Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 14 juli 2014, 20:50   #706
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ha Martindeman,
Je beschrijft het zoals ikzelf nu ruim 19 maanden geleden ook m'n eerste mhp in Noordwijk heb ondergaan.
Ik was na die eerste behandeling nog niet super tevreden omdat ook ik vond dat het wel iets donkerder mocht. Het werd mij daar in Noordwijk ook duidelijk aangegeven dat dit bij een 1e behandeling altijd zo gebeurd (iets lichter aangezet) en vanaf de 2e en volgende behandelingen het wat donkerder zal worden aangezet. Dat klopte helemaal. Na mijn 2e behandeling (ik heb er 4 gehad) was ik al super tevreden en ben dat nog steeds.
Klinkt goed, foto's?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juli 2014, 00:11   #707
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Foto's heb ik al geruime tijd op mijn openbaar profiel staan.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 14:28   #708
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Foto's heb ik al geruime tijd op mijn openbaar profiel staan.
Ziet er (voor hoeveel er te zien is) goed uit. Waarom plaatsen zo weinig mensen foto's? Jammerrrr hoor.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 16:09   #709
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
Ziet er (voor hoeveel er te zien is) goed uit. Waarom plaatsen zo weinig mensen foto's? Jammerrrr hoor.
Ik plaats als mijn tweede sessie geweest is de foto's. Op het moment is er niet veel te zien namelijk. Nu de huid hersteld moet deze eerst weer transparanter worden. Daarna moet er nog wat bijgewerkt worden op bepaalde plaatsen. Voor die tijd vind ik foto's geen eerlijk beeld geven!
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 16:46   #710
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Ik plaats als mijn tweede sessie geweest is de foto's. Op het moment is er niet veel te zien namelijk. Nu de huid hersteld moet deze eerst weer transparanter worden. Daarna moet er nog wat bijgewerkt worden op bepaalde plaatsen. Voor die tijd vind ik foto's geen eerlijk beeld geven!
Oké, oké wel al een groot verschil? Loop je er wel gewoon mee rond?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 20 juli 2014, 21:29   #711
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Ik plaats als mijn tweede sessie geweest is de foto's. Op het moment is er niet veel te zien namelijk. Nu de huid hersteld moet deze eerst weer transparanter worden. Daarna moet er nog wat bijgewerkt worden op bepaalde plaatsen. Voor die tijd vind ik foto's geen eerlijk beeld geven!
Heel begrijpelijk. Zoals ik al schreef vond ik het na de eerste behandeling ook nog niet geweldig. Ik heb de periode tussen de 1e en 2e behandeling (4 weken) nog toppik en dermach gebruikt. Vanaf de 2e behandeling was dat helemaal niet meer nodig. Vanaf dat moment kon dat spul definitief worden opgeborgen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 13:28   #712
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Heel begrijpelijk. Zoals ik al schreef vond ik het na de eerste behandeling ook nog niet geweldig. Ik heb de periode tussen de 1e en 2e behandeling (4 weken) nog toppik en dermach gebruikt. Vanaf de 2e behandeling was dat helemaal niet meer nodig. Vanaf dat moment kon dat spul definitief worden opgeborgen.
Maar je liep er wel gewoon mee rond na de eerste behandeling?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 17:34   #713
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
Maar je liep er wel gewoon mee rond na de eerste behandeling?
Ja natuurlijk, wat anders? Je kunt er meteen na de behandeling mee naar buiten hoor alleen wordt het bij de eerste behandeling wat lichter aangezet om juist later een beter resultaat te krijgen. Daarom vond ik het resultaat na de eerste behandeling ook nog niet wat ik ervan had verwacht of gehoopt. Je hoopt natuurlijk altijd op een direct resultaat. Na de tweede behandeling (er zat vier weken tussen de 1e en 2e behandeling) is dat ruimschoots goed gekomen. Mijn hoop of verwachting is vanaf toen ruimschoots gerealiseerd.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 19:23   #714
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ja natuurlijk, wat anders? Je kunt er meteen na de behandeling mee naar buiten hoor alleen wordt het bij de eerste behandeling wat lichter aangezet om juist later een beter resultaat te krijgen. Daarom vond ik het resultaat na de eerste behandeling ook nog niet wat ik ervan had verwacht of gehoopt. Je hoopt natuurlijk altijd op een direct resultaat. Na de tweede behandeling (er zat vier weken tussen de 1e en 2e behandeling) is dat ruimschoots goed gekomen. Mijn hoop of verwachting is vanaf toen ruimschoots gerealiseerd.
Ah oké goed om te horen! Jij hebt de behandeling zo te zien al een flinke tijd, wat raad je aan qua scheren?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juli 2014, 23:15   #715
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
Ah oké goed om te horen! Jij hebt de behandeling zo te zien al een flinke tijd, wat raad je aan qua scheren?
Nou dat valt wel mee hoor. Mijn eerste behandeling in Noordwijk was in dec 2012. Ik heb er toen 4 gehad waarvan de laatste eind feb 2013. Ben dit jaar teruggeweest voor een update wat niet echt nodig was maar deed dat meer voor mijn eigen gemoedsrust. Wil dat toch elk jaar/anderhalf jaar doen al is het maar dat de vakmensen er weer een keer naar hebben gekeken. Voor mij echt de ultieme oplossing omdat HT geen optie meer was en ik heb er, zeker na mijn 2e behandeling ook nog geen seconde spijt van gehad

