Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 maart 2010, 14:07   #1
Deadhead
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 2
Roos

Dag beste mensen,

Ik volg dit forum al een tijdje, volgens mij heb ik ook last van AGA maar goed.
Had hier dus gelezen dat het waarschijnlijk ook kan komen door een schimmelinfectie op je hoofdhuid. Nu weet ik van mezelf dat ik al vanaf kinds af aan last van roos heb. Heb echt vanalles geprobeerd, ik heb nu rooscure en het werkt opzich wel beter als andere middelen.
Maar het is nog steeds niet weg ben ook al naar huisarts geweest maar toen was er raar genoeg niks te zien.
Nu heb ik mijn haar gemillimeterd ivm inhammen die steeds maar groter worden, ik dacht dus ook meteen van de roos af te zijn maar mooi niet dus. Ook al ben ik net uit de douche heb alles goed afgespoeld met lauw water dan ga ik door mijn haar en allemaal witte schilfertjes komen er vanaf op mijn shirt zitten ook heel veel schilfers.

Is het verstandig nog eens naar de huisarts te gaan of weten jullie misschien iets? Zou het ook kunnen dat hiermee de aga verminderd wordt.

Mijn vader is kaal en mijn opa van vaders kant ook. Opa van moeders kant is kalend zal ik maar zeggen. Maar zag laatste fotos van toen hun mijn leeftijd hadden en hun haarlijn is daar gewoon nog net als een 12 jarige. (NOT FAIR!!! )

ps ik ben nu 19 heb al last van inhammen sinds mijn 16e maar het word steeds erger, voorkomen is beter lijkt me dan het maar heen laten doen en er achteraf spijt van krijgen.
Deadhead is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 14:59   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Schilfertjes kunnen ook ontstaan door uitdroging door te warm water. Onder de douche heeft bijna iedereen de neiging om te warm water te gebruiken; het is daarom beter om je hoofd buiten de straal te houden en apart onder een kraan te wassen.

Je kunt de huisarts ook om een doorverwijzing naar een dermatoloog vragen.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2010, 21:52   #3
Deadhead
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 maart 2010
Berichten: 2
Ja ik denk dat ik maar weer een afspraak maak met de huisarts, aangezien het rondom mijn haarlijn nu ook rood is. Schilfers zijn echt niet normaal meer zoveel dat het er zijn.

in ieder geval bedankt voor de reactie
Deadhead is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 13:41   #4
Brunette
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 maart 2010
Berichten: 5
Idd niet te warm water gebruiken is slim, dat kan al schelen.
http://www.johnbeerens.com/shop/J_Be...poo_25209.html

Ik zou die is proberen, wel wat prijziger, maar toevallig probeerde mijn vader die uit, na jarenlang langdurig roos te hebben gehad. Nu is hij er vanaf, na heeeeeeeeeel lang zoeken.
Brunette is offline   Met citaat reageren
Oud 25 maart 2010, 15:05   #5
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deadhead Bekijk bericht
Ja ik denk dat ik maar weer een afspraak maak met de huisarts, aangezien het rondom mijn haarlijn nu ook rood is. Schilfers zijn echt niet normaal meer zoveel dat het er zijn.
Dat klinkt als seborroïsch eczeem of psoriasis. Als de huisarts er geen raad mee weet, vraag dan een doorverwijzing naar een dermatoloog.
Sterkte!
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Roos Anoniem1 Haarproblemen bij vrouwen 3 21 augustus 2008 16:43
sneeuwstorm van roos Mario35 AGA - Algemeen 2 26 juli 2007 08:17
Advies gevraagd droog haar en roos Jager21 Overige (haar)discussies - Algemeen 3 25 juni 2007 18:24
Roos of Huidschilfers?? Ganescha Haarproblemen bij vrouwen 1 23 oktober 2004 13:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.