en ingestraald water als oplossing voor AGA. Nu kan dat ook al in M/H, maar een aparte rubriek is wat overzichtelijker.
Jammer dat het 'algemene' Haargroeimiddelen / Medicijnen sub-forum verdwijnt. Ik 'modereer' zelf een Engelstalig forum en de bezoekersaantallen lijken me hier niet van dien aard dat een (verdere) opsplitsing noodzakelijk is of meer overzicht biedt. Het leidt eerder af IMO.

Maar misschien ben ik één van de weinigen omdat ik niet alleen naar oplossingen voor AGA zoek--en snel een overzicht van de 'lopende' draden in het medicijnen forum wil zien als ik in log.

Oh ja, gelukkig nieuw jaar nog.
__________________


Mr. is offline   Met citaat reageren
Oud 5 januari 2007, 03:02   #74
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gletscher
Goede vragen AnthonieH.
Het zou mooi zijn als zij zelf duidelijk haar weg naar de oplossing in een post kan beschrijven. En het liefst zonder boekcitaten, verwijzingen daargelaten! Ik vind dat ik het niet moet doen voor haar. Ze gaf gisteren aan minder Haarweb te bezoeken maar wellicht kan ze een duidelijke samenvatting geven van alles wat ze heeft toegepast om tot een oplossing te komen.
Hey Gletscher.

In de loop van volgende week zal ik een samenvatting posten onder de tread: New-Age.
Er zijn daar ook wat vragen gesteld over m' n posting van gisteren, nl. Wetenschappers bewijzen dat bewustzijn invloed heeft op toeval.

Momenteel ben ik op het werk ... wat een drukte hier!

Vele groetjes,
Karin.
Het Jesaja-effect van Gregg Braden
Zhuan Falun van Li Hongzhi
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 7 januari 2007, 14:16   #75
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
[QUOTE=wilfried]Hey Gletscher.
In de loop van volgende week zal ik een samenvatting posten onder de tread: New-Age.
Er zijn daar ook wat vragen gesteld over m' n posting van gisteren, nl. Wetenschappers bewijzen dat bewustzijn invloed heeft op toeval.
Vele groetjes,
Karin.

Da's mooi! Graag je eigen woorden gebruiken en maak het extra interessant door je samenvatting toe te splitsen op de haarproblematiek. Ik vermoed dat men geinteresseerd is in een duidelijke beschrijving hoe je jou haarprobleem hebt opgelost en nieuwe haargroei hebt weten te bewerkstelligen.
gletscher is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Selectief modbeleid: islam vs. andere religies simbah Archief: afgehandelde Suggesties 148 29 juni 2007 14:01


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.