Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 7 maart 2006, 22:18   #1
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
Unhappy Je haarprobleem en je vriendin/vriend.

sinds 2 jaar heb ik dus inhammen gekregen en ben net 6 maand bezig met fina.
de situatie is stabiel maar omdat ik te laat ben begonnen met de fina heb ik dus wel inhammen gekregen en waarvan ik zelf vind dat dat mij absoluut niet staat en waar ik dus behoorlijk mee zit.

vandaag dus weer naar de kapper geweest en het weer iets korter laten knippen waardoor het wegwerken van de inhammen moeilijker is en als iemand door mijn haar gaat dit zeker gaat opvallen.

nu had ik mijn haar dus iets langer en zouden mijn inhammen minder moeten hebben opgevallen dan dat nu het geval is. ook als je voorheen door mijn wat langere haar woelde zou dit mijn inziens minder opvallen.

morgen zie ik haar dus weer, en ik ben ontzettend bang dat die inhammen nu wel erg gaan opvallen en ik weet niet wat haar reactie zal zijn. ook komt het wel eens te sprake om een keer samen te gaan douchen waarbij ik dus helemaal bloot ga zowel lichaam als hoofd .

ik zie er dus behoorlijk tegenop omdat ik dus altijd dat "probleem" van mij heb verborgen. zelfs als ik sochtends naast haar wakker word is het eerste wat ik doe: "kapsel checken en herstylen zodat inhammen weer goed bedekt zijn"

Maar misschien heeft ze ook al wel een vermoeden aangezien mijn collectie haarprodukten en vitamines en dergelijke niet normaal zijn voor een normaal persoon.

ik ben ontzettend bang dat ze erg gaat schrikken wanner ze binnenkort dus mijn inhammen ziet.

ben ik de enigste die dat probleem heeft of zijn er meerdere users hier die dit herkennen en hoe gaan jullie er mee om?

eigenlijk zou ik haar graag vertellen van mijn probleem en wat ik eraan doe maar voel me er ook niet zo heel lekker bij om dat te gaan vertellen.

(ps, daar waar ik 2 maand blij was met stabiliteit en een paar nieuwe haartjes in de hoeken van mijn inhammen wil ik nu eigenlijk hergroei hebben. mijn eissen worden hoger, hebben jullie dat ook?)
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd voor haarprobleem haarmens2 AGA - Algemeen 37 15 februari 2006 20:24
De omgeving drea Haarproblemen bij vrouwen 34 3 januari 2006 22:27
Kan iemand mij advies geven inzake mijn haarprobleem silverheart AGA - Algemeen 6 12 september 2005 00:11
Mijn haarprobleem snappie TTM - Algemeen 1 14 november 2002 00:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.