Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 17 januari 2014, 19:31   #1
kerstensn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2013
Berichten: 25
Geslacht:
Help en meer info gevraagd ivm minoxidil

hey iedereen,

ik ben sinds september begonnen met minoxidil 5% fagron
ik zie nog steeds geen verbetering, ondanks ik wel velus haren zie op mijn inhammen en dat deze langer worden maar rondom mijn hoofd heb ik het gevoel dat ik enkel haar verlies en geen haargroei terug krijg.

als ik zie; van foto's van deze zomer tov foto's van nu heb ik het gevoel dat ik minder haar heb, ik heb een paar dagen een schedding gehad +/- 50 haren of meer per dag maar dan een tijdje niets van uitval 1 of 2 haren maar ( had het een week niet gebruikt tijdens mijn reis) en nu terug 10 haren, natuurlijk maak ik me er niet druk over

maar misschien weet iemand hier meer over of heeft hetzelfde meegemaakt als mij? en ook wou ik vragen hoelang het duurde voordat je enig verbetering kon zien. ik gebruik het nu bijna 4/5 maand maar ik weet het niet en heb het gevoel dat het meer kwaad doet dan goed.


groetjes

Kerstensn
kerstensn is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2014, 17:49   #2
Percie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2010
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kerstensn Bekijk bericht
hey iedereen,

ik ben sinds september begonnen met minoxidil 5% fagron
ik zie nog steeds geen verbetering, ondanks ik wel velus haren zie op mijn inhammen en dat deze langer worden maar rondom mijn hoofd heb ik het gevoel dat ik enkel haar verlies en geen haargroei terug krijg.

als ik zie; van foto's van deze zomer tov foto's van nu heb ik het gevoel dat ik minder haar heb, ik heb een paar dagen een schedding gehad +/- 50 haren of meer per dag maar dan een tijdje niets van uitval 1 of 2 haren maar ( had het een week niet gebruikt tijdens mijn reis) en nu terug 10 haren, natuurlijk maak ik me er niet druk over

maar misschien weet iemand hier meer over of heeft hetzelfde meegemaakt als mij? en ook wou ik vragen hoelang het duurde voordat je enig verbetering kon zien. ik gebruik het nu bijna 4/5 maand maar ik weet het niet en heb het gevoel dat het meer kwaad doet dan goed.


groetjes

Kerstensn
Minoxidil is voor de kruin gemaakt, al zullen de meesten hopen dat het ook op andere plaatsen zal werken en het daar ook aanbrengen.

Ik gebruik het nu zo'n 3 jaar en 3 keer per dag. (2 x keer is voorgeschreven), verwacht geen wonderen zeker als je al een dunne kruin hebt zal het niet zo veel doen.
In het beste geval kan het een aangetast gebied (in het beginstadium) weer versterken en zorgen dat er gezonde haren voor terugkomen. Een resultaat kan je na een jaar beter beoordelen.

Werkt het?
Het is bij mij niet dunner geworden, dus ik stop er niet mee.
Percie is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2014, 19:06   #3
mp0
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 75
De werking van minox is enkel getest op de kruin gedeelte, de wetenschappelijke verklaring betreft dus ook enkel de kruin. Je kan zeker de minox gebruiken over de hele scalp.
mp0 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 18:59   #4
kerstensn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2013
Berichten: 25
Geslacht:
Het is inderdaad zo dat het enkel getest is op de kruin,
en niet op het frontaal gedeelte, dus dit wil ook niet zeggen dat het niet werkt?.

Ook ben ik maar in een begin stadium mijn inhammen zijn zeer klein maar op de inhammen staan nu toch al vrij lange velus haren, maar hetgeen wat me stoord is, dat frontaal helemaal frontaal heb ik ook allemaal kleine velus haren maar een cm of 3 verder heb ik weinig haren endan weer iets verder heb ik weer enorm veel haar HAHA het is een zeer raar zicht niet dat ik het niet kan camoufleren maar toch wil ik dat ik het probleem kan aanpakken,

Heeft hier iemand ervaring met een goede schampoo die haaruitval zou kunnen verminderen of die goed werkt met minoxidil?

ik eet ook al veel gember sinds dit in samenwerking met minoxidil zou bevorderen
kerstensn is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2014, 20:05   #5
jasse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 augustus 2013
Berichten: 98
Geslacht:
Als je werkelijk maar +- 50 haren verliest per dag, lijkt me dat er geen probleem is.
jasse is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2014, 00:41   #6
kerstensn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2013
Berichten: 25
Geslacht:
eventjes ter vermelding* het haarverlies dat ik beschrijf in men topic is als ik een douche neem en neen ik tel niet men haarverlies in de dag sinds dit onmogelijk is denk ik :s
kerstensn is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.