Zo nu je eigenlijke vraag qua scheren: je moet denk ik een beetje experimenteren wat jezelf het beste vindt. Ben zelf begonnen op 2 mm toen al snel naar 1 mm en vervolgens zonder de opzetstukken, dus gewoon zo kort als met een scheerapparaat. Dat vind ik zelf het mooiste erbij passen. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2014, 09:56   #716
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Nou dat valt wel mee hoor. Mijn eerste behandeling in Noordwijk was in dec 2012. Ik heb er toen 4 gehad waarvan de laatste eind feb 2013. Ben dit jaar teruggeweest voor een update wat niet echt nodig was maar deed dat meer voor mijn eigen gemoedsrust. Wil dat toch elk jaar/anderhalf jaar doen al is het maar dat de vakmensen er weer een keer naar hebben gekeken. Voor mij echt de ultieme oplossing omdat HT geen optie meer was en ik heb er, zeker na mijn 2e behandeling ook nog geen seconde spijt van gehad

Zo nu je eigenlijke vraag qua scheren: je moet denk ik een beetje experimenteren wat jezelf het beste vindt. Ben zelf begonnen op 2 mm toen al snel naar 1 mm en vervolgens zonder de opzetstukken, dus gewoon zo kort als met een scheerapparaat. Dat vind ik zelf het mooiste erbij passen. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.
Ah thanks, dit is zeer goed advies.
Een scheerapparaat zonder opzetstuk gaat dus ongeveer tot 1mm.
Ik heb er een liggen dus dat moet wel goedkomen, ik zal het een en ander proberen en ook mijn mening geven.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juli 2014, 22:29   #717
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Ik plaats als mijn tweede sessie geweest is de foto's. Op het moment is er niet veel te zien namelijk. Nu de huid hersteld moet deze eerst weer transparanter worden. Daarna moet er nog wat bijgewerkt worden op bepaalde plaatsen. Voor die tijd vind ik foto's geen eerlijk beeld geven!
Binnenkort je 2e sessie ín Noordwijk? Je had je 1e toch begin juli zag ik.
Je zult versteld staan hoeveel beter het er na de 2e sessie uitziet. Het zal er dan zoals je eerder al hoopte las ik, inderdaad stukken donkerder uitzien.
Alvast veel succes!!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juli 2014, 15:32   #718
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Ik ben zééééer happy. Het resultaat is precies wat ik ervan had verwacht.
Het is nog een beetje rood en het is nog redelijk licht aangezet maar de manier waarop het mijn gezicht een ''frame'' geeft is werkelijk fantastisch.
Ik krijg nog een touche-up over enkele weken maar ik ben nu al erg satisfied.

Ik zelf kan het verschil tussen de haartjes en micro pigmentatie amper zien, laat staan andere mensen.. Hier maakte mij ik mij druk om maar het is echt niet van echt te onderscheiden. Ik had ''puntjes'' in mijn hoofd maar het zijn gewoon net haartjes.
Ik denk om eerlijk te zijn dat deze mensen waarschijnlijk nog beter werk verrichten dan HIS.

Ze zijn echt ongelofelijk professioneel in Noordwijk! Foto's zal ik plaatsen als de roodheid weg is.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2014, 19:56   #719
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Leuk om te horen geldt voor mij ook !
Bij mij blijft het alleen een beetje rood bij het behandelde gebied hoop dat dit weg gaat in de loop van de tijd anders moet hier wat op verzonnen worden....valt trouwens niet heeel erg op fsow
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2014, 19:58   #720
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Binnenkort je 2e sessie ín Noordwijk? Je had je 1e toch begin juli zag ik.
Je zult versteld staan hoeveel beter het er na de 2e sessie uitziet. Het zal er dan zoals je eerder al hoopte las ik, inderdaad stukken donkerder uitzien.
Alvast veel succes!!
Haha heel scherp! Ik ben vandaag geweest, was echt super. Ik was een stuk sneller klaar dan de vorige keer, maar het resultaat is echt fantastisch. Ik hoop dat de kleur niet heel veel lichter wordt, maar er is genoeg speling .

De haarlijn die gecreëerd is kan zich meten met de betere van HIS tegenwoordig. Dus niet zo kaarsrechte streep maar veel natuurlijker en met kleine variaties langs de haargrens (jagged line). Ik ga mijn foto album op deze site snel aanmaken!
martindeman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.