Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 juli 2014, 09:58   #691
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Dit zijn 3 behandelingen van 2 uur dus valt mee

1e behandeling in het midden opgevuld en stukje naar voren
2e behandeling kruin en nog een stukje naar voren
3e kruin wat opgevuld en soort van haarlijn gezet
4e behandeling 1 cm naar beneden inhammen iets verlagen en klaar

Ik wilde weten hoe het was om steeds meer te zetten om te kijken of het opviel ,onnatuurlijk leek, of iets maar tot nu toe is niks tegengevallen dus je kan het met een gerust hart doen
Haha, klinkt heel goed! Zo kon je dus nog een beetje tussendoor beslissen.
Ik doe in principe de gehele bovenkant in 2 dagen en daarna nog een nabehandeling een maand later. Ik hoop dat ik meteen goed zit.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2014, 10:02   #692
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Ik zal wel eens de reacties willen horen die je krijgt van de mensen om je heen omdat ik het in delen heb gedaan heb ik ook geen idee of mensen het opvalt als je ineens heel je hoofd doet.....
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2014, 10:31   #693
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Ik zal wel eens de reacties willen horen die je krijgt van de mensen om je heen omdat ik het in delen heb gedaan heb ik ook geen idee of mensen het opvalt als je ineens heel je hoofd doet.....
Goed punt.. Ik ben zelf een pet-drager dus maak me er niet zo heel veel zorgen om als het natuurlijk oogt..
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2014, 16:08   #694
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
@Martindeman hoe is het gegaan gisteren?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 14:51   #695
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
@Martindeman hoe is het gegaan gisteren?
Heel goed!

Ik ben van 10 tot 15.00-16.00 bezig geweest over mijn hele hoofd. Behalve heel goed zijn ze in noordwijk ook ontzettend aardig maar dat ziet iedereen die daar al eens is wezen kijken. De tijd vloog in ieder geval voorbij!

Het eindresultaat wordt spannend. De eerste indruk is heel postief, met hier en daar wat dingen die ik in mijn tweede sessie wil behandelen. Maar dat zijn details, en het grote werk is gezet een heel natuurlijk resultaat. Mijn hoofdhuid hersteld ook heel snel. Vrijdag gezet en zaterdag NL-costa rica gekeken met vrienden, niemand had wat door behalve dat mijn hoofdhuid heel vettig was. Dat was de after care creme . Ik hoop dat het wel nog iets donkerder gaat worden, maar daar is nog niet veel over te zeggen na 2 dagen. Mijn broer en vriendin zijn onder de indruk van hoe natuurlijk het oogt!

Fotos plaats ik later even!
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 16:19   #696
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Heel goed!

Ik ben van 10 tot 15.00-16.00 bezig geweest over mijn hele hoofd. Behalve heel goed zijn ze in noordwijk ook ontzettend aardig maar dat ziet iedereen die daar al eens is wezen kijken. De tijd vloog in ieder geval voorbij!

Het eindresultaat wordt spannend. De eerste indruk is heel postief, met hier en daar wat dingen die ik in mijn tweede sessie wil behandelen. Maar dat zijn details, en het grote werk is gezet een heel natuurlijk resultaat. Mijn hoofdhuid hersteld ook heel snel. Vrijdag gezet en zaterdag NL-costa rica gekeken met vrienden, niemand had wat door behalve dat mijn hoofdhuid heel vettig was. Dat was de after care creme . Ik hoop dat het wel nog iets donkerder gaat worden, maar daar is nog niet veel over te zeggen na 2 dagen. Mijn broer en vriendin zijn onder de indruk van hoe natuurlijk het oogt!

Fotos plaats ik later even!
Zeer goed om te horen Martin!
Goed dat mensen niks door hadden, ik had begrepen dat het gebied nog wel even rood zou blijven!
Jij hebt dus nog een sessie over een maand (ofzo) ?
Was het pijnlijk? Nog tips voor het kiezen van de haarlijn etc?
Succes!
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 16:38   #697
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Goed om te horen bdn benieuwd naar de dichtheid om met me zelf te vergelijken foto's? ! Ben benieuwd
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 16:46   #698
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
@far zoals je hier mijn haarlijn ziet 0.5 cm zakken en de inhammentjes 1 cm minder dan heb je een ronde haarlijn maar niet overdreven


Ps hierna met zn alle naar esteworld voor hervedeling van je bestaande haren hoef je niet zo vaak te scheren en ben je voor de rest van je leven klaar...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_20140629_112718-1.jpg‎ (21,8 KB, 173x gelezen)
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 16:53   #699
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
@far zoals je hier mijn haarlijn ziet 0.5 cm zakken en de inhammentjes 1 cm minder dan heb je een ronde haarlijn maar niet overdreven


Ps hierna met zn alle naar esteworld voor hervedeling van je bestaande haren hoef je niet zo vaak te scheren en ben je voor de rest van je leven klaar...
Perfecte natuurlijke haarlijn zie ik daar!
Zoiets wil ik ook, er zit een goede symetrie in. Thanks voor het delen.
Haha, geen slecht plan zeker geen slecht plan!
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 18:21   #700
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Hij wordt nog lager en inhammen opvullen
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2014, 19:11   #701
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Hij wordt nog lager en inhammen opvullen
Ga je ze helemaal opvullen? Vind dat beetje ronde wel natuurlijk en mooi!
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2014, 09:57   #702
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Er is nu nog een soort van inham die word beetje opgevuld en dan krijg je wel een ronding en nog iets naar beneden kan nog wel
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2014, 20:09   #703
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Er is nu nog een soort van inham die word beetje opgevuld en dan krijg je wel een ronding en nog iets naar beneden kan nog wel
Oh oké nice
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2014, 17:06   #704
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Heej martinn waar blijven de foto's dan
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2014, 15:54   #705
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Heel goed!

Ik ben van 10 tot 15.00-16.00 bezig geweest over mijn hele hoofd. Behalve heel goed zijn ze in noordwijk ook ontzettend aardig maar dat ziet iedereen die daar al eens is wezen kijken. De tijd vloog in ieder geval voorbij!

Het eindresultaat wordt spannend. De eerste indruk is heel postief, met hier en daar wat dingen die ik in mijn tweede sessie wil behandelen. Maar dat zijn details, en het grote werk is gezet een heel natuurlijk resultaat. Mijn hoofdhuid hersteld ook heel snel. Vrijdag gezet en zaterdag NL-costa rica gekeken met vrienden, niemand had wat door behalve dat mijn hoofdhuid heel vettig was. Dat was de after care creme . Ik hoop dat het wel nog iets donkerder gaat worden, maar daar is nog niet veel over te zeggen na 2 dagen. Mijn broer en vriendin zijn onder de indruk van hoe natuurlijk het oogt!

Fotos plaats ik later even!
Ha Martindeman,
Je beschrijft het zoals ikzelf nu ruim 19 maanden geleden ook m'n eerste mhp in Noordwijk heb ondergaan.
Ik was na die eerste behandeling nog niet super tevreden omdat ook ik vond dat het wel iets donkerder mocht. Het werd mij daar in Noordwijk ook duidelijk aangegeven dat dit bij een 1e behandeling altijd zo gebeurd (iets lichter aangezet) en vanaf de 2e en volgende behandelingen het wat donkerder zal worden aangezet. Dat klopte helemaal. Na mijn 2e behandeling (ik heb er 4 gehad) was ik al super tevreden en ben dat nog steeds.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.