Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 mei 2009, 17:10   #16
cees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 958
Waarom klopt dit niet dan? Als je toch verschillende onderzoeken en uitspraken van dermatologen leest, is idd 100 haren per dag absoluut normaal!
__________________
- finasteride 1,25 mg (met extra bestanddelen als biotine, vit A)
- MSM
- Silicea
- Saw Palmetto
- P-5-P (om de dag)
- Aminexil (elk half jaar een kuur)
- Verder veel groene- en brandnetel thee
cees is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 18:01   #17
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Dat kun je zelf ook wel nagaan; de ene persoon heeft van nature een dermate dikke haardos, dat verlies van zelfs 200 haren per dag de haardos niet zichtbaar dunner maakt, terwijl de ander een enorm lage densiteit heeft en zich een verlies van zoveel haren per dag niet kan veroorloven.

En hoe hebben ze die onderzoeken dan gedaan? Bij mannen zowel als bij vrouwen? Met blond haar zowel als met donker haar? En bij welke rassen?
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 19:16   #18
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Natuurlijk word je van murrays niet kaal, of denkt iemand soms dat murrays op een of andere wijze aga triggert?

Wel is het heel, heel moeilijk of dat spul uit je haar te krijgen. Opzich kan je bij gebruik ervan leuke effecten in je haar creeren, maar dan moet je ervoor zorgen dat je de komende dagen niet zoveel te doen hebt, je haar ziet er dan niet meer uit!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Dat kun je zelf ook wel nagaan; de ene persoon heeft van nature een dermate dikke haardos, dat verlies van zelfs 200 haren per dag de haardos niet zichtbaar dunner maakt, terwijl de ander een enorm lage densiteit heeft en zich een verlies van zoveel haren per dag niet kan veroorloven.

En hoe hebben ze die onderzoeken dan gedaan? Bij mannen zowel als bij vrouwen? Met blond haar zowel als met donker haar? En bij welke rassen?
Volgens mij maken mensen zich ten onrechte zorgen om hoeveel haar ze verliezen. Het gaat er juist om of die haren teruggroeien en hoe. Ik verlies per dag zeker 200 haren, maar dat deed ik ook toen ik nog geen aga had. Niet relevant dus derhalve. En eens met jou dus
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 20:29   #19
hairmen
Banned user
 
