Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 mei 2009, 18:03   #1
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
Gebruik van murrays/wax

Kun je veel haaruitval krijg als je murrays ofzo gebruikt?
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2009, 14:41   #2
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairmen Bekijk bericht
Kun je veel haaruitval krijg als je murrays ofzo gebruikt?
Murrays is echt slecht. Mijn haaruitval is naar mijn idee begonnen in de periode dat ik murrays gebruikte. Ik ben er iig mee gestopt, ook omdat je het er niet fatsoenlijk uit krijgt, je moet je kop wassen met dreft om murrays totaal uit je haren te krijgen...
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 15 mei 2009, 14:46   #3
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
Ben je kaal geworden door dat spul?maar als je veel haar uitval krijgt door murrays,dan groeien die haren toch terug als je geen aanleg van AGA hebt?
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 14:53   #4
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Je wordt er echt niet in een klap kaal door, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Maar als je je haren langduriger wilt behouden, dan moet je je haren gewoon goed verzorgen en Murrays is daar niet echt een goed middel voor.

Wel eens gemerkt hoe vettig je haren zijn? Je kussensloop zit vol met troep en je krijgt het bijna niet uitgewassen.

Je wordt er echt niet meteen kaal door, maar goed voor je haren is het ook niet!
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 16:23   #5
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Je wordt niet kaal van de murrays of andere wax soorten. Echter aangezien je haar hierdoor vetter is blijven de haren vaker plakken, hierdoor lijkt het of je bij het kammen veel meer haar verliest dan normaal. Ik was zelf 1 keer in de week m'n haar en gebruik ook wat vettigere wax. Als k sóchtends na het douchen m'n haar kam gaan er altijd wel zo'n 25 a 30 haren mee en als ik sávonds douche en kam zijn dit er weer een stuk of 30. Aangezien het wat vetter is blijven de haren die dus normaliter uitvallen plakken. Ik vind bijvorbeeld vrijwel nooi haren op m'n kussen of bureau, alleen in m'n kam. En aangezien iedereen wel zo'n 80 a 100 haren per dag verliest, verlies je deze zichtbaar in 1 keer!

Dit is mijn perceptie, echter mocht iemand er anders over denken hoor ik het graag.

Groet,
Cees
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 16:27   #6
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
Hoii,,
cees wat is de beste wax voor beetje golvend haar?
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 17:02   #7
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
te vaak douchen is ook niet goed ofzo,je haar talg beschadigd dan droogt je haar uit breken ze af,-
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 17:37   #8
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairmen Bekijk bericht
te vaak douchen is ook niet goed ofzo,je haar talg beschadigd dan droogt je haar uit breken ze af,-
Vaak douchen mag wel, maar het gaat er om dat je daarbij geen te warm water op je hoofd krijgt en niet te vaak (agressieve) shampoo gebruikt.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 18:00   #9
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
Ik heb 3x achter elkaar een styletang proberen te gebruiken,het ging goed maar toen ik me hand over me hoofd haalde zag ik meer uitgevallen haar dan normaal.wanneer herstelt dit moet ik dan contiioner gebruiken of wat?iemand tips hoe je gezonde stijle haar krijgt,weet je tips Hanna?
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 18:12   #10
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je kunt het haar met een beetje water of conditioner vochtig maken, voordat je begint met een steiltang of krultang, maar ook zonder vochtigmaken, zullen je haren niet uitvallen, dus ik weet niet wat jij gedaan hebt om dat voor elkaar te krijgen.
Misschien de tang veel te lang vastgehouden, zodat de haren afgeschroeid zijn door de hitte?
In het vervolg eerst borstelen en kammen om alle losse haren te verwijderen, dan kun je beter beoordelen of er na het gebruik van de steiltang toch nog meer haren losraken.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2009, 18:27   #11
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
Ik zal het even vertellen hoe ik dat voor elkaar heb gekregen,
ik had eerst me haren met shampoo gewassen daarna afgedroogd met handoek,en toen had ik de stijltang gepakt op zijn 3de optie gezet en slimline ofzo ingeschakeld het werdt ongeveer 200 graden zeg maar,of ik weet niet hoe het moet ,of heb ik iets fout gedaan?die heeft me zus voor 2 tientjes gehaald het is van carmen ofzo ie,ik stijlde wnr mijn haar helemaal droog was

Laatst gewijzigd door hairmen; 17 mei 2009 om 18:32
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 00:10   #12
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Die Carmen ken ik niet, maar 200 graden is veel te heet. Probeer 't eerst maar op de laagste stand en als dat niet wil lukken, kun je 'm een standje heter zetten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 11:54   #13
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
Je wordt niet kaal van de murrays of andere wax soorten. Echter aangezien je haar hierdoor vetter is blijven de haren vaker plakken, hierdoor lijkt het of je bij het kammen veel meer haar verliest dan normaal. Ik was zelf 1 keer in de week m'n haar en gebruik ook wat vettigere wax. Als k sóchtends na het douchen m'n haar kam gaan er altijd wel zo'n 25 a 30 haren mee en als ik sávonds douche en kam zijn dit er weer een stuk of 30. Aangezien het wat vetter is blijven de haren die dus normaliter uitvallen plakken. Ik vind bijvorbeeld vrijwel nooi haren op m'n kussen of bureau, alleen in m'n kam. En aangezien iedereen wel zo'n 80 a 100 haren per dag verliest, verlies je deze zichtbaar in 1 keer!

Dit is mijn perceptie, echter mocht iemand er anders over denken hoor ik het graag.

Groet,
Cees

Maar wie kan zich vinden in bovenstaande, soms maak ik me best wel veel zorgen als ik iedere keer zoveel haar in m'n kam zie!
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 12:17   #14
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
100 haren is normaal per dag verliezen dat is bij idereen,
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 13:49   #15
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cees Bekijk bericht
. En aangezien iedereen wel zo'n 80 a 100 haren per dag verliest, .....
Dat klopt niet en gelukkig heeft dat ook voor mij nooit gegolden, want bij zoveel haarverlies per dag was ik toch zeker op mijn 20e jaar al volledig kaal geweest.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stoppen gebruik Finasteride Alonso Medicijnen/haargroeimiddelen 107 29 november 2011 21:49
Schilfers na gebruik minoxidil. Shyguy007 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 december 2008 11:50
Gebruik van Proscar Mr.S Medicijnen/haargroeimiddelen 1 30 september 2007 23:34
Gebruik van rogaiine/propecia na HT Henk-yo Chirurgische behandelingen 4 1 juni 2007 19:31
Het taboe op het gebruik van haargroeimiddelen beautiful once Medicijnen/haargroeimiddelen 34 15 februari 2007 19:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.