Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 november 2008, 00:44   #16
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Tja, dat mag je zelf beoordelen samen met de huisarts. Misschien wil hij je wel finasteride voorschrijven.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 15:42   #17
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
hebben mensen hier al eens producten besteld.. Ik zie dat je hier alleen per fax of credit card kan betalen.. is het niet mogelijk via Pay Pall of Iban nummer ? Heeft iemand hier ervaring mee (monixidil.com)
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 16:33   #18
karaoglan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2008
Berichten: 20
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvk1987 Bekijk bericht
hebben mensen hier al eens producten besteld.. Ik zie dat je hier alleen per fax of credit card kan betalen.. is het niet mogelijk via Pay Pall of Iban nummer ? Heeft iemand hier ervaring mee (monixidil.com)
IK HEB DAT 2 JAAR GEBRUIKT EN GESTOPT IK BEN NOG ALTIJD NIET GOED DAT IS ECHT SCHIT SPUL RATTENGIF .ZEKER OP 22 JAAR ZOU IK U DAT NIET AANRADEN MINOXIDIL IS BEST VOOR UW
karaoglan is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 17:59   #19
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
HvK,
Je kunt ook Rogaine Foam bij ebay of rogaine.nl bestellen en dan betalen via PayPal.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2008, 19:56   #20
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
misschien een domme vraag hoor. Maar rogaine foam is dat hetzelfde als minoxidil 5%, maar dan zonder Propyleenglycol.. Want ik vind het meer op een soort shampoo lijken......
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 november 2008, 00:10   #21
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvk1987 Bekijk bericht
misschien een domme vraag hoor. Maar rogaine foam is dat hetzelfde als minoxidil 5%, maar dan zonder Propyleenglycol.. Want ik vind het meer op een soort shampoo lijken......
Is hetzelfde, zonder PPG inderdaad. Daardoor wat minder agressief voor je hoofdhuid, althans, je hoeft geen last te hebben van PPG maar sommigen ondervinden er hinder aan.
Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 17:38   #22
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Ik ben nu een klein maandje bezig met minoxidil. Ik geloof 3 weken nu. In het begin niet echt last van een shedding, nu vliegt het eruit. Geen probleem het werkt dus. Maar wat ik wel mooi vind is dat er nu al haren op mijn inhammen gaan groeien. Het viel mij op bij het aanbrengen van de minoxidil. Ze zijn dan dun en flassig, maar ze zijn er wel! Ik dacht dat de eerste resultaten pas na 3 a 4 maand kwamen? Om het zeker te weten liet ik het mijn moeder ook nog zien en zij heeft het nog eens bevestigd.

Ik zit nog te twijfelen om aan de finasteride te gaan. Mijn dokter is het nog steeds aan het onderzoeken (zegt hij) Maargoed, daar zal ik nog wel even achteraan bellen.
Al met al goed nieuws, iets dikkere haren was voor mij genoeg geweest, maar (teruggroei?) dat er zo snel al dunne flassige haartjes kwamen. Top!!
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 18:30   #23
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Hoe erg was bij jou de shedding HvK? Zo erg dat je een kale plek had op je achterhoofd? Of werd het alleen wat dunner?

Ben je ook gelijk begonnen met 2x per dag smeren? Of 1x?
Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 19:53   #24
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Bij mij is het niet achterop maar bij de inhammen en frontaal word het dunner. Bij mij ging het met minoxidil alleen om dat het frontaal dikker werd. Ik pak natuurlijk ook altijd iets de kale inhammen mee en er begint zowaar wat te groeien. Misschien hoor ik wel bij die paar % waar het bij de inhammen wel werkt. Normaal gesproken is het geloof ik alleen voor de kruin.

Ik ben gelijk begonnen met 2x daags smeren op de kalende plekken en waar het misschien kaal kan worden. S'morgens bij het opstaan en savonds voordat ik naar bed ga. Nog geen 10 seconden werk en het resultaat is al redelijk snel zichtbaar.
Als mijn haren deze stijgende lijn houden dan kan ik wel eens een voor mijn gevoel een goed resultaat krijgen. Gehele teruggroei is geloof ik onmogelijk, maar als die dunnen vlassige haartjes dikker worden en kleur krijg dan is het ik toch echt wel een teruggroei van norwoord 3 naar norwoord 2(,5).