Geregistreerd: 23 april 2009
Berichten: 63
Tuurlijk je verliest zo ie zo 100 haren per dag,Nee die haren groeien toch weer terug dus
hairmen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2009, 20:38   #20
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairmen Bekijk bericht
Tuurlijk je verliest zo ie zo 100 haren per dag,Nee die haren groeien toch weer terug dus
Vermoeiende discussie ...
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2009, 01:02   #21
darioo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 91
oke dan hier nog iets, ik ben nu 22 en ben vanaf mijn 14e heel stom geweest.. Vanaf mijn 14e gebruikte ik dagelijks veel murrays en waste het 1x per week eruit op zondag en voor de rest waste ik me haar niet want op 1 of andere manier heeft zelfs murrays geen effect als ik het er 1x er in doe.. ik deed zelfs op maandag een pet op naar school omdat er geen murrays in zat en dan deed ik savonds alvast er wat in voor de volgende dag, dan pas zat mn haar in een kuif.. ik wist dat het niet bepaald goed was voor me haar, maja mijn gezicht/uiterlijk hangt heel erg af van mijn haar, als ik andere kapsels doe zie ik er gelijk heel anders uit.. ik wist dat ik ooit een andere methode moest verzinnen maar heb tot nu toe nog steeds geen wax/gel gevonden dat mijn haar in model krijg.. vooral nu niet nu me haar verkloot is, tis nu dun en dof en heb tog wel een gevoel dat dit grotendeels komt door de murrays dat ik er 1x per week uit waste
darioo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 mei 2009, 02:14   #22
Tato
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 mei 2008
Berichten: 1.549
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darioo Bekijk bericht
tis nu dun en dof en heb tog wel een gevoel dat dit grotendeels komt door de murrays dat ik er 1x per week uit waste
Denk het dat zoiets schade kan aanrichten. Volgens mij moet de situatie weer back to normal worden als je het een tijdje niet gebruikt.
Tato is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2009, 02:40   #23
darioo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2009
Berichten: 91
ja dat zou je denken, maar gebruik het nu anderhalf jaar 1x per week en blijft er hooguit 2 dagen in zitten... weet ook niet of het wat uitmaakt maar mijn methode was zeg maar: murrays erin, haar onder de kouwe kraan en dan me haar kurkdroog maken door de hand doen hard van links naar rechts te doen en dan weer murrays.. hoorde dat het niet goed was voor je haar om je haar van links naar rechts af te drogen????
darioo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 juli 2009, 00:25   #24
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelle Bekijk bericht
Murrays is echt slecht. Mijn haaruitval is naar mijn idee begonnen in de periode dat ik murrays gebruikte. Ik ben er iig mee gestopt, ook omdat je het er niet fatsoenlijk uit krijgt, je moet je kop wassen met dreft om murrays totaal uit je haren te krijgen...
Als ik dit zo lees zal het probleem eerder bij het gebruik van dreft liggen.
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 01:19   #25
KaalisCool
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2009
Berichten: 7
Ik heb ook een tijd Murrays gebruikt. Ik word sowieso wel kaal maar de murrays heeft t nog een beetje versneld heb ik t idee. Zo dik en vet spul dat murrays waardoor je heel vaak je haren moet wassen. Ook ging het op mn hoofdhuid plakken daardoor kan je hoofdhuid niet 'ademen', wat volgens mij ook een slechte uitwerking heeft op je haar. Kijk maar naar mensen die altijd petjes dragen.
KaalisCool is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 01:58   #26
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaalisCool Bekijk bericht
Ik heb ook een tijd Murrays gebruikt. Ik word sowieso wel kaal maar de murrays heeft t nog een beetje versneld heb ik t idee. Zo dik en vet spul dat murrays waardoor je heel vaak je haren moet wassen. Ook ging het op mn hoofdhuid plakken daardoor kan je hoofdhuid niet 'ademen', wat volgens mij ook een slechte uitwerking heeft op je haar. Kijk maar naar mensen die altijd petjes dragen.
Door het dragen van petjes, hoedjes, pruiken, word je echt niet kaal.
Door chemicaliën die in haarprodukten zitten, kun je wel kaal worden, alhoewel dat meestal tijdelijk is.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 02:08   #27
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaalisCool Bekijk bericht
Ik heb ook een tijd Murrays gebruikt. Ik word sowieso wel kaal maar de murrays heeft t nog een beetje versneld heb ik t idee. Zo dik en vet spul dat murrays waardoor je heel vaak je haren moet wassen.
Ik lees buiten dit topic veelal dat je het met crèmespoeling eruit krijgt.
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2009, 23:45   #28
Pelle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2008
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lord Zedd Bekijk bericht
Ik lees buiten dit topic veelal dat je het met crèmespoeling eruit krijgt.
Dit valt vies tegen, probeer het maar eens!
Ik heb (toen ik het gebruikte) alles geprobeerd, heb zelfs me hoofd met Jif gewassen een tijdje. Dat kan natuurlijk nooit goed zijn voor je haren, dus ben ook gestopt met het gebruik van Murrays.

Niet zozeer voor Murrays zelf (want het werkt ideaal) echter meer omdat je het er achteraf niet uit krijgt, tevens plakt je kussen elke morgen aan je hoofd
Pelle is offline   Met citaat reageren
Oud 13 december 2009, 15:42   #29
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Iemand misschien ervaring met de combinatie Dermmatch en Murray's?
__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Oud 9 januari 2010, 10:23   #30
Lord Zedd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2009
Berichten: 208
Geslacht:
Vind de wax van Fructis echt een geweldig spul. Ideal in combinatie met dermmatch, haren blijven rechtop staan en het is i.t.t. Murray's goed uit te wassen.

__________________
1ste FUE-haartransplantatie Esteworld 2920 grafts + PRP (25 maart 2015)
6 MHP-behandelingen BeautyCare Nederland (2016)
2de FUE-haartransplantatie Esteworld 2100 grafts + PRP + ACELL (2 augustus 2017)
Lord Zedd is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stoppen gebruik Finasteride Alonso Medicijnen/haargroeimiddelen 107 29 november 2011 21:49
Schilfers na gebruik minoxidil. Shyguy007 Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 december 2008 11:50
Gebruik van Proscar Mr.S Medicijnen/haargroeimiddelen 1 30 september 2007 23:34
Gebruik van rogaiine/propecia na HT Henk-yo Chirurgische behandelingen 4 1 juni 2007 19:31
Het taboe op het gebruik van haargroeimiddelen beautiful once Medicijnen/haargroeimiddelen 34 15 februari 2007 19:44


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.