Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 april 2009, 15:41   #46
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
De inhammen is altijd een moeilijk gebied om hergroei te bewerkstelligen, welk middel je ook gebruikt.

Minox kan wel degelijk werken daar, maar misschien werkt Spectral wel beter, dat weet ik niet.

Je haarlijn vind ik echter prima, ik zou me geen zorgen maken.
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 15:59   #47
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
Jouw haar zoals het er nu uitziet is gewoon volwassen haarlijn, dik haar. Dat je wat hoofdhuid ziet met korter haar is logisch, dat heb ik ook (gene haarverlies) en kinderen hebben dat eveneens. Dat is het probleem niet. Die inhammen van jou, komen overeen met volwassen haarlijn (alhoewel, volgens sommigen hier is een norwood 2 veel teruggetrokkener, zie naam NW2)
hey we gaan niet negatief doen he? Nee serieus, het ziet er gewoon goed uit bij hem.

Verschil zit hem in de grootte van de inhammen, niet zozeer de diepte.

Als je een lijn loodrecht naar boven zou trekken vanaf je oorlel dan kan je pas goed zien hoe diep je inhammen zijn. Sommige hebben daarnaast nog dat de haren naar binnen zijn uitgevallen, in mijn geval dus, gevolg --> grotere kale plek (inham). Ik heb er nog over zitten dubben om voor zo'n haarlijn (als de topicstarter) te kiezen bij mijn HT, maar dan was ik bang dat ik teveel donor zou verspelen.

Laatst gewijzigd door norwood2; 2 april 2009 om 16:01
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 16:01   #48
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
hey we gaan niet negatief doen he? Nee serieus, het ziet er gewoon goed uit bij hem.

Verschil zit hem in de grootte van de inhammen, niet zozeer de diepte.

Als je een lijn loodrecht naar boven zou trekken vanaf zijn oorlel dan kan je pas goed zien hoe diep je inhammen zijn. Sommige hebben daarnaast nog dat de haren naar binnen zijn uitgevallen, in mijn geval dus, gevolg --> grotere kale plek (inham). Ik heb er nog over zitten dubben om voor zo'n haarlijn te kiezen bij mijn HT, maar dan was ik bang dat ik teveel donor zou verspelen.
Bedankt alle voor de reacties. Even reageren op de vraag. Mn inhammen zitten nog net voor mn bakkebaarden beginnen, dus niet echt diep ofzo...

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door robt001; 2 april 2009 om 16:07
robt001 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 16:16   #49
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robt001 Bekijk bericht
Bedankt alle voor de reacties. Even reageren op de vraag. Mn inhammen zitten nog net voor mn bakkebaarden beginnen, dus niet echt diep ofzo...

Groet, Rob
Nee diep is het niet nee, zeker met jouw haarlijn. Alleen als evt haaruitval zich naar binnen gaat trekken, dan wordt het al snel zoals bij mij op de foto. Daar moet je tegen waken.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 16:17   #50
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Nee diep is het niet nee, zeker met jouw haarlijn. Alleen evt haaruitval zich naar binnen gaat trekken, dan wordt het al snel zoals bij mij op de foto. Daar moet je tegen waken.
Ja precies... vandaar dat ik ook mn topic startte jij hebt dus een ht laten doen? mag ik vragen hoe oud je bent en waar je het hebt gedaan en wat het je kostte?

groeten
robt001 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 16:48   #51
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
je mag alles weten behalve waar en hoe duur want waarom moet jij dat weten Rob je hebt echt geen ht nodig hoor!
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 17:26   #52
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robt001 Bekijk bericht
Ja precies... vandaar dat ik ook mn topic startte jij hebt dus een ht laten doen? mag ik vragen hoe oud je bent en waar je het hebt gedaan en wat het je kostte?

groeten
Ik ben nu 31. Ik ben bij Dr.Feriduni geweest (AC) en heb voor 2500 grafts betaald, dus reken maar uit.

Jij moet niet eens aan een HT willen denken, ik heb 6 jaar rondgelopen zonder enige vorm van preventie. Als ik het allemaal over had mogen doen, dan had ik het wel geweten.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 19:19   #53
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
hey we gaan niet negatief doen he? Nee serieus, het ziet er gewoon goed uit bij hem.