Laatst gewijzigd door hvk1987; 21 november 2008 om 19:55
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 19:54   #25
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
De shedding is trouwens redelijk erg. Vooral met douchen en wanneer ik de haren doe merk ik het. Voor mij is dit geen probleem want het geeft wel aan dat het werkt.
Ik gebruik trouwens minoxidil 5% voor wat het waard is.
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 22:14   #26
JimmyJames
HaarWeb lid
 
JimmyJames's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 september 2008
Berichten: 46
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvk1987 Bekijk bericht
Bij mij is het niet achterop maar bij de inhammen en frontaal word het dunner. Bij mij ging het met minoxidil alleen om dat het frontaal dikker werd. Ik pak natuurlijk ook altijd iets de kale inhammen mee en er begint zowaar wat te groeien. Misschien hoor ik wel bij die paar % waar het bij de inhammen wel werkt. Normaal gesproken is het geloof ik alleen voor de kruin.

Ik ben gelijk begonnen met 2x daags smeren op de kalende plekken en waar het misschien kaal kan worden. S'morgens bij het opstaan en savonds voordat ik naar bed ga. Nog geen 10 seconden werk en het resultaat is al redelijk snel zichtbaar.
Als mijn haren deze stijgende lijn houden dan kan ik wel eens een voor mijn gevoel een goed resultaat krijgen. Gehele teruggroei is geloof ik onmogelijk, maar als die dunnen vlassige haartjes dikker worden en kleur krijg dan is het ik toch echt wel een teruggroei van norwoord 3 naar norwoord 2(,5).
Het schijnt dat spironolactone frontaal ook goed werkt
__________________
Secrets to Success - The Three P's
Proven Treatments First | Take Pictures | Be Patient.

Regime:
Fina, minox, lasercomb en rooscure.
JimmyJames is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2008, 22:31   #27
Stifter
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 november 2008
Berichten: 306
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvk1987 Bekijk bericht
De shedding is trouwens redelijk erg. Vooral met douchen en wanneer ik de haren doe merk ik het. Voor mij is dit geen probleem want het geeft wel aan dat het werkt.
Ik gebruik trouwens minoxidil 5% voor wat het waard is.
Iets specifieker over die shedding, valt het erg op qua dichtheid op je hoofd? Daarmee bedoel ik, dacht je niet: "dit gaat iedereen zien?"

Of zag je alleen maar een hoop haren in het putje liggen, maar merkte je weinig in de spiegel?
Ik stel deze vragen omdat ik binnenkort ook ga beginnen met minox, beetje zenuwachtig :p

Mooi trouwens dat het zo goed werkt voor je
Stifter is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 12:59   #28
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Je kunt bij mij toch al iets zien dat ik dunner word. Het is niet zo dat iedereen zegt dat ik ineenkeer nog sneller kaal word. Ik bedoel dat ziet iedereen echt wel (dat het dunner is frontaal). Maar tijdens het douchen als ik mijn haren was dan heb ik mijn handen aardig vol zitten. Maar geen probeem want wanneer er een shedding is wil het zeggen dat het werkt. Zegt men

Laatst gewijzigd door hvk1987; 22 november 2008 om 13:02
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 13:00   #29
hvk1987
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2008
Berichten: 216
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJames Bekijk bericht
Het schijnt dat spironolactone frontaal ook goed werkt
En dit is ?
hvk1987 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 november 2008, 13:14   #30
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJames Bekijk bericht
Het schijnt dat spironolactone frontaal ook goed werkt
Welke ervaringsdeskundige zegt dat?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Word je kaal van roken? (Nee, maar het versnelt het proces wel als je gevoelig bent!) sigur AGA - Algemeen 499 4 oktober 2013 01:20
word ik kaal? Basiel AGA - Algemeen 13 26 december 2006 16:26
word langzaam kaal... kalevandale AGA - Algemeen 4 20 december 2006 21:28
Oproep : 'Yes' zoekt vrouwelijke lotgenoten voor artikel. Webmaster Mededelingen 10 20 augustus 2004 13:20
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 13:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.