Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 42 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 25 mei 2006, 16:28   #181
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Het grappige is altijd: mensen om hem (Herman) heen schijnen zich meer druk te maken over zijn verschijning, dan hijzelf . Dat is ook bijvoorbeeld zo in het geval van onze MP Balkenende. Dat eeuwige gezeur over zijn haar bijvoorbeeld (met name in het begin). Dan denk ik: wat een stelletje idioten zijn het ook. Hoe zielig is het om je druk te maken over dat soort zaken, terwijl de persoon in kwestie het geen moer interesseert.

En ook zie je dit soort dingen bij invaliden en mensen met bepaalde afwijkingen. Het is altijd de omgeving die zich met name druk loopt te maken.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juni 2006, 09:24   #182
gletscher
HaarWeb lid
 
gletscher's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2005
Berichten: 126
Thumbs up Herman heeft meisje gevonden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Het grappige is altijd: mensen om hem (Herman) heen schijnen zich meer druk te maken over zijn verschijning, dan hijzelf .
Da's ook precies de reden waarom wij haarwebbers, althans voor het grootste deel, problemen hebben. Juist om de te verwachten reacties van anderen. Voor de zoekende jongeren onder ons: het ogenschijnlijk verminderen van je scoringskans op een aantrekkelijke partner. Het zal niet voor iedereen de nr. 1 reden zijn maar ik verwacht dat ie behoorlijk meetelt.

Met de oranjecarnaval in het zicht, sluit het seizoen Jensen af. Bang voor te weinig kijkers. Gisterenavond een extra lange Jensen aflevering met Herman Bergmans in de hoofdrol. Tot mijn groot plezier heeft Herman een leuk limburgs meisje aan de haak geslagen, mede dankzij het programma. Limburgse meisjes zijn leuk! Herman in zijn nopjes. Bij het bekijken van het programma moest ik weer aan de zoekende haarwebbers denken. Ga er voor, ongeacht wat voor een uit proporties getrokken haargrens je bezit. Herman lukt het ook! Je bent vast in het bezit van een minstens zo goed "optie pakket" als Herman. Ik heb overigens volop genoten van Herman en zijn meisje en ben zo blij dat er ook jonge mensen zijn, die volledig uit de pas lopen met hetgeen de Idols standaard voorschrijft, maar toch op alle vlakken succesvol zijn, ook in de showbizz.

Voor de haarweb bezoekers, die de aflevering gemist hebben, en zich afvragen of er engelen bestaan, zie deze pagina:

http://www.rtl.nl/shows/jensen/video/

Zoek dan naar de topics : "Herman zoekt vrouw".
Zojuist stond de aflevering van gisteren er nog niet bij maar zal snel komen.

Ik wil hierbij de kersverse vriendin van Herman bedanken voor haar vertrouwen in hem, en Herman voor het onbewust meewerken aan de ~Acceptatie~ thread van Haarweb!

Gletscher.

Laatst gewijzigd door gletscher; 9 juni 2006 om 09:49
gletscher is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2007, 02:28   #183
pleetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 september 2006
Berichten: 50
ik vind het erg leuk en bemoedigend dat jullie er zo over denken
dat een man met een kaal hoofd er aantrekkelijk kan uitzien
ik ben nl volop bezig met het acceptatie proces
en dacht dat vrouwen alleen een man met een bos haar leuk vonden
maar kom er toch steeds meer achter dat dit niet zo. is gelukkig maar!
maar desalnietemin vind ik het toch nog wel moeilijk om kaal te worden
ben gestopt met de fina dus zal het waarschijnlijk wel snel verder gaan
ik ken trouwens wel een paar mannen die kaal zijn en er goed uitzien
(zover als ik dat kan beoordelen als man zijnde)
en staan goed in het leven dus daar probeer ik mij dan wel een beetje aan op te trekken.
pleetje is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Testosteron als oplossing? Dude22 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 26 maart 2007 01:42
beste oplossing tegen haaruitval!!!! cicco AGA - Algemeen 2 2 januari 2007 15:18
Beauty tatoo en toppik tussen de transplants een eventuele oplossing? 4roluca Chirurgische behandelingen 2 18 februari 2005 01:03
Oplossing gevonden voor littekenweefsel Jaytje Chirurgische behandelingen 0 9 januari 2005 15:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.