Verschil zit hem in de grootte van de inhammen, niet zozeer de diepte.

Als je een lijn loodrecht naar boven zou trekken vanaf je oorlel dan kan je pas goed zien hoe diep je inhammen zijn. Sommige hebben daarnaast nog dat de haren naar binnen zijn uitgevallen, in mijn geval dus, gevolg --> grotere kale plek (inham). Ik heb er nog over zitten dubben om voor zo'n haarlijn (als de topicstarter) te kiezen bij mijn HT, maar dan was ik bang dat ik teveel donor zou verspelen.
Ik bedoelde ter illustratie. NW2 is hoger dan wat deze jongen heeft maar Norwood 2 is toch heel normaal voor iemand van boven de 18. De volwassen haarlijn vormt zich tussen de 18 en 29 bij 95% van de volwassen mannen. Dus niet meer naar beneden lopende haarlijn maar een duidelijke inkeping aan beide zijden. Zelfs bij veel vrouwen blijft de haarlijn niet perfect. Vaak verschilt dat zelfs nog per kant.


Citaat:
Even men who don’t ever go bald experience changes to their hairline as they mature. Children and teenagers have low hairlines that may go straight across or even have a rounded appearance where the front meets the sides. As part of the transition from boy to man, the hairline usually recedes to a mature position and shape by the time a man is 28 to 32 years old. A non-balding man over the age of 28 to 32 usually has a distinct angle at each side where the frontal hair meets the hair on the sides. We call these angles the normal fronto-temporal recessions.

Wat ik bij de topicstarter nogal raar vind, hij is met onduidelijk reden aan de medicamenten gegaan. Een kale vader alleen is geen reden om finasteride voor te schrijven.

Goed even echt on topic:
-De poster gebruikt medicijnen
-Zijn haarlijn was stabiel
-Hij heeft last van steken en exceem
-Kans bestaat dat zijn haar het volgehouden heeft dankzij finasteride.
-Kortom niet stoppen, een middel erbij gebruiken? Ik weet het niet. Overleggen met jouw huisarts? Ja.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 2 april 2009 om 19:33
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 19:33   #54
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ik lees al wat jaren rond, maar dit is echt de eerste keer dat ik lees dat ma thuis komt met finasteride en dat zoonlief niet wist wat er loos was, hehe.

Mijn moeder kwam nooit verder dan paracetamol.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 20:03   #55
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
"kijk zoon dit is je vrouw"
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 20:29   #56
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
@ Kniekous!

Die foto dat die knaap 30 is, daar heeft hij toch aga? Dat zijn volgens mij niet zomaar normale inhammen
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 20:44   #57
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Volgens de geciteerde site is het geen aga maar een gewone haarlijn voor iemand van boven de dertig. NW2 is een normale mannelijke haarlijn. De eerste en tweede haarlijn zitten daar ver onder.

Als een normaal iemand, niet geobsedeerd door kaalheid, zo'n haarlijn als de rechter ziet denkt die persoon niet aan kaalheid.
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2009, 22:21   #58
bombarie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2008
Berichten: 321
vandaar dat ik nooit opmerkingen krijg hahaha
P.s Ik ben ook bijna 30
bombarie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2009, 09:30   #59
robt001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 213
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kniekous Bekijk bericht
"kijk zoon dit is je vrouw"
haha, laten we dat nie hopen .. nee maar we hadden het er nooit echt over gehad (over mn haar dan) maar het viel mij eigenlijk ook een beetje op dus besloot ik het te nemen(zonder miss goed na te denken over de bijwerkingen) achteraf had ik het iig liever wel in een later stadium genome maargoed..
das achteraf.
robt001 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2009, 15:05   #60
)Remco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2007
Berichten: 620
Welke NW heeft de topicstarter eigenlijk?
)Remco is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beoordeling haarlijn voor implantatie DikkieD Chirurgische behandelingen 214 16 augustus 2020 08:40
[AC] FUE 2000 + foto's MGREEN Chirurgische behandelingen 94 10 februari 2013 15:07
Close up foto's van mijn haarlijn na 4 dagen!!! Salvamia Haarwerken 8 12 maart 2005 10:56


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.