Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 14 juli 2019, 14:51   #1
siete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2019
Berichten: 4
Geslacht:
Haartransplantatie GlobalHair

Goedendag,
Hierbij wil ik mijn ervaring met jullie delen over mijn HT bij GlobalHair.

Nadat ik 2 jaar geleden al eens een haartransplantatie heb laten doen hier in Nederland, wilde ik toch nog een keer omdat ik niet tevreden was met het resultaat (te weinig grafts).

Ik had al veel gelezen over dat er in Turkije veel meer grafts konden worden geimplenteerd per dag dan hier in NL, en dat het goedkoper zou zijn. En laat goedkoper en meer grafts mij als muziek in de oren klinken. Dus ben gaan zoeken naar de klinieken in Turkije. Na wat gezocht te hebben en de vergelijkingen gedaan te hebben kwam ik bij GlobalHair terecht.

Na een keer gebeld te hebben voelde het gelijk goed. Een vriendelijke man die me goed wist te informeren over de in's en out's. Daarna is het contact voornamelijk via WhatsApp geweest. Als ik vragen had kreeg ik daar een duidelijk en toegelicht antwoord op.

In Turkije was alles goed geregeld, bij aankomst op het vliegveld werden we goed ontvangen en naar het hotel gebracht. Het hotel was erg goed en het eten was voortreffelijk!

Op de dag van de transplantatie zelf werd ik opgehaald en naar de kliniek gebracht. Ik werd vriendelijk ontvangen door een Nederlands sprekende mevrouw, die gedurende de hele dag in de buurt was voor vragen en de vertalingen.
Ik heb voor de Comfort Verdoving gekozen. En daar heb ik geen spijt van gehad omdat het een stuk minder pijnlijk was dan de eerste keer. Er werd tijdens de behandeling goed voor me gezorgd. Ze zorgden dat ik me op mijn gemak voelde.
Na de behandeling ben ik goed geďnformeerd over het vervolg en de verzorging. Nadat ik terug gebracht was in het hotel, kreeg ik van mijn contactpersoon een appje hoe alles gegaan was. Na een wat onrustige nacht, werd ook 's ochtends even gecheckt hoe alles ging. Na een controle in de kliniek, werden we naar het vliegveld gebracht.
Bij terugkomst in Nederland heb ik nog steeds contact over de nazorg en wordt er in de gaten gehouden hoe het geneest.

Ik raad GlobalHair zeker aan! De prijs is goed, het is allemaal goed geregeld, vriendelijk contactpersoon en erg bekwame doktoren.
siete is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:43.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.