Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 september 2008, 12:14   #46
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vito85 Bekijk bericht
volgens mij wel
en je doet aannames
beste is een poll
Nou, maak dan een poll.

Vraag meteen welke dames die geen minoxidil gebruiken, overbeharing hebben op het hele lichaam plus in het gezicht.
En vraag aan de hirsutisme-patiënten of ze ook AGA hebben.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2008, 14:13   #47
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
Idd
das een strak plan
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2008, 17:22   #48
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Maar bij een poll zullen wederom van de 10.000 leden nog niet eens 50 actieve leden reageren, zodat je dus absoluut geen conclusies kunt trekken.

Wil je een duidelijker beeld krijgen, dan kun je beter alle topics gaan lezen over AGA -ook bij vrouwen- en Hirsutisme; op die manier lees je ook de verhalen van leden die het forum al lang niet meer bezoeken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 13:04   #49
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
zelfs dat zal niet respresentatief zijn voor iedereen, want hoeveel mensen met haarproblemen zitten nou werkelijk op deze site..deze site heeft iets van 10000 leden...nederland heef misschien wel het 30 voudige aantal met haarproblemen dus spreek je van een minimale populatie..
ach ja wat boeit t ook
laten we het weer over het onderwerp houden
\schaamhaar in model brengen what's hot what not
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 13:58   #50
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Mag ik jullie erop wijzen dat bij de meeste onderzoeksresultaten er maar enkele honderden mensen naar hun mening gevraagd worden, ondanks het feit dat het over een groep gaat van duizenden en duizenden mensen.


Zo worden zelfs de kijkcijfers van programma's op tv bepaald.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 14:50   #51
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
enkele honderden worden gepakt ja, maar deze worden aselect gekozen.en hierzo is er al een segment en om daarvan iets te analyseren en concluderen is niet representatief
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 17:05   #52
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dat CBS en die kijkcijfers vertrouw ik in ieder geval absoluut niet, want ze hebben mij in tientallen jaren nooit naar mijn mening gevraagd.

On topic: What's hot or not, doet er niet toe; je moet datgene doen wat jezelf en je partner 't mooiste of 't prettigste vinden.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 17:06   #53
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ok maar misschien begrijp ik het verkeerd, maar het gaat er toch over of kalende mensen te maken heb overbeharing op andere delen van 't lichaam? Kalende mensen hier genoeg.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2008, 17:09   #54
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dat heb je niet verkeerd begrepen en volgens mij heeft het overgrote deel van de AGA-mensen géén overbeharing, omdat op de rest van het lichaam geen DHT-gevoelige haarzakjes zitten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2008, 00:49   #55
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
dht is een krachtige groeihormoon.
jij associeert het met haaruitval, maar er zijn genoeg werkingen van dht op je lichaam. voor spieropbouw is dht een goede stimulator, ook is de werking van dht potentie verhogend, hoofdhaar en lichaamshaar zijn verschillend, waar haarzakjes op de hoofd door gevoeligheid voor dht uitvallen, stimuleert op 't lichaam dht de haarzakjes, wat leid tot veel lichaamshaar.

bij mannen zijn de kruin en inhammen dht gevoelig, maar de rest van je haar(nek+zijkanten) blijven wel behaard, dit zijn ook plekken waar dht niet voor uitval zorgt maar juist voor GROEI

dit komt doordat dht een vorm van testostoron is.

als je ff googled kan je zelfs medische onderzoeken over dht vinden die dit bevestigen
vito85 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2008, 02:08   #56
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bedankt voor je uitleg. Als ik 't geloven moet, heb ik zelf heel bar weinig dht en altijd al bar weinig dht gehad, want op romp, armen en benen heb ik nog nooit van mijn leven zichtbare haren gehad (behalve schaamhaar).
De rest van mijn familie trouwens ook niet; mijn moeder en zusjes niet; mijn vader en broer ook nauwelijks. Mijn man ook nauwelijks.
Gek hè?
Mijn vader begon op zijn 80e jaar een kale kruin te krijgen, maar zou tegelijkertijd dus méér haren aan de zijkanten moeten hebben gekregen en ook meer spieren en meer potentie, als ik jou goed begrijp.


.

Laatst gewijzigd door Hanna; 19 september 2008 om 02:11
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2008, 10:35   #57
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vito85 Bekijk bericht
dht is een krachtige groeihormoon.
jij associeert het met haaruitval, maar er zijn genoeg werkingen van dht op je lichaam. voor spieropbouw is dht een goede stimulator, ook is de werking van dht potentie verhogend, hoofdhaar en lichaamshaar zijn verschillend, waar haarzakjes op de hoofd door gevoeligheid voor dht uitvallen, stimuleert op 't lichaam dht de haarzakjes, wat leid tot veel lichaamshaar.

bij mannen zijn de kruin en inhammen dht gevoelig, maar de rest van je haar(nek+zijkanten) blijven wel behaard, dit zijn ook plekken waar dht niet voor uitval zorgt maar juist voor GROEI

dit komt doordat dht een vorm van testostoron is.

als je ff googled kan je zelfs medische onderzoeken over dht vinden die dit bevestigen
Dit gaat niet helemaal op. Ook ik heb AGA en heb totaal geen borsthaar, bijna geen haren op me armen en als ik me een paar dagen niet scheer heb ik niets meer dan een paar haartjes op me gezicht.
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2008, 10:49   #58
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.431
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelle Bekijk bericht
... als ik me een paar dagen niet scheer heb ik niets meer dan een paar haartjes op me gezicht.
Lucky you. Wilde dat ik dat ook kon zeggen...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is nu online   Met citaat reageren
Oud 19 september 2008, 13:04   #59
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vito85 Bekijk bericht
dht is een krachtige groeihormoon.
jij associeert het met haaruitval, maar er zijn genoeg werkingen van dht op je lichaam. voor spieropbouw is dht een goede stimulator, ook is de werking van dht potentie verhogend, hoofdhaar en lichaamshaar zijn verschillend, waar haarzakjes op de hoofd door gevoeligheid voor dht uitvallen, stimuleert op 't lichaam dht de haarzakjes, wat leid tot veel lichaamshaar.

bij mannen zijn de kruin en inhammen dht gevoelig, maar de rest van je haar(nek+zijkanten) blijven wel behaard, dit zijn ook plekken waar dht niet voor uitval zorgt maar juist voor GROEI

dit komt doordat dht een vorm van testostoron is.

als je ff googled kan je zelfs medische onderzoeken over dht vinden die dit bevestigen
DHT (dihydrostestosteron) is helemaal geen groeihormoon, maar een androgeen (geslachtshormoon).
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 september 2008, 14:34   #60
vito85
HaarWeb lid
 
vito85's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Locatie: nederland!
Berichten: 395
groei hormoon/geslachtshormoon kan allemaal wel hormoon is hormoon

maar ff serieus
lees ff deze paginalink na
http://www.haarcentrum.nl/Hoormoonhuishouding.htm

werkelijk alles word daar beschreven waarover we hier nu rond en weer dingen zeggen
vito85 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vrouwelijke model gezocht voor harsexamen!!! Schoonheidsspec Hirsutisme - Behandelingen 11 14 september 2008 15:20
Middellanghaar in model laten blijven Shatari Overige (haar)discussies - Algemeen 2 3 augustus 2008 13:30
Model gezocht szwang Hirsutisme - Behandelingen 0 13 mei 2007 19:38
model harsen gezocht liane1974 Hirsutisme - Algemeen 0 20 mei 2006 21:16
schaamhaar... Aardbeitje* Hirsutisme - Behandelingen 5 14 april 2006 16:55


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.